Pracownicy międzynarodowej firmy IT SOFTSWISS zapuścili wąsy i brody, aby zwiększać świadomość dot. męskiego zdrowia
![Movember - grafika artykułu](/mim/inwestycje/pictures/obrazek,pic1,1175,217837,386369,show2.jpg&_sst=1721602860707)
SOFTSWISS zjednoczył męską część zespołu wokół tematu zdrowia mężczyzn. Mowa o specjalistach z polskich centrów rozwoju w Poznaniu i Warszawie, a także z innych krajów. Przez cały listopad tematyka ważności dbania o męskie zdrowie rozbrzmiewał w biurach i komunikacji globalnego producenta oprogramowania. W szczególności chodzi o walkę z rakiem prostaty, którego uważa się za jednego z najczęstszych typów męskich nowotworów. Dołączając do globalnego ruchu Movember, pracownicy płci męskiej wzięli udział w wyzwaniu zapuszczania wąsów i brody oraz w wyzwaniu MOVEmber Step. Ostateczne wyniki aktywnego stylu życia męskiego zespołu SOFTSWISS nie zostały jeszcze podsumowane, ale już teraz wiadomo, że łącznie faceci przeszli i przebiegli ponad 12 tysięcy kilometrów. Jest to odległość równa 2,2 lotu transatlantyckiego z Nowego Jorku do Londynu.
Ponadto wszyscy uczestnicy globalnej kampanii mogli zadać pytania urologowi i andrologowi, a także otrzymać ważne zalecenia dotyczące dbania o swoje męskie zdrowie. Kierownictwo firmy wsparło wolę wśród swoich pracowników na zwrócenie uwagi na ważny temat - zorganizowano zdrowe śniadanie dla dzieci w swoich biurach, a dla zwycięzców wyzwania przygotowano pudełka ze sportowymi upominkami za podjęte kroki. Docenieni zostaną również ci, którzy przez cały miesiąc świadomie zapuszczali zarost - zwycięzcy zostaną nagrodzeni wizytą u barbera.
Globalna kampania Movember odbywa się na całym świecie od 2003 roku. Zaczęło się od małej inicjatywy dwóch aktywistów z Australii, którzy zaproponowali zapuszczenie wąsów i brody oraz przekazanie darowizn na cele charytatywne w celu sfinansowania projektów związanych ze zdrowiem mężczyzn. Okazuje się, że już w 2020 roku fundusz wsparło ponad 6,5 miliona osób na całym świecie, a z roku na rok liczba ta tylko rośnie. Movember ma globalny cel, jakim jest zmniejszenie przedwczesnej umieralności mężczyzn o 25% do 2030 roku.
To nie pierwsza światowa akcja zdrowotna wspierana w poznańskim i warszawskim centrum rozwoju międzynarodowej firmy informatycznej SOFTSWISS. Deweloper ma biura na całym świecie, ale Polska jest priorytetowym krajem wzrostu i rozwoju, a lokalnym zespołom poświęca się szczególną uwagę. W październiku tego roku SOFTSWISS dołączył do ogólnoświatowego ruchu na rzecz walki z rakiem piersi Różowy Październik. SOFTSWISS zrefundował koszty badań USG piersi lub mammografii wszystkim swoim pracownicom, czyli ponad 600 osobom.
----------------------------------
INFORMACJA
SOFTSWISS to międzynarodowa firma produktowo-technologiczna z 15-letnim doświadczeniem, posiadająca oficjalne przedstawicielstwa w Polsce, Malcie, Gruzji, Bułgarii i na Białorusi. Firma zatrudnia ponad 1700 osób. SOFTSWISS jako pierwszy na świecie stworzył rozwiązanie do pracy z kryptowalutami w rozrywce online.
W 2022 roku firma otrzymała nagrodę SIGMA Europe w kategorii "Najlepsze miejsce pracy roku", a także nagrodę SIGMA CIS w kategorii Best affiliate tracking software. Z kolei w 2021 roku SOFTSWISS został uhonorowany w kategoriach "Najlepsza firma roku w zakresie obsługi klienta" podczas International Gaming Awards (IGA) oraz "Najlepsza obsługa klienta roku" podczas Starlet Awards. Pracownicy SOFTSWISS zwyciężyli w kategoriach "Liderstwo", "Produkty i innowacje", a także "Pracownik roku".
Zobacz również
![Phoenix Contact Wielkopolska jest jednym z największych pracodawców na lokalnych rynkach w Nowym Tomyślu, Poznaniu oraz Tarnobrzegu Uśmiechnięta grupa ludzi siedzi na kanapach w biurze. Na ścianie wisi logotyp Phoenix Contact.](/mim/inwestycje/pictures/usmiechnieta-grupa-ludzi-siedzi-na-kanapach-w-biurze-na-scianie-,pic1,1175,0,411235,show2.jpg?_sst=1721602860707)
Phoenix Contact Wielkopolska - z pasji do technologii i innowacji
![W poznańskim Centrum Biznesowym SKF rozwój pracownika jest nie tylko przywilejem, ale także obowiązkiem Grupa ludzi w trakcie szkolenia. Siedzą przy stołach ułożonych w literę U. Na projektorze wyświetla się zadanie.](/mim/inwestycje/pictures/grupa-ludzi-w-trakcie-szkolenia-siedza-przy-stolach-ulozonych-w-,pic1,1175,0,410752,show2.jpg?_sst=1721602860707)
SKF Business Center stawia na rozwój
![Firma SOFTSWISS prowadzi akcję charytatywną "Save Brazil" Zdjęcie plaży. Do góry logotyp firmy SOFTSWISS. Poniżej napis: Brazil needs iGaming community action.](/mim/inwestycje/pictures/zdjecie-plazy-do-gory-logotyp-firmy-softswiss-ponizej-napis-braz,pic1,1175,0,409009,show2.jpg?_sst=1721602860707)
Poznański inwestor SOFTSWISS ogłasza międzynarodową inicjatywę charytatywną
![Nowy Rynek E - lobby Pomarańczowe nowoczesne krzesła, jedna przeszklona ściana, sufit w drewnie z nowoczesnym designem, jasne ściany.](/mim/inwestycje/pictures/pomaranczowe-nowoczesne-krzesla-jedna-przeszklona-sciana-sufit-w,pic1,1175,0,407084,show2.jpg?_sst=1721602860707)