Nasz serwis używa plików cookies. Wykorzystujemy je w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób dopasowany
do indywidualnych potrzeb Użytkowników. Dzięki temu możliwe jest także korzystanie z narzędzi analitycznych oraz
udostępnianie funkcji mediów społecznościowych i odtwarzacza wideo.
Kliknij przycisk „Zaakceptuj lub zamknij”, by wyrazić zgodę na używanie plików cookies i przejść bezpośrednio
do strony lub „Wyświetl ustawienia plików cookies”, aby zobaczyć szczegółowy opis typów plików cookies, a
następnie podjąć decyzję, które z nich chcesz zaakceptować. W każdej chwili istnieje możliwość zarządzania ustawieniami plików cookies -
w stopce strony umieściliśmy link do "Zmień ustawienia Cookies".
Administratorem danych osobowych użytkowników serwisu jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu
Kolegiackim 17, 61-841 Poznań, natomiast podmiotem przetwarzającym dane jest Instytut Chemii Bioorganicznej PAN -
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe (PCSS) ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w Polityce prywatności.
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób używane są pliki cookies,
a także w jaki sposób można je zablokować lub usunąć, znajdziesz w Polityce cookies.
Cenimy Twoją prywatność
Urząd Miasta Poznania odpowiedzialny za prowadzenie Miejskiego Informatora Multimedialnego
Miasta Poznania, zwraca szczególną uwagę na przestrzeganie prawa użytkowników
do prywatności. Prezentowana informacja poniżej opisuje za co odpowiadają poszczególne cookies.
Zarządzaj swoimi ustawieniami dotyczącymi prywatności i wybierz jakie pliki cookies chcesz zaakceptować.
Wybrane pliki cookies:
Cookies plików wideo
Cookies wpływające na wydajność
Funkcjonalne pliki
Niezbędne pliki cookies (przyspieszają stronę)
Cookies plików wideo
Na naszym serwisie internetowym, zamieszczane są wideo z serwisu YouTube.
W tym celu wykorzystywane są pliki cookies podmiotów trzecich dotyczące usługi YouTube
zawierające m.in. preferencje użytkownika oraz liczydło kliknięć. Nie ma możliwości wyłączenia
tych plików cookies ponieważ ładowane są dopiero przy odtwarzaniu wideo. Jeżeli więc Użytkownik
nie godzi się na ich załadowanie, to nie powinien odtwarzać udostępnionych na stronie wideo filmów.
Cookies wpływające na wydajność
Pliki cookies o charakterze analitycznym, wpływającym na wydajność zbierają informację o tym, jak często strona jest
odwiedzana i jak się z niej korzysta np. które strony są najbardziej i najmniej popularne i w jaki sposób Użytkownicy
poruszają się po serwisie. Pomagają w identyfikowaniu problemów z poszczególnymi podstronami.
Dzięki temu możemy ulepszać zawartość i wydajność strony i uczynić ją bardziej przyjazną i intuicyjną dla użytkownika.
Pliki cookie o charakterze analitycznym i wpływające na wydajność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i
są trwale przechowywane na komputerze lub urządzeniu użytkownika.
Funkcjonalne pliki
Pliki cookie wpływające na funkcjonalność umożliwiają witrynie przypomnienie sobie informacji
wprowadzonych przez użytkownika lub dokonanych przez niego wyborów (takich jak język, wyrażone zgody)
i mają na celu umożliwienie korzystania z lepszych i bardziej spersonalizowanych funkcji. Pliki te
umożliwiają także optymalizację użytkowania witryny po zalogowaniu się.Pliki cookie wpływające na
funkcjonalność nie są usuwane po zamknięciu przeglądarki i są trwale przechowywane na komputerze
lub urządzeniu użytkownika.
Niezbędne pliki cookies
Te pliki cookie są niezbędne do tego, aby umożliwić prawidłowe poruszanie się po naszym serwisie internetowym.
Pozwalają na działanie niezbędnych funkcji strony takich jak logowanie, ustawienia preferencji prywatności lub
zapewnienie bezpieczeństwa i nie mogą być wyłączone. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, aby zablokować te pliki cookie,
jednakże niektóre funkcjonalności strony mogą nie działać poprawnie.
Niezbędne pliki cookie nie są przechowywane w trwały sposób na komputerze lub innym urządzeniu użytkownika i są usuwane z chwilą
zamknięcia przeglądarki.
Wady: ograniczenia w stosowaniu i wpływ na księgowość.
Zasady stosowania PIT kasowego
Moment rozliczenia przychodów i kosztów - kluczowe zasady.
Praktyczne przykłady rozliczeń w oparciu o przepływy pieniężne.
Podsumowanie i sesja pytań i odpowiedzi
Kluczowe wskazówki dla przedsiębiorców.
Dyskusja i omówienie indywidualnych przypadków uczestników.
Wykładowca
Paweł Małecki - doktor inżynier; doradca podatkowy, posiada uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych; prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego; jest wykładowcą z tej dziedziny m.in. na szkoleniach doradców z Krajowej Izby Doradców Podatkowych i w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce; autor wielu publikacji z zakresu prawa podatkowego (w tym komentarzy do ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych).
Szkolenie odbędzie się za pomocą aplikacji ZOOM. Link do szkolenia zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. AI w Excelu: Praktyczne zastosowanie ChatGPT i Copilota. Szkolenie online: sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego, najlepiej przewodowego. Data: 24 lutego 2025 Godzina: 9:00-11:00 Zapisy:AI w Excelu: Praktyczne zastosowanie ChatGPT i Copilota
Czego się dowiesz i nauczysz?
Poznasz podstawy AI i LLM w Excelu.
Jak tworzyć i konfigurować konto ChatGPT oraz Copilot?
Jak automatyzować w Excelu naprawiając formuły? - analiza i ćwiczenia
Jak generować dane i zadania do nauki?
Jak szybko tworzyć opisy funkcji oraz dokumentacji?
Jak wykorzystać Copilot w Excelu?
Jak tłumaczyć funkcję Excela na różne języki?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
analityków danych,
osób pracujących w Excelu i wykorzystujących formuły oraz tabele,
specjalistów ds. raportowania,
specjalistów od BI,
osób chcących automatyzować i optymalizować pracę na danych,
osób zarządzających dużymi zbiorami danych,
osób pracujących w excelu na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym,
osób zainteresowanych sztuczną inteligencją i technologią,
osób pracujących w zróżnicowanym kulturowo środowisku pracy,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Opis narzędzi i stworzenie kont w ChatGPT i Copilot
09:15 Omówienie, czym jest AI i LLM w kontekście 2025 roku
09:30 Wprowadzenie do ChatGPT i CopilotChat
09:30 Jak działają i jak je wykorzystać w Excelu?
