"Na co uważać i jak nie dać się okraść w Internecie" - webinarium dla seniorów
Webinarium odbędzie się 24 kwietnia 2024 roku (10:00-12:30). Celem spotkania jest zwiększanie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.
Jak wziąć udział w webinarium?
Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy - link do strony z odnośnikiem do formularza: www.knf.gov.pl
Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. Potwierdzenia uczestnictwazostaną przesłane przed webinarium, a szczegółowe informacje techniczne zostaną przesłane po potwierdzeniu uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem na spotkanie. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu wydarzenia, potwierdzenia uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie będą przesyłane na bieżąco.
W celu wzięcia udziału w spotkaniu niezbędne jest stabilne łącze internetowe. Do spotkania można dołączyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex.
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Aby skontaktować się z organizatorami, należy napisać e-mail na adres: cedur@knf.gov.pl, podając w temacie wiadomości tytuł i datę wydarzenia.
Szczegółowy program webinarium w załączniku.