W czym i jak możemy Ci pomóc?
Dzwoniąc pod numer telefonu 61 646 33 44 możesz uzyskać informacje dotyczące szeregu spraw o charakterze administracyjnym, takich jak:
- zgłaszanie urodzeń, ślubów, zgonów, a także odpisów w/w aktów;
- meldunki, dowody osobiste, zaświadczenia - ewidencja ludności;
- rejestracje/wyrejestrowania pojazdów, prawa jazdy;
- zasiłki - rodzinne, "becikowe", alimentacyjne, dodatki pielęgnacyjne, mieszkaniowe, stypendia szkolne i inne świadczenia Poznańskiego Centrum Świadczeń; pomoc społeczna (Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie);
- podatki - od nieruchomości; sprawy związane z ewidencją działalności gospodarczej;
- opłata skarbowa od wszystkich czynności prawnych oraz inne opłaty skarbowe;
- strefa płatnego parkowania, zastrzeżone miejsca postojowe - koperty dla niepełnosprawnych;
- warunki umieszczenia na ulicy reklamy, kontenera, kiosku etc.;
- imprezy masowe, jarmarki, koncerty;
- WGK - deklaracje, segregacja, harmonogramy odbioru, punkty odbioru odpadów problemowych, płatności etc.;
- informacja pasażerska dla klientów transportu publicznego;
- PEKA - informacje ogólne, taryfy opłat, ulgi, t-portmonetka, e-portmonetka, doładowania, bilety jednorazowe, reklamacje etc.;
- awarie urządzeń miejskich (parkomaty i biletomaty);
- pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych, warunki zabudowy, szyldy i reklamy na ulicach, etc (Wydział Urbanistyki i Architektury);
- sprawy wymagające interwencji służb miasta (poza zagrożeniem życia);
- asystujemy przy korzystaniu z e-formularzy udostępnianych przez serwisy internetowe Miasta;
Biura Poznań Kontakt - pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 20:00.
Zadzwoń 61 646 33 44.
ZACHĘCAMY RÓWNIEŻ DO OCENY NASZEJ PRACY ZA POMOCĄ ANKIETY