GEOPOZ - zmiany w obsłudze klienta

Od początku przyszłego tygodnia osobiste załatwienie sprawy w sali obsługi przy ul. Gronowej 20 będzie możliwe jedynie po wcześniejszym umówieniu się:
- telefonicznie: 61 8271 500
- internetowo: geopoz.iflow.pl
W niewielkim stopniu ograniczono także godziny otwarcia sali obsługi w poniedziałki. Od 9 listopada urzędnicy będą przyjmować mieszkańców w godz. 9.00 - 15.00, a nie tak jak dotychczas do godz. 16:00. W pozostałe dni sala będzie czynna bez zmian, czyli w godz. 8.00 - 14.00.
Urzędnicy w dalszym ciągu zachęcają do kontaktu online i telefonicznie. Najważniejsze informacje o zdalnych formach załatwiania spraw można znaleźć TUTAJ.
Wprowadzane zmiany dotyczą także klientów Wydziału Gospodarki Nieruchomościami UMP, gdyż w czerwcu tego roku w budynku przy ul. Gronowej 20 otwarto zintegrowaną salę obsługi. Dzięki temu w jednym miejscu sprawy mogą załatwić zarówno klienci GEOPOZ i WGN. Wspólna sala znajduje się na pierwszym piętrze i jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
GEOPOZ/JZ
Zobacz również

Nastolatek offline - warsztaty dla rodziców

Już w sobotę Gratowóz odbierze zużytą odzież i tekstylia

Tech of Tomorrow 2025 - technologia przyszłości w sercu Poznania