09:45 Analiza i tłumaczenie formuł Excela
09:45 Wyjaśnianie działania formuł krok po kroku
10:00 Automatyczne wykrywanie i naprawianie błędów
10:00 Sugestie poprawek dla formuł i danych
10:15 Generowanie przykładowych zadań i ćwiczeń
10:15 Tworzenie scenariuszy do nauki i pracy z danymi
10:15 Tworzenie opisów funkcji i dokumentacji
10:30 Automatyczne opisy funkcji i ich zastosowań
10:30 Generowanie danych do nauki i analiz
10:30 Przykłady danych sprzedażowych, finansowych i innych
10:45 Tłumaczenie funkcji i ich zastosowań
10:45 Wyjaśnienia w różnych językach oraz analiza różnic
11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
Czy zastanawiałeś się, jak sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować Twoją pracę w Excelu? Podczas tego szkolenia dowiesz się, jak efektywnie wykorzystać najnowsze narzędzia AI - ChatGPT i Copilot - aby przyspieszyć analizy, zoptymalizować procesy i ułatwić codzienną pracę z danymi. Na początek omówimy, czym jest AI oraz modele językowe (LLM) w kontekście współczesnych wyzwań analitycznych. Wyjaśnimy, jak te technologie działają i jak możesz je włączyć do swojej pracy w Excelu. Następnie przeprowadzimy Cię przez proces zakładania kont w ChatGPT i Copilot, byś mógł od razu rozpocząć praktyczne zastosowania. W trakcie szkolenia pokażę, jak ChatGPT może analizować i tłumaczyć formuły Excela, krok po kroku wyjaśniać ich działanie oraz automatycznie wykrywać błędy i proponować poprawki. Nauczysz się generować przykładowe dane oraz zadania, które przydadzą się zarówno w pracy, jak i w nauce Excela. Poruszymy również temat tworzenia dokumentacji - dowiesz się, jak szybko przygotować opisy funkcji i ich zastosowań. W kolejnej części poznasz możliwości Copilota w Excelu. Pokażę, jak efektywnie korzystać z tego narzędzia przy tworzeniu tabel przestawnych, formatowaniu warunkowym, zarządzaniu treściami oraz automatyzacji funkcji. Na zakończenie omówimy sposoby pracy w środowiskach wielojęzycznych, tłumacząc funkcje i ich zastosowania na różne języki. To szkolenie to idealne połączenie nowoczesnej technologii i praktycznych narzędzi, które odmienią Twoją codzienną pracę z danymi. Dołącz i zyskaj przewagę dzięki AI!
Bartłomiej Samel
Ogarnij Komórki
Uczę Excela i konsultuję od 3 lat. Mój cel to przekazanie wiedzy w taki sposób, by każdy zrozumiał i potrafił zastosować ją w codziennej pracy. Prościej i lepiej, na praktycznych przykładach. Cenię swój i Twój wolny czas, dlatego po szkoleniu ze mną wykorzystasz zdobytą wiedzę "tu i teraz". Co to oznacza? Kładę nacisk na praktykę, dzięki której dane w arkuszu będą pracowały dla Ciebie, bez ręcznego klikania w nieskończoność.
Poznań Biznes Partner oraz Advicero Nexia zapraszają na bezpłatny webinar online pt. Zmiany w podatku od nieruchomości w 2025 w praktyce
Data: 21.02.2025 r.
Godzina: 10:00-11:00
Miejsce: Aplikacja ZOOM
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Program szkolenia udostępnimy wkrótce!
Prowadzący Tomasz Kotoliński- Tax Manager w Advicero Nexia; absolwent kierunku Prawo oraz kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie podatkowym krajowym jak i międzynarodowym. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności zagadnienia z bieżącego doradztwa podatkowego z zakresu podatków dochodowych (m.in. podatek u źródła, podatek minimalny, podatek od przerzucanych zysków, ulgi na działalność rozwojową), podatku VAT (m.in. grupy VAT, e-commerce, dostawy łańcuchowe, quick fixes), kwestie restrukturyzacyjne (powołanie, przekształcenia, likwidacje) spółek kapitałowych jak i osobowych, schematy podatkowe, procedury podatkowe (m.in. należyta staranność w VAT, procedura należytej staranności w podatku u źródła) oraz DAC7 i ESG.
Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Poznań Biznes Partner oraz Spark Flow Pro zapraszają na bezpłatne szkolenie stacjonarne pt. Content marketing i strategia komunikacji
Zastanawiasz się, jak tworzyć treści, które przyciągną uwagę, zaangażują odbiorców i przełożą się na realne wyniki biznesowe? Dołącz do intensywnych warsztatów, które w zaledwie 3 godziny wprowadzą Cię w świat skutecznego content marketingu.
Termin: 17.02.2025 r. godz. 16:30 - 19:30
Miejsce: Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, Sala C, II piętro
Prowadząca: Karolina Maj - MBA, Trener biznesu, Dyrektor ds. Rozwoju Klienta
Karolina Maj to doświadczony trener i ekspert w dziedzinie zarządzania, marketingu, budowania partnerskich relacji oraz komunikacji, z ponad 20-letnim doświadczeniem.
W swojej karierze współpracowała z globalnymi markami, takimi jak Google, Jetix Europe LTD (obecnie Disney), 4funTV i VIVA Polska. Przez 6 lat prowadziła również własną Agencję Marketingową, co pozwoliło jej zdobyć unikalną perspektywę na potrzeby małych i średnich przedsiębiorców. Wykłada contentmarketing i copywiriting na Akademii Górnośląskiej.Dotychczas poprowadziła ponad 300 szkoleń biznesowych oraz blisko 1000 konsultacji B2B.
Łącząc wiedzę teoretyczną z praktycznym podejściem, potrafi efektywnie wspierać swoich klientów w osiąganiu ich pełnego potencjału, zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Prawo pracy 2025 - najnowsze zmiany i nowelizacja Kodeksu pracy. Szkolenie online: sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego, najlepiej przewodowego. Data: 12 lutego 2025 Godzina: 11:30-13:00 Zapisy:Prawo pracy 2025 - najnowsze zmiany i nowelizacja Kodeksu pracy
Czego się dowiesz i nauczysz?
Poznasz najważniejsze zmiany w prawie pracy na przełomie 2024 i 2025 roku.
Poznasz przepisy nowelizacja przepisów Kodeksu pracy. - urlop macierzyński na nowych zasadach
Komu przysługuje uzupełniający urlop macierzyński?
Jakie zmiany nastąpiły w zakresie dni wolnych?
Jakie jest minimalne wynagrodzenie w 2025 roku? Jaki jest jego wpływ na inne składniki wynagrodzenia?
Jakie są planowane zmiany w zakresie wynagrodzenia minimalnego? - wynagrodzenie zasadnicze równe minimalnemu
Ile wysienie współczynnik ekwiwalentowy w 2025 roku?
