Kampania społeczna "Wrażliwcy _kultura bez barier"

Inauguracja projektu "Wrażliwcy _kultura bez barier" odbędzie się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w pawilonie nr 7 przy stoisku nr 13. Będzie można tam spotkać młodych artystów i artystki, których prace staną się częścią tej inicjatywy.
Tegoroczna edycja kampanii podkreśla rolę dzieci i młodzieży w przełamywaniu barier oraz budowaniu świadomości na temat różnorodności i równego dostępu do kultury. Poprzez sztukę najmłodsi twórcy pokazują, że każdy ma swój unikalny sposób postrzegania świata i wyrażania emocji. Ilustracje do wierszy Jana Brzechwy mają stanowić przypomnienie o wartościach takich jak empatia, współpraca czy odpowiedzialność.
Kampania "Wrażliwcy _kultura bez barier" to cykl wydarzeń kulturalnych, których celem jest promowanie dostępności sztuki i edukacji artystycznej. Po premierze na Poznańskich Targach Książki wystawa zostanie zaprezentowana w kilku lokalizacjach. Od połowy marca do kwietnia będzie można zobaczyć ją w Galerii Posnania, a następnie w przestrzeni miejskiej w ramach "Galerii Przystankowej". Wystawa pojawi się także na terenie Portu Lotniczego Poznań-Ławica.
Projekt został po raz pierwszy zrealizowany w 2022 roku. Kampania rozpoczęła się w Poznaniu, a następnie objęła swoim zasięgiem kolejne regiony Wielkopolski, w tym powiaty jarociński, gnieźnieński, koniński i turecki.
Organizatorem kampanii jest Fundacja In_Spire, działająca przy Grupie MTP. Jej misją jest wspieranie ludzi i firm w przezwyciężaniu barier oraz inspirowanie do odkrywania własnych talentów i możliwości. Fundacja realizuje projekty związane z kulturą, edukacją, przedsiębiorczością oraz wsparciem społecznym.
HO
Zobacz również

Targi wędkarskie "Rybomania"

Cyryl Ratajski - lekcje sukcesu od legendy Poznania

Marzec w CK Zamek
