Oferta: ds. zamówień publicznych

Zarząd Zieleni Miejskiej poszukuje osoby na stanowisko ds. zamówień publicznych (pełen etat) 

Oferta pracy - grafika artykułu
Oferta pracy

Zakres podstawowych czynności

1. Tworzenie i aktualizacja planu zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

2. Przygotowanie dokumentów zamówienia.

3. Obsługa platform do procedowania zamówień.

4. Opiniowanie i rejestrowanie wniosków inicjujących postępowań bez stosowania prawa zamówień publicznych zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi.

5. Prowadzenie rejestrów umów do udzielonych zamówień, zleceń.

6. Kontrola dokumentów finansowo-księgowych pod względem zamówień publicznych.

7. Sprawozdawczość z udzielonych zamówień.

Wymagania obowiązkowe

1. Wykształcenie min. średnie.

2. Minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych.

3. Znajomość Prawa Zamówień Publicznych.

4. Wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowych.

5. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

7. Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

Wymagania dodatkowe

1. Obsługa platform zamówieniowych.

2. Doświadczenie w obsłudze platformy ezamowienia.gov.pl.

Wymagane dokumenty

1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

2. List motywacyjny.

3. Oświadczenie o znajomości Prawa Zamówień Publicznych.

4. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.

5. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

6. Świadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.

7. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.

8. Dodatkowo prośba o udzielenie informacji czy kandydat posiada doświadczenie w procedurach unijnych.

Inne informacje:

1.  Informację o warunkach pracy na stanowisku pracy:

1) stanowisko pracy mieści się w budynku dwukondygnacyjnym;

2) oświetlenie stanowiska pracy naturalne i sztuczne;

3) charakter wykonywanych czynności wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku, na zewnątrz pomiędzy instytucjami jak i po terenie objętym działalnością ZZM;

4) uciążliwość związana z obsługą monitorów ekranowych.

2.  Benefity:

a) wczasy pod gruszą;

b) trzynasta pensja;

c) upominek świąteczny.

3. Informacja:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZZM, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym niższy niż 6%.

4. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy przesłać wyłącznie drogą email w terminie do dnia 16.03.2025 r. na  adres mailowy: rekrutacja@zzmpoznan.pl z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych".

Składanie ofert

Oferty, zawierające wymienione dokumenty, prosimy składać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań w terminie do 2025-03-16.

Zarząd Zieleni Miejskiej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Przetwarzanie danych osobowych

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 26 kwietnia 2016  (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, dalej RODO), informujemy że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarządu Zieleni Miejskiej z siedzibą przy ul. Strzegomska 3, 60-194 Poznań /dalej: ZZM/;

2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod8_mjo@um.poznan.pl;

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie w celu przeprowadzenia otwartego i konkurencyjnego naboru kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w związku z wypełnianiem obowiązku prawnego zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008
o pracowniach samorządowych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);

4) dane osób niezakwalifikowanych do rekrutacji będą usunięte po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane;

5) dane osób zakwalifikowanych do rekrutacji po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane będą przetwarzane dla celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora;

6) przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach RODO;

7) przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

8) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym oraz warunkiem realizacji celu wskazanego w pkt. 3.