Jakiej wysokości będą kwoty wolne od potrąceń i zasady ich dokonywania w 2025 roku?
Poznasz regulacje dotyczące czasu pracy.
Jakie zmiany w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych wprowadza ustawodawca?
O czym należy pamiętać w kwestii wakacji składkowych oraz świadczenia usług dla byłego pracodawcy?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
przedsiębiorców,
pracowników działów kadr i płac,
księgowych,
pracowników administracyjnych,
pracowników biur rachunkowych i kadrowych,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Najważniejsze zmiany w prawie pracy na przełomie 2024 i 2025 roku
11:45 Nowelizacja przepisów Kodeksu pracy - urlop macierzyński na nowych zasadach - komu przysługuje uzupełniający urlop macierzyński. Zmiany w zakresie dni wolnych
12:00 Minimalne wynagrodzenie w 2025 r. i jego wpływ na inne składniki wyynagrodzenia. Planowane zmiany w zakresie wynagrodzenia minimalnego - wynagrodzenie zasadnicze równe minimalnemu. Współczynnik ekwiwalentowy w 2025 r.
12:15 Kwoty wolne od potrąceń i zasady dokonywania potrąceń w 2025 roku
12:30 Czas pracy oraz Pracownicze Plany Kapitałowe - zmiany w przepisach
12:45 Wakacje składkowe a świadczenie usług dla byłego pracodawcy - O czym należy pamiętać?
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
Początek każdego roku to dla pracodawców i przedsiębiorców trudny okres, bowiem w przepisach pojawia się wiele zmian i nowych regulacji. Dotyczy to w szczególności prawa pracy, w tym zwłaszcza wynagrodzenia minimalnego, ale także wielu wskaźników, które mają wpływ na ustalanie świadczeń pracowniczych. Dodatkowo w ostatnich dniach po raz kolejny pojawiła się nowelizacja przepisów Kodeksu pracy w zakresie uprawnień rodzicielskich. Podczas szkolenia omówimy te zmiany, które są najbardziej kluczowe dla pracodawców i które zaczęły obowiązywać od początku roku 2025. Poruszymy praktyczne konsekwencje nowelizacji i uczulimy pracodawców na terminy, o których muszą pamiętać w roku 2025. Jak zawsze praktycznie, z dużą ilością pytań i odpowiedzi. W kontekście tzw. samozatrudnienia, poruszymy także krótko temat tzw. wakacji składkowych wskazując na wyłączenie dotyczące świadczenia usług dla byłego pracodawcy. Program szkolenia uzupełniony został o zmiany, które w roku 2024 czekały na dokończenie ścieżki legislacyjnej. Zapraszamy.
Maja Grzegorczyk
Kancelaria Prawna Maja Grzegorczyk
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Wydziału Humanistycznego Katedry Filologii Angielskiej Uniwersytetu Szczecińskiego. Certyfikowany Compliance Officer, prawnik biznesowy, praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze prawnej przedsiębiorstw z różnych branż, trener i wykładowca akademicki. Niekwestionowana specjalistka prawa pracy oraz szeroko pojętego prawa w obszarze HR i ochrony danych osobowych (RODO). Partner merytoryczny oraz autorka publikacji wydawnictwa Wolters Kluwer i serwisu prawniczego LEX. Doradza podmiotom polskim i zagranicznym także w obszarze ochrony tajemnic przedsiębiorstwa, prawa gospodarczego, umów w obrocie gospodarczym, sukcesji i optymalizacji prowadzonej działalności, wdrożeń procedur compliance. Certyfikowany audytor wewnętrzny systemów bezpieczeństwa informacji PN-ISO/IEC 27001. Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Ekonomicznego w Szczecinie. Autorka i prelegent popularnych szkoleń prawniczych dedykowanych dla biznesu, podczas których w ciekawy i przystępny sposób oswaja zawiłości aktów prawnych. Prywatnie, zapalona triathlonistka.
Poznań Biznes Partner, Wielkopolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Stowarzyszenie Na Rzecz Spółdzielni Socjalnych zapraszają na bezpłatny webinar pt. Zwrot kosztów szkoleń, doradztwa itp. poprzez udział w projekcie "Usługi rozwojowe dla Twojego biznesu".
Projekt skierowany jest do przedsiębiorców (i ich pracowników) mających siedzibę lub oddział w firmy w mieście Poznań oraz powiatach: poznański, średzki, śremski, szamotulski i obornicki.
Termin: 12 luty 2025 r., godz. 10:00 - 11:30
Program spotkania:
1. kluczowe informacje o projekcie
2. od procesu wnioskowania do uzyskania wsparcia
3. przydatne wskazówki dla uczestników
Szkolenie poprowadzi Anna Nadstawska - Kierownik w Dziale Koordynacji Projektów
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację za pomocą aplikacji Evenea!
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Jak tworzyć treści, które pokochają Twoi odbiorcy? Szkolenie online: sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego, najlepiej przewodowego. Data: 11 lutego 2025 Godzina: 9:00-10:30 Zapisy:Jak tworzyć treści, które pokochają Twoi odbiorcy? Czego się dowiesz i nauczysz?
Jak skutecznie komunikować się z Twoją grupą docelową?
Poznasz techniki tworzenia treści, które przyciągną i zaangażują Twoich odbiorców.
Jak tworzyć treści dostosowane do różnych platform i formatów?
Zwiększysz lojalność i zaangażowanie swoich odbiorców poprzez lepsze zrozumienie ich potrzeb.
Otrzymasz wskazówki, jak monitorować i analizować efektywność Twoich działań.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
osób prowadzących działalność nierejestrowaną,
freelancerów,
przyszłych social media managerów,
wirtualnych asystentek,
osób tworzących treści,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Jak poznać potrzeby swoich klientów?
09:30 Kluczowe elementy angażującej treści
09:45 Tworzenie wartościowych treści
10:15 Analiza wyników
10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
Chcesz, aby Twoje treści wyróżniały się w tłumie i przyciągały uwagę odbiorców? Zapraszam na szkolenie, które pokaże Ci, jak tworzyć angażujące i wartościowe treści, które pokochają Twoi odbiorcy. Dowiesz się, jak skutecznie komunikować się z Twoją grupą docelową, budować lojalność i zwiększać zaangażowanie.
Weronika Modzelewska
Przystanek Internet
Szkoleniowiec, marketerka i twórczyni wideo do internetu. Autorka książki "Internet możliwości oraz kilku kursów online. Dużą częścią jej aktywności są szkolenia i programy, w których uczy wykorzystywania możliwości social media firm i marek osobistych. Jej działania można zobaczyć na profilu @przystanekinternet.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Canva - Techniki tworzenia materiałów marketingowych. Szkolenie online: sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego, najlepiej przewodowego. Data: 7 lutego 2025 Godzina: 9:00-10:30 Zapisy: Canva - Techniki tworzenia materiałów marketingowych
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jak tworzyć profesjonalne materiały marketingowe w Canvie?
