Oferta: ds.remontów i nadzoru nad obiektami

Zarząd Zieleni Miejskiej poszukuje osoby na stanowisko ds. remontów i nadzoru nad obiektami (pełen etat) 

Oferta pracy - grafika artykułu
Oferta pracy

Zakres podstawowych czynności

Prowadzenie całości spraw związanych z nadzorem nad realizacją przez wykonawcę bieżących robót, remontów i inwestycji w zakresie branży budowlanej oraz realizacja zadań na terenach będących w administracji ZZM:

1) przygotowanie harmonogramów, zakresów prac i kosztorysów inwestorskich dla podległych terenów oraz bieżące nadzorowanie zgodności realizacji z planami rzeczowymi i finansowymi;

2) nadzorowanie realizacji, rozliczanie, kontrola rzetelności oraz zgodności merytorycznej i formalnej oraz odbiór prac w ramach zawartych umów utrzymaniowych;

3) przeprowadzanie regularnych lustracji terenów i przeglądów elementów zagospodarowania terenu oraz jego wyposażenia na podległych obiektach, w tym w szczególności obiektów sportowo-rekreacyjnych, takich jak: place zabaw, siłownie zewnętrzne, boiska sportowe, streetworkouty, skateparki, pumptracki, wieże widokowe, itp., a także mała architektura;

4) planowanie robót utrzymaniowych, bieżące sprawdzanie terminowości, jakości prac i stosowanych materiałów oraz zakresu rzeczowego dla nadzorowanych prac na podległych terenach;

5) przeprowadzanie regularnych przeglądów obiektów sportowo-rekreacyjnych:

a) sporządzanie protokołów z przeglądu,

b) przygotowanie harmonogramów, zakresów prac i kosztorysów inwestorskich na wykonanie niezbędnych napraw,

c) prowadzenie bieżącej kontroli realizacji zleconych napraw;

6) aktualizowanie baz danych w zakresie obiektów sportowo-rekreacyjnych i małej architektury;

7) rozliczanie nadzorowanych zadań pod względem finansowym, merytorycznym i formalno-prawnym ze szczególnym uwzględnieniem kompletności dokumentów oraz potwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur/rachunków) związanych z realizacją powierzonych zadań;

8) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie działania stanowiska;

9) współpraca z innymi działami, jednostkami zewnętrznymi w zakresie prowadzonych zadań, projektów oraz działań na podległych terenach, w tym z jednostkami pomocniczymi miasta - osiedlami,  zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Prezydenta Miasta Poznania, bezpośrednia współpraca z firmami zewnętrznymi;

10) nadzór nad realizacją zadań z branży budowlanej, podczas prowadzonych przez ZZM działań inwestycyjnych i remontowych, w tym: sprawowanie kontroli zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej;

11) przygotowywanie materiałów i stosowanie właściwych przepisów przy udzielaniu zamówień, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, zlecanie innych prac związanych z realizacją zadań na zajmowanym stanowisku, zgodnie z wewnętrznym regulaminem ZZM - w przypadku braku konieczności stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Sporządzanie wewnętrznych wniosków, projektów umów i opisów przedmiotu zamówienia;

12) przygotowanie dokumentów, pism, postanowień i decyzji w sprawach związanych merytorycznie z nadzorowanymi obiektami i zadaniami;

13) opiniowanie wniosków w ramach Poznańskiego Budżetu Obywatelskiego oraz Zadań wyłonionych w drodze konkursu tzw. Grantów;

14) udzielanie porad, opinii i zaleceń w zakresie Prawa Budowlanego.

Wymagania obowiązkowe

  • wykształcenie wyższe o specjalności budownictwo z min. 3 - letnim stażem pracy lub wykształcenie średnie branżowe - technikum budowlane z min. 5 - letnim stażem pracy,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe  na podobnym stanowisku, związanym z przygotowaniem i nadzorowaniem inwestycji lub remontów, gdzie wymagane było posiadanie uprawnień budowlanych,
  • znajomość przepisów z zakresu Prawa Budowalnego oraz podstawowych procedur administracyjnych w zakresie wykonywanych zadań,
  • umiejętność przygotowywania opisów przedmiotu zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • doświadczenie w odbiorze robót,
  • umiejętność sporządzania i redagowania oficjalnych pism,
  • umiejętności negocjacyjne,
  • asertywność,
  • znajomość obsługi komputera i posługiwania się pakietem MS Office (przede wszystkim Excel i Word) oraz posługiwania się programami do projektowania ZW-CAD, Auto-CAD
  • wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej,
  • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność rozwiązywania problemów związanych z nadzorem i egzekwowaniem wymagań stawianych wykonawcom,
  • gotowość do podjęcia pracy w wymiarze pełnego etatu również w terenie,
  • prawo jazdy kategorii B.

Wymagania dodatkowe

  • Inspektor  nadzoru w branży budowlanej min. 2 lata w instytucjach samorządowych na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w pracy w charakterze projektanta,
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
  • umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy,
  • uczciwość, sumienność, rzetelność, dokładność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.

Wymagane dokumenty

  • podanie o pracę,
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie www.zzmpoznan.pl zakładka zobacz więcej - formularze,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

Inne informacje:

 1.Informacje o warunkach pracy na stanowisku pracy:

  • stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym bez windy,
  • oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne,
  • charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku, na zewnątrz pomiędzy instytucjami, jak i po terenach objętych działalnością ZZM,
  • uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych.

2.Informacja:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym, niższy niż 6%.

3.Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy przesłać/dostarczyć w terminie do dnia16 marca 2025 roku na adres mailowy: rekrutacja@zzmpoznan.pllub na adres siedziby Zarządu Zieleni Miejskiej ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w  zaklejonej  kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem z dopiskiem: "Nabór na stanowisko urzędnicze ds. remontów i nadzoru nad obiektami ".

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w terminie do 2025-03-16.

Zarząd Zieleni Miejskiej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016  (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/;

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod8_mjo@um.poznan.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

4) dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane;

5) dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora;

6) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;

7) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3.