Posiedzenie Komisji Dialogu Obywatelskiego przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta Poznania ds. Osób z Niepełnosprawnościami
Spotkanie odbędzie się wyjątkowo w środę, 19 lutego 2025 r. w Sali Malinowej Urzędu Miasta Poznania, przy Placu Kolegiackim 17 w godzinach 10:00 do 12:00.
Plan spotkania:
Gościć będziemy przedstawicielki Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UM Poznania, które przedstawią możliwości prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby z niepełnosprawnościami oraz korzystania z przestrzeni coworkingowej w budynku przy ul. Za Bramką 1 w Poznaniu.
Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w posiedzeniu Komisji prosimy o potwierdzenie obecności drogą mailową na adres: malgorzata_stecka@um.poznan.pl w celu uzyskania karty wstępu do budynku Urzędu.
Terminarz spotkań Komisji w 2025 r.:
- 19.02 (sala Malinowa)
- 13.03 (sala Malinowa)
- 10.04 (sala Malinowa)
- 8.05 online
- 12.06 (sala Malinowa)
- 11.09 (sala Malinowa)
- 9.10 (sala Malinowa)
- 6.11 (sala Malinowa)
- 4.12 (sala Malinowa)
Spotkania odbywać się będą w godzinach 10:00 - 12:00.
ATD