Zakres podstawowych czynności
1) tworzenie i aktualizacja planu zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
2) przygotowanie dokumentów zamówienia;
3) obsługa platform do procedowania zamówień;
4) opiniowanie i rejestrowanie wniosków inicjujących postępowań bez stosowania prawa zamówień publicznych zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi;
5) prowadzenie rejestrów umów do udzielonych zamówień, zleceń;
6) kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem zamówień publicznych;
7) sprawozdawczość z udzielonych zamówień.
Wymagania obowiązkowe
1) wykształcenie min. średnie;
2) minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych;
3) znajomość Prawa Zamówień Publicznych;
4) wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowych;
5) posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
Wymagania dodatkowe
1) obsługa platform zamówieniowych;
2) doświadczenie w obsłudze platformy ezamowienia.gov.pl.
Wymagane dokumenty
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
2) list motywacyjny;
3) oświadczenie o znajomości Prawa Zamówień Publicznych;
4) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych;
5) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
6) świadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
8) dodatkowo prośba o udzielenie informacji czy kandydat posiada doświadczenie w procedurach unijnych.
Inne informacje:
1. Informację o warunkach pracy na stanowisku pracy:
1) stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym;
2) oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne;
3. charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku, na zewnątrz pomiędzy instytucjami jak i po terenie objętym działalnością ZZM;
4. uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych.
2. Benefity:
a) wczasy pod gruszą;
b) trzynasta pensja;
c) upominek świąteczny.
3. Informacja:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym niższy niż 6%.
4. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy przesłać wyłącznie drogą email w terminie do dnia 29.11.2024 r. na adres mailowy: rekrutacja@zzmpoznan.pl z dopiskiem "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych".
Składanie ofert
Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w terminie do 2024-11-29.
Zarząd Zieleni Miejskiej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Przetwarzanie danych osobowych
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod8_mjo@um.poznan.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
4) dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane;
5) dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora;
6) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;
7) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3.
Zobacz również
![Teren przy ul. Józefa Burszty Teren przy ul. Józefa Burszty](/mim/wortals/pictures/teren-przy-ul-jozefa-burszty,pic1,9860,0,421791,show2.jpg?_sst=1738857447688)
Wsparcie małej retencji wodnej i rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na obszarze Metropolii - Etap...
![park Adama Mickiewicza park Adama Mickiewicza](/mim/wortals/pictures/park-adama-mickiewicza,pic1,9860,0,428988,show2.jpg?_sst=1738857447688)
Relacja z szkolenia w ramach kursu na inspektora nadzoru terenów zieleni
![](/mim/wspolne/.images/mim_micro_bar.png)
Sekretariat czynny przy ul. Cześnikowskiej 18b
![Park im. Henryka Wieniawskiego Park im. Henryka Wieniawskiego](/mim/wortals/pictures/park-im-henryka-wieniawskiego,pic1,9860,0,426679,show2.jpg?_sst=1738857447688)