W jaki sposób szybko tworzyć spójne projekty z wykorzystaniem szablonów?
Jak efektywnie korzystać z warstw i grupować elementy?
Jak optymalizować grafiki do różnych formatów i platform?
Jak stosować zaawansowane narzędzia edycji zdjęć i tekstów?
Jak dodać animacje i efekty do projektów marketingowych?
Jak tworzyć spójną identyfikację wizualną dla marki?
Jak eksportować projekty w różnych formatach z odpowiednią jakością?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
specjalistów ds. marketingu,
właścicieli małych firm,
freelencerów,
pracowników agencji reklamowych,
wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
Agenda szkolenia
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Jak tworzyć spójność wizualną marki za pomocą narzędzi Canvy?
09:15 Organizacja materiałów: korzystanie z folderów i zestawów brandingu
09:15 Zarządzanie paletami kolorów, czcionkami i logotypami
09:15 Projektowanie postów do social media: karuzele, stories, infografiki
09:30 Tworzenie materiałów drukowanych: ulotki, broszury, plakaty
10:00 Inteligentne wyrównywanie i rozmieszczanie elementów
10:00 Szybkie kopiowanie stylów tekstu i elementów graficznych
10:15 Eksportowanie projektów w różnych formatach
10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
Zainwestuj czas w rozwój swoich umiejętności projektowych i naucz się, jak efektywnie tworzyć materiały marketingowe w Canvie. To szkolenie zostało zaprojektowane z myślą o średnio zaawansowanych użytkownikach, którzy chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie tworzenia profesjonalnych grafik reklamowych, social media czy prezentacji. Dowiesz się, jak wykorzystać zaawansowane narzędzia Canvy, by przyspieszyć proces tworzenia i podnieść jakość swoich projektów. Nauczysz się, jak tworzyć spójną identyfikację wizualną i dostosować materiały do różnych formatów. Po tym szkoleniu Twoje projekty będą bardziej profesjonalne i skuteczne w komunikacji z odbiorcami!
Angelika Knop
Angelika Knop Grafika dla laika
Uczę grafiki ,,Nie-grafików" w zakresie tworzenia efektywnych i efektownych grafik oraz wideo. Udowadniam, że nawet bez zmysłu artystycznego i znajomości Photoshopa możesz tworzyć grafiki i wideo, które będą zachwycać i... sprzedawać. Moją misją jest wspieranie graficznie małych kobiecych biznesów oraz pomaganie im stawiać pierwsze kroki w social mediach. Pokazuje również, że sprzedaż w mediach społecznościowych jest możliwa bez wydawania pieniędzy na usługi profesjonalistów. Dodatkowo uczę jak przełamać obawy, uwierzyć w siebie oraz w swoje możliwości i wreszcie zacząć działać. Bez kompleksów, za to z efektami i wynikami. Skąd taka misja? Sama byłam w tym miejscu. Siedziałam na bezpiecznym etacie, marząc o swoim własnym biznesie, o wolności, niezależności i realizacji swoich pomysłów. Bałam się odejść i założyć własną firmę. Aż w końcu zaryzykowałam i to była najlepsza decyzja mojego życia. Jej podjęcie zajęło mi rok. Nie chcę, żebyś tyle czekała, dlatego zrobię wszystko, żeby pomóc Ci uwierzyć w siebie i swoje umiejętności! Warto, jestem na to przykładem. Edukuję głównie za pomocą szkoleń i kursów, ale możemy współpracować także indywidualnie. Moje kursy skierowane są zarówno dla doświadczonych Nie-grafików, jak i osób totalnie początkujących. Pokazuję w nich jak wykorzystywać bezpłatne narzędzie jakim jest Canva do rozwoju Twojego biznesu. Nie musisz zatrudniać grafika. Nie musisz płacić agencji. Nie musisz kupować drogich programów. Jedyne, czego potrzebujesz, to Canva. A ja nauczę Cię jej obsługi. Wpadnij do mnie na Instagramie, znajdziesz mnie pod nickiem @grafikadlalaika. Tam odkrywam tajemnice Canvy i Instastories oraz pokazuję jak wykorzystać te narzędzia do budowania zaangażowanej społeczności. Znajdziesz u mnie wiele tutoriali i tricków.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Zarządzanie stresem. Szkolenie online: sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego, najlepiej przewodowego. Data: 6 lutego 2025 Godzina: 11:30-13:00 Zapisy: Zarządzanie stresem
Czego się dowiesz i nauczysz?
Czym jest stres? Jakie są jego źródła?
Jak nasza osobowość wpływa radzenie sobie ze stresem?
Jakie są 3 główne fazy stresu?
Jaką role pełnią emocje w zarządzaniu stresem?
Poznasz skutki długotrwałego stresu i napięcia.
Poznasz 3 strategie podejścia do stresu.
Czy stres można zmierzyć?
Jakie obszary warto zadbać, aby zminimalizować stres?
Poznasz proste i skuteczne sposoby na redukowanie stresu.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
przedsiębiorców,
menedżerów,
pracowników działów kadr i HR,
osób zainteresowanych tematyką stresu,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Stres i jego przyczyny
11:45 Osobowość a stres
11:45 Fazy stresu i reakcje stresowe
12:00 Emocje a stres
12:15 Skutki stresu
12:30 Czy bez stresu da się żyć?
12:30 Obszary o jakie warto zadbać , aby zminimalizować stres
12:45 Jak radzić sobie ze stresem-metody i techniki?
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
Według badania "Kondycja psychiczna Polaków", aż 62% z nas odczuwa stres przynajmniej raz w tygodniu. To tylko potwierdza, że żyjemy w czasach, w których presja i tempo życia mogą stanowić realne wyzwanie dla naszego dobrostanu psychicznego i fizycznego. Stres finansowy, stres o pracę czy zdrowie, dotyka nas bardzo często, tym bardziej zrozumienie definicji stresu, naszych reakcji, emocji oraz indywidulanych strategii jest kluczem do zrównoważonego i spokojnego życia. Dlatego jeśli kiedykolwiek czułeś, że stres odbiera Ci energię i wpływa negatywnie na Twoje codzienne funkcjonowanie, to jesteś we właściwym miejscu. Szkolenie z "Zarządzania stresem" jest skierowane do osób w różnych obszarach zawodowych i życiowych, które chcą podjąć świadome działania w celu poprawy swojego samopoczucia oraz efektywności w działaniu w sytuacjach stresowych. Zapraszam serdecznie!
