Konsultacje w sprawach reklam dla Mieszkańców oraz Przedsiębiorców
Od początku bieżącego roku wprowadzona została nowa usługa, ułatwiająca Mieszkańcom oraz Przedsiębiorcom zarezerwowanie wizyty w Urzędzie Miasta Poznania. Nowa funkcjonalność dotyczy rezerwowania spotkań z pracownikami Wydziału Urbanistyki i Architektury w sprawach związanych z reklamami.
Spotkania obsługują pracownicy Oddziału uchwały krajobrazowej, którzy pomogą m.in. w interpretacji przepisów uchwały, udzielą informacji w sprawie procedur związanych z realizacją reklam oraz omówią warunki sytuowania ogrodzeń oraz obiektów małej architektury.
Dlaczego warto umówić się na wizytę
Dzięki rezerwacji terminu wizyty w urzędzie szybko i komfortowo załatwisz swoje sprawy. Bez kolejki, w wybranym przez Ciebie dniu i o konkretnej godzinie.
Spotkania z pracownikami Oddziału Uchwały Krajobrazowej odbywają się w Biurze Obsługi Klienta Wydziału Urbanistyki i Architektury, pl. Kolegiacki 17 (wejście od ul. Za Bramką).
Zapraszamy:
- Poniedziałki: 15:30 - 17:00
- Czwartki: 10:00 - 11:00
Z uwagi na uruchomiony w budynku Urzędu Miasta Poznania system kolejkowy, obsługujący umawianie spotkań z klientami, niezbędna jest wcześniejsza rezerwacja wizyty.
Zarezerwuj wizytę w Urzędzie: Zarezerwuj wizytę w Urzędzie | Poznan.pl (Zakładka Uchwała krajobrazowa)
Wyszukiwarka do uchwały krajobrazowej
Przypominamy, że na stronie www.poznan.pl/krajobrazowa dostępne jest narzędzie Wyszukiwarki do uchwały krajobrazowej. Elektroniczna usługa ułatwia wstępne sprawdzenie możliwości sytuowania tablic i urządzeń reklamowych, obiektów małej architektury oraz ogrodzeń oraz zweryfikowanie lokalizacji i parametrów obiektu.
Podstawowych informacji odnośnie sytuowania reklam na terenie miasta Poznania udziela Poznań Kontakt pod numerem: + 48 (61) 646-33-44, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-20:00.
Zobacz także: