"Food Design -produkt lokalny - sukces globalny"
Zjawisko food design to współczesny trend, zbierający różnorakie zagadnienia z wielu obszarów, m.in.: designu, innowacji, gospodarki, produkcji rolnej, gastronomii, przemysłu opakowań, ekologii, socjologii, medycyny, nowych technologii i reklamy. Jest to multi-dyscyplinarna dziedzina, stwarzająca możliwości współpracy różnych specjalistów z zakresu odległych branż, co często prowadzi do powstania interesujących rozwiązań, wynikających z różnego spojrzenia na dany problem. Stanowi to silny impuls dla rozwoju przedsiębiorstw.
Celem konferencji jest stworzenie płaszczyzny do dyskusji i wymiany poglądów na temat rozwijania potencjału gospodarki regionalnej w szeroko rozumianym sektorze rolno-spożywczym i powiązanych z nim branżach.
Poruszanymi zagadnieniami poszerzymy tematykę biznesową o wskazanie tych aspektów kulturowych, które wpływają na decyzje konsumentów i tworzenie nowych trendów. Coraz wyraźniejsza postawa akceptacji dla sustanaible design i slow food jest wskazówką, że tendencje te mogą wyznaczyć kierunek rozwoju wielu firm.
Zobacz również

Wykład otwarty: "Społeczna psychologia zemsty"

Rozstrzygnięto konkurs na najlepsze prace doktorskie i magisterskie

Wykład otwarty: "Novel diagnostic tools based on blood in the new era of Precision Medicine"
