Sprawy, w których możesz do nas zadzwonić
Jeśli chcesz załatwić sprawę w Urzędzie Miasta Poznania, bądź miejskich jednostkach organizacyjnych,
a nie wiesz - kiedy? gdzie? w jaki sposób to zrobić? - zadzwoń! 61 646 33 44
- udzielimy Ci wszelkich niezbędnych informacji;
- wskażemy wymagane dokumenty, załączniki, formularze, etc.;
- podamy wysokości opłat i numery kont, na jakie należy je kierować;
Jeśli zaistniała sytuacja, wymagająca interwencji,
a nie wiąże się to z bezpośrednim zagrożeniem życia - zadzwoń! 61 646 33 44
- przekierujemy sprawę do właściwej jednostki
Jeśli chcesz wiedzieć, czy Twoja sprawa została już załatwiona
- zadzwoń! 61 646 33 44
- odpowiemy na Twoje pytania - jakie zazwyczaj zadajesz urzędnikowi;
- poinformujemy Cię o toku twojej sprawy (dowód rejestracyjny, osobisty, wniosek o świadczenie PCŚ, MOPR);
- nasze informacyjne pośrednictwo - istotne wsparcie dla urzędu;
Jeśli szanujesz swój czas,
i nie chcesz trwonić go w kolejkach - zadzwoń! 61 646 33 44
- zarezerwujemy dla Ciebie dogodny termin wizyty;
- podpowiemy, jak usprawnić proces realizacji procedur;
- udzielimy merytorycznego wsparcia;
- dzięki naszej pomocy ograniczysz ilość swoich wizyt w urzędzie do minimum;
Jeśli chcesz zgłosić awarię urządzeń miejskich, bądź jakiś niepokojący incydent,
- zadzwoń! 61 646 33 44
- przyjmiemy i zarejestrujemy Twoje zgłoszenie
- przekierujemy sprawę do właściwej jednostki - zapewniając szybkie usunięcie awarii
- poinformujemy o niezbędnych procedurach (np. reklamacyjnych)
Jeśli komunikujesz się za pomocą języka migowego, jesteś osobą niesłyszącą
- umówimy Cię na wizytę w urzędzie w asyście tłumacza języka migowego!