Agnieszka Lisowska
Business Makers Agnieszka Lisowska
Trener biznesu, mentor, coach, trener odporności psychicznej, facylitator DISC. Współwłaścicielka marki szkoleniowej Business Makers. Inspiruje do zmian i tworzenia nowych rozwiązań w wielu obszarach działalności. Pomaga menadżerom oraz liderom wzmacniać oraz rozwijać ich umiejętności, a także tworzyć efektywne, współpracujące ze sobą zespoły. Bazując na wiedzy naukowej wspiera w obszarze wzmacniania odporności psychicznej oraz budowania dobrostanu w organizacjach. Posiada 20 letnie doświadczenie w sektorze B2B oraz B2C. Specjalizacje: kompetencje menadżerskie, efektywność osobista, sprzedaż i obsługa klienta, coaching, mentoring.
Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt.Wybór formy opodatkowania, zasady, zalety i wady różnych form podatkowych w JDG.
Zagadnienia, które poruszone zostaną na szkoleniu:
Wprowadzenie do form opodatkowania w JDG
Rodzaje form opodatkowania dostępnych dla jednoosobowych działalności gospodarczych.
Kryteria wyboru formy opodatkowania.
Zasady opodatkowania
Zasady ogólne (skala podatkowa) - kiedy warto wybrać?
Podatek liniowy - charakterystyka i zastosowanie.
Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych - uproszczona forma opodatkowania.
Karta podatkowa - specyfika i ograniczenia.
Zalety i wady różnych form opodatkowania
Porównanie kosztów i obciążeń podatkowych.
Aspekty księgowe i administracyjne - prostota czy szczegółowość?
Elastyczność w dostosowywaniu formy opodatkowania do zmieniającej się sytuacji firmy.
Praktyczne wskazówki dotyczące wyboru formy opodatkowania
Analiza przychodów, kosztów i zysków a wybór odpowiedniej formy.
Jak uwzględniać specyfikę branży?
Kiedy i jak można zmienić formę opodatkowania?
Najczęstsze błędy i wyzwania w wyborze formy opodatkowania
Czego unikać?
Pułapki podatkowe przy niewłaściwym wyborze.
Podsumowanie i sesja pytań i odpowiedzi
Kluczowe wnioski dotyczące wyboru formy opodatkowania.
Odpowiedzi na pytania uczestników.
Wykładowca
Paweł Małecki - doktor inżynier; doradca podatkowy, posiada uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych; prowadzi kancelarię doradztwa podatkowego; jest wykładowcą z tej dziedziny m.in. na szkoleniach doradców z Krajowej Izby Doradców Podatkowych i w Stowarzyszeniu Księgowych w Polsce; autor wielu publikacji z zakresu prawa podatkowego (w tym komentarzy do ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych).
Szkolenie odbędzie się za pomocą aplikacji ZOOM. Link do szkolenia zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Sztuka prowadzenia rozmów poprzez pytania. Szkolenie online: sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego, najlepiej przewodowego. Data: 4 lutego 2025 Godzina: 11:30-13:00 Zapisy: Sztuka prowadzenia rozmów poprzez pytania Czego się dowiesz i nauczysz?
Czym charakteryzuje się efektywna rozmowa?
Jak ważne jest nauczyć się rozmawiać z innymi używając tzw. języka korzyści?
Czym są tzw. pytania coachingowe i jak je stosować?
Poznasz komponenty właściwie skonstruowanego pytania.
Jak budować pytania, na które inni chcieliby odpowiadać?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
przedsiębiorców,
menadżerów,
kierowników zespołów,
rodziców,
wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Czym jest rozmowa?
11:45 Jaką rolę w rozmowie pełnią pytania zamknięte, a jaką otwarte?
12:00 Na czym polega ryzyko stosowania pytań sugerujących, naprowadzających i manipulujących?
12:15 Czym jest tzw. język korzyści?
12:30 Czym są cele dodatnie i cele ujemne i jak wpływają na prowadzenie rozmów?
12:45 Jak dobra rozmowa wpływa na efektywność pracy i relacje w zespole?
13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
"Mam sześciu niezawodnych służących. Nauczyli mnie wszystkiego, co wiem. Nazywają się Co, Dlaczego, Kiedy, Jak, Gdzie i Kto." - Rudyard Kipling Na co dzień udzielamy zbyt wiele odpowiedzi a za mało zadajemy pytań. Pytania są narzędziem do poznawania siebie i innych. A jak mówi stare powiedzenie, nawet najlepszym narzędziem trzeba umieć się posługiwać, bo w przeciwnym razie zrobimy sobie lub komuś krzywdę. To dotyczy również pytań. Właściwie zadane pytanie otwiera człowieka na rozmowę, niewłaściwie zadane - zamyka. To z tego powodu komunikacja na różnych szczeblach zawodowych, ale też w życiu prywatnym często bywa bardzo trudna lub wręcz niemożliwa. Jakość zadawanych pytań wpływa na wiele aspektów życia osobistego danego człowieka, takich jak poczucie wartości, pewność siebie, asertywność czy zaufanie do siebie i innych. Właściwego formułowania pytań można się nauczyć. Gdy jesteśmy w stanie zadawać właściwe pytania, jesteśmy w stanie pokonać każdą przeszkodę pojawiającą się na naszej drodze, czy to w życiu prywatnym, czy zawodowym. Poradzimy sobie z każdym zadaniem, przeciwnością losu czy nieżyczliwą osobą. Korzyści płynące z umiejętności właściwego zadawania pytań: wzmocnienie pewności siebie, łatwiejsze podejmowanie decyzji, obniżenie poziomu stresu, tworzenie zdrowszych relacji z innymi ludźmi, lepsze zrozumienie natury miłości. Nauczenie się jak budować pytania w pracy ma kluczowe znaczenie, jeśli chcesz odnieść sukces jako pracownik, menedżer lub skuteczny lider. Często pierwszym krokiem do budowania zaufania jest budowanie relacji. A pytania są często miernikiem poziomu satysfakcji z relacji i zaufania.Jeśli nie masz zaufania, trudniej będzie Ci komunikować się i koordynować współpracę z kolegami w pracy. Niestety, większości z nas nie nauczono, jak właściwie budować pytania, by z szacunkiem traktować innych. Na szczęście, czasy się zmieniają i możemy uczyć się sprawdzonych i skutecznych sposobów budowania pytań, dzięki którym prowadzone rozmowy będą nie tylko merytoryczne, ale też bardziej zachęcające do wymiany poglądów i pomysłów. Zapraszamy serdecznie na warsztat coachingowy z obszaru well-beingu, zdrowia psychicznego i odporności psychicznej, podczas którego będzie możliwość pracy z wykorzystaniem narzędzi coachingowych. Warsztat coachingowy to taki, podczas którego lepiej poznajesz siebie, swoje zasoby i zaczynasz lepiej rozumieć swoje schematy myślowe i zachowania. Podczas warsztatu coachingowego pracujesz nad własną osobowością, czyli aktualizujesz swój mindset mentalnie i emocjonalnie.
