Next Fest 2024 już za miesiąc

Od 18 do 20 kwietnia Poznań będzie gościł ponad 120 artystek, artystów i zespołów. Dokładnie miesiąc przed startem imprezy zamknął się skład tegorocznej edycji Next Fest Music Showcase & Conference. 

Grafika związana z festiwalem Next Fest Music Showcase & Conference - grafika artykułu
Za miesiąc, od 18 do 20 kwietnia, odbędzie się Next Fest Music Showcase & Conference

Już dotychczas ogłoszeni artyści wzbudzili mnóstwo entuzjazmu wśród uczestników imprezy - zarówno tych, którzy mieli okazję wziąć udział w jej ubiegłorocznej odsłonie, jak i tych, którzy po raz pierwszy wybierają się na to wydarzenie. Vito Bambino, Ania Rusowicz, Kaśka Sochacka, Fismoll, Jucho, AVI, Karaś/Rogucki czy Kacperczyk to doskonale znane nazwiska na polskiej scenie. Kto po kwietniowym weekendzie w Poznaniu zgłosi kandydaturę do grona czołówki rodzimej muzyki? Będzie się można przekonać o tym już za miesiąc, bo tylko tyle pozostało do rozpoczęcia drugiej edycji najważniejszego festiwalu showcase'owego w kraju.

W ostatnim ogłoszeniu organizatorzy zaprezentowali osiemnaście nazw zespołów i nazwisk artystek oraz artystów. W kolejności alfabetycznej to: Ciśnienie, Cyrko, Dimon, Mateusz Galecki, Jeszcze, Kasia Konstance, Kury, Kwit//Квіт, Livka, Łąki Łan, Michał Madajczyk, Lesław Matecki, Tomasz Mreńca, Niemoc, Mariusz Obijalski, Piernikowski, Poluzjanci, Sonbird i Izabela Zabielska. 

Zarówno wśród wymienionych artystów, jak i tych zaprezentowanych wcześniej, których jest ponad 120, każdy znajdzie coś dla siebie. 

Obecnie domykany jest  program części konferencyjnej. Lada moment będzie wiadomo, jakie panele odbędą się w tym roku podczas Next Fest 2024.

Bilety

Karnety na festiwal i bilety upoważniające do udziału w koncertach na placu Wolności są już dostępne w sprzedaży na stronie Eventim. Bilety na występy można też kupić na stronie Ebilet.pl.

Najnowsze informacje znajdują się na profilach Next Fest na Instagramie, Facebooku, TikToku oraz na stronie www.nextfest.pl.

Organizatorami wydarzenia są poznańska agencja Good Taste Production i Fundacja Trzy Sztuki. Wydarzenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznań.