SOFTSWISS niesie pomoc osobom dotkniętym powodzią na południu Polski
Pracownicy poznańskiego i warszawskiego oddziału międzynarodowej firmy technologicznej SOFTSWISS aktywnie zareagowali na wiadomość o katastrofie i zjednoczyli się, aby pomóc poszkodowanym na południu Polski. W ciągu dwóch dni udało im się zebrać i spakować paczki z żywnością, artykułami higienicznymi oraz innymi niezbędnymi przedmiotami (zapałkami, świecami, bateriami itp.) o łącznej wadze ponad 200 kg. Wszystko to zostało przekazane organizacji charytatywnej Caritas Polska, która koordynuje udzielanie pomocy poszkodowanym.
Firm wsparła inicjatywę pracowników z polskich biur i wniosła istotny wkład w organizację zbiórki pomocy, zakupując pudełka oraz zapewniając ich dalsze pakowanie i wysyłkę.
Dodatkowo, aby udzielić natychmiastowej pomocy, SOFTSWISS przekazał 64 000 złotych na rzecz fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
SOFTSWISS już pomagał osobom dotkniętym powodziam w tym roku w Brazylii w ramach kampanii Help Brazil. Firma nie tylko udzieliła wsparcia finansowego, ale również zainicjowała kampanię informacyjną mającą na celu zwrócenie uwagi społeczności iGaming oraz mediów na ten problem. Takie inicjatywy pokazują chęć i gotowość naszej firmy do wspierania osób dotkniętych katastrofami naturalnymi na całym świecie.
Trwająca kampania zbierania pomocy w Polsce jest częścią globalnej strategii SOFTSWISS w zakresie odpowiedzialności społecznej i zrównoważonego rozwoju (ESG). Firma przywiązuje również dużą wagę do długoterminowych projektów społecznych i środowiskowych. Wśród najważniejszych inicjatyw są udział w Światowym Dniu Środowiska, Pink October, Movember oraz projektach mających na celu ochronę środowiska.
- Wierzymy, że udział w takich projektach to nie tylko możliwość udzielenia realnej pomocy poszkodowanym, ale także nasz obowiązek jako międzynarodowej firmy, której biura znajdują się również w Polsce. Chcemy wspierać inicjatywy, które przynoszą pozytywne zmiany i pomagają społecznościom lokalnym w radzeniu sobie z najtrudniejszymi wyzwaniami - podkreślił Maciej Wieczorek, Dyrektor Regionalny SOFTSWISS w Polsce.
Ta inicjatywa podkreśla zaangażowanie SOFTSWISS w długoterminowe wsparcie regionów dotkniętych katastrofami naturalnymi, a także aktywną rolę firmy w rozwiązywaniu globalnych problemów społecznych i środowiskowych.