Małgorzata Krawczak
Natura Sukcesu Małgorzata Krawczak
Pasjonatka działania zgodnego z wartościami szczęśliwego człowieka; wierząca, że życie to spójna całość, a nie odrębne kawałki będące pracą, rodziną, nauką czy hobby. Od ponad 15 lat jako coach i mentor pomaga odnaleźć własną drogę w życiu i budować satysfakcjonujące relacje ze sobą i z innymi ludźmi. Z układania własnych relacji i bazując na wieloletniej pracy z ludźmi powstała książka "Coaching relacji z sobą i bliskimi". Pracuje sprawdzonymi metodami coachingowymi, które pomagają poszerzać perspektywę postrzegania siebie i innych. Ukończyła wiele specjalistycznych szkoleń i kursów z zakresu kompetencji miękkich. Posiada certyfikacje (ICF, Points Of You®, RTZ, TSR, EEG-Biofeedback, Soul Coaching®). Prowadzi autorskie warsztaty coachingowe oraz indywidualne sesje coachingu, mentoringu i EEG-biofeedbacku. Obszary, w których się specjalizuje, to podnoszenie poczucia własnej wartości, wzmacnianie wewnętrznego przywództwa, budowanie relacji i rozbudzanie motywacji. Jako ekspert w mediach najczęściej wypowiada się na tematy związane z odwagą bycia sobą, wyznaczaniu własnych granic i o filtrowaniu informacji, które docierają do naszego mózgu. W życiu kieruje się słowami: "Jedynymi ograniczeniami Twojego jutra są ALE, których używasz dzisiaj." (Les Brown)
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Pierwszy Biznes-Wsparcie w Starcie, Pożyczka na samozatrudnienie
Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na szkolenie z zakresu możliwości skorzystania z Pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej "Pierwszy Biznes - Wsparcie w Starcie", przez osoby, które nie prowadziły działalności gospodarczej i nie pozostawały w okresie zawieszenia wykonywania tej działalności w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku oraz są na moment składania wniosku:
zarejestrowanym bezrobotnym lub
zarejestrowanym poszukującym pracy, niezatrudnionym i niewykonującym innej pracy zarobkowej lub
studentem ostatniego roku studiów wyższych niezatrudnionym i niewykonującym innej pracy zarobkowej lub
poszukującym pracy opiekunem osoby z niepełnosprawnością lub
poszukującym pracy, którego średniomiesięczne przychody z okresu ostatnich trzech miesięcy przed miesiącem złożenia wniosku o pożyczkę nie przekraczały przeciętnego wynagrodzenia.
W ramach projektu udzielane są niskooprocentowane pożyczki z opcją umorzenia nawet do poziomu 6 - krotności przeciętnego wynagrodzenia, bez dodatkowych opłat i prowizji.
Kwota pożyczki - jednostkowa wartość pożyczki nie może przekroczyć 20-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia
Okres karencji: do 1 roku
Okres spłaty: do 7 lat
Cel finansowania: finansowanie wydatków związanych z otwarciem działalności, realizowanych na terenie województwa wielkopolskiego, mających na celu uruchomienie własnego biznesu
Program szkolenia:
1. omówienie grupy docelowej dla których dedykowany jest ww. program
2. możliwości przeznaczenia środków z pożyczki
3. warunki finansowania
Termin: 04.02.2024r. 9:00-10:00
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację za pośrednictwem portalu Evenea.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. ABC przedsiębiorczości - optymalne decyzje na starcie. Szkolenie online: sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego. Data: 3 lutego 2025 Godzina: 11:30-13:15 Zapisy: ABC przedsiębiorczości - optymalne decyzje na starcie
Czego się dowiesz i nauczysz?
Jak wybrać najlepszą formę opodatkowania działalności gospodarczej?
Jaka będzie wysokość składki zdrowotnej i składek społecznych?
Co i w jakiej kwocie jest kosztem podatkowym?
Jakie obowiązkowe elementy musi zawierać faktura?
Kiedy wystąpi obowiązek wystawienia faktury zaliczkowej?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
mikro,małych i średnich przedsiębiorców,
osób rozpoczynających własną działalność gospodarczą,
każdego,kto ceni wartość wiedzy.
Agenda szkolenia
11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
11:30 Omówienie form opodatkowania - zalety, wady i różnice
12:00 Zasady podlegania i opłacania składek ZUS z uwzględnieniem ulgi na start
12:30 ydatek a koszt podatkowy - zasady diagnozowania, rozliczania oraz limity i wyłączenia
13:15 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
Przedsiębiorca to zawód, do wykonywania którego należy się przygotować i zdobyć kompetencje. W trakcie tego szkolenia przedstawię podstawowy zakres informacji niezbędnych do dobrego startu. Jako "praktykujący przedsiębiorca", a zarazem doradca gospodarczy , na podstawie przykładów z życia gospodarczego wytłumaczę zawiłe przepisy i przygotuję uczestników do świadomego podejmowania decyzji.
Beata Kuśmierek TAX DEAL Beata Kuśmierek
Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z trzydziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.
3.Podmioty zobowiązane do posiadania adresu doręczeń elektronicznych
Podmioty publiczne
Przedsiębiorcy zarejestrowani w KRS i CEiDG
Harmonogram wdrażania obowiązku
4.Jak założyć skrzynkę e-doręczeń?
5.Wyłączenia z obowiązku stosowania E-doręczeń
6.Okres przejściowy
7.Fikcja Doręczenia
8.Pytania
Szkolenie poprowadzi Mikołaj Soberski - doświadczony radca prawny Urzędu Miasta Poznania, który w przystępny sposób wyjaśni kluczowe zagadnienia i podzieli się swoim praktycznym doświadczeniem.
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o rejestrację.
Poznań Biznes Partner oraz Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na bezpłatne szkolenie on-line pt.Jak tworzyć skuteczne treści do social mediów?
Ty i Twoja obecność w sieci - kim jesteś i kim możesz być?
Jak poznać swojego odbiorcę?
Skąd brać tematy na treści?
W których mediach społecznościowych warto działać w 2025 roku?
Jak rozwijać umiejętność pisania?
Z jakich narzędzi korzystać, aby ułatwić sobie pracę?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
freelancerów,
początkujących copywriterów,
social media managerów,
właścicieli firm,
twórców internetowych,
wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.
Agenda szkolenia
09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
09:00 Poznaj siebie jako twórcę
09:15 Poznaj swojego odbiorcę
09:30 Skąd brać tematy na treści?
09:45 Które media społecznościowe wybrać?
