W pogoni za technologią - rewolucje w marketingu

Po raz trzeci w Poznaniu odbędzie się konferencja "Marketing i Technologia 2014". Organizatorem konferencji są Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa oraz SpeedUp Venture Capital Group. Konferencja odbędzie się 27 listopada 2014 (WSNHiD, ul. Kutrzeby).

Marketing i Technologia 2014 - grafika artykułu
Marketing i Technologia 2014

Poprzednie edycje zgromadziły setki fanów marketingu i nowoczesnych technologii wykorzystywanych w budowaniu strategii marki. Listopadowa odsłona będzie okazją do ponownego spotkania, w trakcie którego uczestnicy dowiedzą się, jak tradycyjny marketing można wesprzeć innowacją i jak dopasować komunikację do świata zdominowanego przez nowoczesne technologie, a co najważniejsze - jak na tym zyskują konsumenci i marki.

Zaproszenie na konferencję przyjęli praktycy związani z branżą marketingową i nowymi technologiami, w tym Roman Łoziński - Ars Thanea, Joanna Nagadowska - Google, Mateusz Puszczyński - Allegro, Kamil Dziadkiewicz -Omni3dD, Jacek Kotarbiński, Filip Beźnicki - Agencja Next, Piotr Chmielewski - Social Media Now, Karolina Liberka - Marketing w praktyce, Marta Liberka - Elle.pl, Karol Wyszyński - LifeTube. Konferencji towarzyszyć będzie wystawa TechZone, na której zaprezentowane zostaną nowości technologiczne m.in. drukarki 3D, oculus roftOculus Rift (okulary z efektem trójwymiarowej rzeczywistości), drony, koparka bitcoinów (urządzenie do produkcji wirtualnej waluty), aplikacje na smartfony "poszerzające" rzeczywistość. Poza inspirującymi wystąpieniami specjalistów z branży marketingu, po zakończeniu konferencji odbędzie się konkurs Startup Mixer przeznaczony dla startupów działających w obszarze marketingu i marketingowego wsparcia sprzedaży.

Wstęp na konferencję jest bezpłatny, wymaga jednak wcześniejszej rejestracji. Szczegółowe informacje, harmonogram oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie: www.wsnhid.pl/marketing-i-technologia-2014.html