Wybór i opracowanie strategii marketingowej online

Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach

Wybór i opracowanie strategii marketingowej online - grafika artykułu
Wybór i opracowanie strategii marketingowej online

"Wybór i opracowanie strategii marketingowej online".

DATA: 21.11.2022  (poniedziałek)

Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00

WAŻNE!

Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:

  • sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
  • arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

PROGRAM:

1. WYBÓR I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ ONLINE:

1.1. Tradycyjny a wirtualny marketing

1.2. Praktyczne koncepcje e-marketingowe

1.3. Strategia e-promocji - optymalny zestaw narzędzi

1.4. Określenie celów i zdefiniowanie strategii firmy

1.5. Segmentacja rynku

1.6. Persona i archetypy

1.7. Planowanie kampanii reklamowej

1.8. Skuteczny brief - wybór agencji - model rozliczeń

REJESTRACJA: do 20.11.2022

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: 

https://forms.gle/8TSwz3pfNytNpAfR9

UWAGA: 

Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Cel szkolenia:

Szkolenie zapoznaje z możliwościami zwiększenia rozpoznawalności marki, sprzedaży i jej rentowności, dzięki wykorzystaniu strategii e-marketingu. Pokazuje obecne trendy w marketingu internetowym. Umożliwia nabycie umiejętności tworzenia efektywnych strategii marketingowych opartych o Internet. Zapoznaje z narzędziami Google, Facebooka, Instagramu, YouTube do analizowania efektywności kampanii reklamowych. Szkolenie jest prowadzone w formie warsztatów, gdzie stawiamy nacisk nie tylko na wykorzystanie i poznanie samych narzędzi, ale w szczególności prezentujemy możliwości wykorzystania ich w praktyce.

Sylwetki trenerów:

Magdalena Robaszkiewicz  - absolwentka Politechniki Poznańskiej na kierunku Zarządzania i  marketingu oraz Inżynierii jakości i ergonomii. Właściciel firmy Consulting Coaching Business (CCB). Ponad 23 lat doświadczenia w realizacji profesjonalnych usług doradczych i szkoleniowych dla sektora MMSP i korporacji, związanych z: analizą rynku, klasteringiem, aktywnych technik sprzedaży, pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania działalności gospodarczej, sporządzaniem planów marketingowych, biznes planów, szacowaniem przychodów przy jednoczesnym określaniu kosztów inwestycyjnych, kształtowaniem modeli biznesowych, wdrażaniem, utrzymywaniem i ciągłym doskonaleniem systemów zarządzania jakością. Wykładowca akademicki w zakresie strategii biznesowych, przedsiębiorczości, systemów zarządzania jakością, procesów sprzedażowych, zarzadzania marketingowego, strategii e-marketingowych.  Specjalizacje: zarządzanie marketingowe (również online) i jakościowe (Arbiter przy Sądzie Arbitrażowym Nowotomyskiej Izby Gospodarczej), procesy sprzedażowe, systemy zarządzania jakości (audytor, pełnomocni SZJ, specjalista KAIZEN, TQM, TPM, Lean Manufacturing i Lean Management), organizacja i zarządzanie. Konsultant Krajowego Systemu Usług Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  od 2005 do 2013 roku. Członek kapituły Konkursu Gospodarczo - Samorządowego HIT Wielkopolska od 2006 roku. Wiceprzewodnicząca Rady Koordynacyjnej Punktów Konsultacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w Wielkopolsce (przez 4 lata). Przez wiele lat koordynator licznych projektów twardych,  jak i miękkich. Doświadczenie praktyczne w kontrolingu i monitoringach firm, instytucji, uczelni wyższych,  które pozyskały dofinansowanie inwestycyjne.

Bartosz Robaszkiewicz - Pasjonat nowych technologii komunikacji IT, programista oraz specjalista  ds. e-marketingu. Twórca projektu CODNET. Full Stack Developer skutecznie zajmuje się projektowaniem, kodowaniem, debugowanien, wdrażaniem oraz utrzymaniem kompletnej aplikacji webowej. Odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań projektowych WWW (w tym 3D) oraz efektywne doskonalenie SEO  dla przedsiębiorców z sektora MMŚP. Świadomie inicjuje, buduje, wdraża działania optymalizujące procesy wirtualnej komunikacji i wizualizacji oraz usprawniające procesy e-commerce. Programista oraz twórca BOT-Y, aplikacji usprawniających działania firm. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku Informatyka/ programista. Doświadczenie w realizacji profesjonalnych stron WWW, SEO, prowadzenie kampanii e-reklamowych, Google Ads, social mediów dla MMSP i korporacji.  Trener z zakresu skutecznych Social Mediów, dedykowanego e-marketingu, budowania zaangażowania na Instagramie, FB, YT.

Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl

Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.