10:15 Jak rozwijać umiejętność pisania? - triki i porady
10:30 Narzędzia, które ułatwią Ci pracę
11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
Chcesz pisać, ale nie wiesz, jak robić to skuteczniej? Chcesz działać w mediach społecznościowych, ale nie masz pojęcia, czy ma to jeszcze sens? Ani tym bardziej - jak, do kogo i o czym pisać? Bez obaw - w trakcie szkolenia "Jak tworzyć skuteczne treści do social mediów?" dowiesz się tego wszystkiego - i wiele więcej. Poznasz przydatne narzędzia, lepiej zrozumiesz potrzeby odbiorcy i odkryjesz triki i porady w temacie skutecznego pisania. Z taką wiedzą tworzenie treści do mediów społecznościowych przyjdzie Ci sprawniej, łatwiej i przyjemniej!
Prowadząca: Klaudyna Maciąg - Specjalistka od kreatywnego pisania i copywritingu
Jako dziecko postanowiła: "Będę żyć z pisania" i konsekwentnie się tego trzyma, inspirując i motywując innych do twórczego działania. Specjalistka od kreatywnego pisania i copywritingu, autorka publikacji edukacyjnych i rozwojowych (w tym książki "Pisz. Publikuj. Działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie"). Redaktorka portalu grajmerki.pl, absolwentka studiów polonistycznych na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie (obecnie: Uniwersytet Jana Długosza). Nagrywa podcast "Zacznijmy od słowa", a wolny czas spędza z konsolą lub książką albo na piłkarskich i żużlowych stadionach.
Zapraszamy na bezpłatne, dwudniowe warsztaty stacjonarne pt:Odkryj swoją drogę w biznesie: poznaj swoje zasoby i wyznacz cele biznesowe, które odbędą się:
29 stycznia 2025 r. w godz. 17:00 - 20:00 -Jak korzystać z testów preferencji zawodowych, by wzmocnić swój biznes?
30 stycznia 2025 r. w godz. 17:00 - 20:00 -Wartości jako kompas: Jak wyznaczać biznesowe cele w zgodzie z tym, co dla Ciebie ważne?
Miejsce:
Poznań Biznes Partner ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Cel szkolenia, do kogo jest skierowane oraz czego uczestnicy mogą się dowiedzieć po tym szkoleniu
Celem szkolenia jest pomoc uczestnikom w zrozumieniu ich mocnych stron, zasobów oraz potencjału, który mogą wykorzystać w budowaniu i rozwijaniu swojego biznesu. Uczestnicy nauczą się, jak efektywnie identyfikować swoje zasoby oraz w jaki sposób wyznaczać konkretne, realistyczne cele biznesowe, które będą zgodne z ich potencjałem i wizją rozwoju firmy.
Program szkolenia:
29 stycznia 2025 r.
Pierwsze spotkanie: Jak korzystać z testów preferencji zawodowych, by wzmocnić swój biznes?
Podczas pierwszego spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak wykorzystać testy preferencji zawodowych do lepszego zarządzania personelem, budowania efektywnych zespołów i podejmowania bardziej świadomych decyzji biznesowych. Testy preferencji zawodowych są skutecznymi narzędziami, które pomagają w zrozumieniu indywidualnych preferencji, stylów pracy oraz motywacji.
omówienie kilku popularnych, darmowych testów dostępnych w Internecie np. testy osobowościowe, testy kompetencyjne;
korzyści płynące z ich stosowania w biznesie;
test MBTI - 16 typów osobowości + wykonanie testu online + omówienie wyników (każdy Uczestnik zobowiązany jest do posiadania telefonu z możliwością dostępu do Internetu);
jak wykorzystać wiedzę z testu MBTI w kontekście rozwoju kariery, organizacji pracy i przydzielania zadań?
30 stycznia 2025 r
Drugie spotkanie:Wartości jako kompas: Jak wyznaczać biznesowe cele w zgodzie z tym, co dla Ciebie ważne?
Drugie spotkanie ma na celu pokazanie, jak wartości osobiste mogą stanowić fundament do wyznaczania celów biznesowych, które są nie tylko skuteczne, ale i zgodne z tym, co naprawdę ważne dla przedsiębiorcy. Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak łączyć swoje indywidualne wartości z wizją i strategią rozwoju firmy, by podejmować decyzje, które będą satysfakcjonujące i trwałe.
wartości jako fundament podejmowania decyzji - co i dlaczego jest dla mnie ważne?
jak identyfikowanie swoich wartości pomaga w wyznaczaniu celów biznesowy?
wyznaczanie celów SMART w kontekście wartości osobistych;
planowanie strategii rozwoju biznesu w zgodzie z wartościami.
Szkolenie poprowadzi Ola SznajgerDobre Miejsce, doradczyni zawodowa i rodzicielska, na co dzień pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz ich rodzicami. Przez ostatnie lata związana z poznańskim Centrum Doradztwa Zawodowego dla Młodzieży, a obecnie prowadzi swoje własne Dobre Miejsce, gdzie pomaga młodzieży i dorosłym w odkrywaniu swojego potencjału i wyborze dalszej ścieżki edukacyjno-zawodowej.
Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Poznań Biznes Partner oraz Spark Flow Pro zapraszają na bezpłatne, stacjonarne szkolenie pt. Profesjonalizm w praktyce. Strategia OSY.
Czy zastanawiałeś lub zastanawiałaś się kiedyś, co właściwie oznacza słowo "profesjonalizm" i jak to się ma do tego, czym się aktualnie zajmujesz?
Profesjonalizm w praktyce - Strategia OSY to autorski projekt opracowany przez Karolinę Maj, który przekłada 20 lat doświadczenia w zarządzaniu, komunikacji,budowaniu strategii i profesjonalnej sieci partnerów, na fascynującą dawkę wiedzy, która ułatwi Ci osiągnięcie sukcesu w życiu zawodowym i osobistym. Projekt łączy kluczowe zasady etykiety biznesowej, skuteczności osobistej i autentyczności - fundamenty efektywnego działania w świecie biznesu, a wszystko to w odniesieniu do naukowo zweryfikowanych metod, sprawdzonych narzędzi, a także licznych przykładów zaczerpniętych z życia.
Termin: 27.01.2025 r. godz. 16:30 - 19:30
Miejsce: Poznań Biznes Partner, ul. 28 czerwca 1956 r. nr 404, sala C, II piętro
Pragną rozwinąć swoje kompetencje zawodowe - menedżerowie, liderzy zespołów, właściciele firm oraz profesjonaliści, którzy chcą wzmocnić swoje umiejętności w zarządzaniu sobą w czasie, komunikacji oraz stosowania zasad etyki biznesowej.
Szukają wsparcia w rozwoju osobistym - osoby pragnące lepiej zarządzać swoim czasem, osiągać równowagę między życiem zawodowym a osobistym oraz zwiększyć pewność siebie i skuteczność w realizacji celów.
Budują swoją sieć kontaktów i partnerów biznesowych - Ludzie, którzy chcą skutecznie nawiązywać i rozwijać partnerskie relacje zawodowe oraz wykorzystać swoją sieć kontaktów do osiągania długofalowych sukcesów.
Cenią praktyczne podejście i sprawdzone metody - Osoby poszukujące konkretnych narzędzi i technik, które mogą natychmiast wdrożyć w swojej pracy i życiu codziennym.
Bez względu na to, czy dopiero rozpoczynasz swoją karierę, czy już masz doświadczenie w swoim zawodzie, szkolenie jest dla każdego, kto pragnie wznieść swoje działania na wyższy poziom.
Zakres merytoryczny szkolenia
Podstawy osobistej skuteczności.
Budowanie autentycznego i spójnego wizerunku online i offline.
Podstawy etykiety biznesowej, czyli jak się zachować i jak uniknąć wpadek w relacjach biznesowy.
Podstawowe zasady komunikacji werbalnej, niewerbalnej i cyfrowej, które ułatwią Ci budowanie relacji w świecie biznesowym, jak również pomogą lepiej zrozumieć intencje drugie strony.
Dlaczego warto?
Nauczysz się podejmować bardziej świadome decyzje, które będą zgodne z Twoimi wartościami i celami.
Zyskasz skuteczne metody zarządzania swoimi zasobami - czasem, energią i uwagą.
Odkryjesz, jak wyrażać siebie w sposób autentyczny i budować trwałe, pełne zaufania relacje zawodowe.
Poznasz techniki świadomej komunikacji, które ułatwią osiąganie zamierzonych celów z większą łatwością.
System OSA pomoże Ci także utrzymać motywację i rozwijać autentyczne podejście do pracy i relacji biznesowych, co przełoży się na większą satysfakcję i efektywność.
Prowadząca szkolenie: Karolina Maj - MBA, Trener biznesu, Dyrektor ds. Rozwoju Klienta
Karolina Maj to doświadczony trener i ekspert w dziedzinie zarządzania, marketingu, budowania partnerskich relacji oraz komunikacji, z ponad 20-letnim doświadczeniem.
W swojej karierze współpracowała z globalnymi markami, takimi jak Google, Jetix Europe LTD (obecnie Disney), 4funTV i VIVA Polska. Przez 6 lat prowadziła również własną Agencję Marketingową, co pozwoliło jej zdobyć unikalną perspektywę na potrzeby małych i średnich przedsiębiorców. Wykłada contentmarketing i copywiriting na Akademii Górnośląskiej.Dotychczas poprowadziła ponad 300 szkoleń biznesowych oraz blisko 1000 konsultacji B2B.
Łącząc wiedzę teoretyczną z praktycznym podejściem, potrafi efektywnie wspierać swoich klientów w osiąganiu ich pełnego potencjału, zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.
* sala jest dostwowana do osób z niepełnosprawnościami
Osoby zainteresowane udziałem prosimy o rejestrację.
Opis szkolenia:
Od 1 stycznia 2025 r. duży podatnik CIT oraz Podatkowa Grupa Kapitałowa będą zobowiązani do przesyłania Jednolitego Pliku Kontrolnego CIT (JPK_CIT), a pozostali podatnicy - od 1 stycznia 2026 r. Nowe regulacje wprowadzają obowiązek corocznego raportowania danych dotyczących podatku dochodowego w formie JPK_CIT, co ma na celu poprawę efektywności kontroli podatkowej oraz porównywalności danych z JPK_VAT i KSeF.
Szkolenie będzie uwzględniało omówienie nowych regulacji, w tym analizę struktur JPK_CIT, danych do uzupełnienia w księgach rachunkowych i wyzwań związanych z implementacją wymogów sprawozdawczych. Szkolenie oprócz części teoretycznej będzie obejmowało również aspekt praktyczny, poprzez omówienie problemów wdrożeniowych i dostosowania systemów księgowych do nowych przepisów.
Szkolenie jest dedykowane pracownikom działów księgowości i podatków oraz działów IT, którzy są odpowiedzialni za wdrożenie zmian w organizacjach oraz nadzór nad procesem dostosowania systemów księgowych do nowych wymogów JPK_CIT.
Agenda:
1. Wprowadzenie do JPK_CIT - obowiązek przekazywania danych od 2025 roku
Przegląd zmian w obowiązkach sprawozdawczych dla podatników CIT
Podmioty objęte obowiązkiem raportowania: duży podatnik CIT oraz Podatkowa Grupa Kapitałowa
2. Harmonogram wprowadzania zmian w latach 2025-2026
Etapy oraz terminy implementacji JPK_CIT
Przygotowanie do realizacji nowego obowiązku sprawozdawczego
3. Struktury JPK_CIT
Prezentacja struktur logicznych JPK_KR, JPK_PKPiR, JPK_EWP
Dane uzupełniające w księgach rachunkowych od 2025 roku
4. Wypełnienie obowiązku obligatoryjnego raportowania - dane w księgach rachunkowych
Dane identyfikacyjne kontrahenta
Faktury
Znaczniki kont rachunkowych
Dane wynikające z ewidencji środków trwałych i WNiP
Różnice pomiędzy wynikiem bilansowym i podatkowym
Dochód podlegający opodatkowaniu ryczałtem od dochodów spółek
5. Rozbudowane księgi rachunkowe i zasady rachunkowości - dostosowanie do nowych regulacji
6. CIT estoński a nowe struktury logiczne JPK
7. Ewidencja środków trwałych i WNiP - uwzględnienie danych do raportowania
Ustalanie wartości początkowej, ulepszenia, remonty oraz likwidacja - wpływ na raportowanie
Różnice stałe i przejściowe pomiędzy wynikiem bilansowym i podatkowym
Przypadki szczególne
Dane dla wprowadzania amortyzacji w przypadku ŚT i WNiP, które wcześniej nie były wymagane
8. Problemy praktyczne związane z nowym obowiązkiem sprawozdawczym
9. Wykorzystanie danych z JPK_CIT przez urzędy skarbowe
Jakie analizy będzie przeprowadzać administracja podatkowa przy użyciu danych z JPK_CIT?
Jakie działania mogą wynikać z analizy porównawczej danych w JPK_CIT i innych deklaracjach podatkowych?
10. Pytania
Prowadzący Tomasz Kotoliński- Tax Manager w Advicero Nexia; absolwent kierunku Prawo oraz kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie podatkowym krajowym jak i międzynarodowym. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności zagadnienia z bieżącego doradztwa podatkowego z zakresu podatków dochodowych (m.in. podatek u źródła, podatek minimalny, podatek od przerzucanych zysków, ulgi na działalność rozwojową), podatku VAT (m.in. grupy VAT, e-commerce, dostawy łańcuchowe, quick fixes), kwestie restrukturyzacyjne (powołanie, przekształcenia, likwidacje) spółek kapitałowych jak i osobowych, schematy podatkowe, procedury podatkowe (m.in. należyta staranność w VAT, procedura należytej staranności w podatku u źródła) oraz DAC7 i ESG.