Monitorowanie i badanie skuteczności prowadzonych działań w Internecie
"Monitorowanie i badanie skuteczności prowadzonych działań w Internecie".
DATA: 03.10.2022 (poniedziałek)
Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00
Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00
WAŻNE!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
- sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
PROGRAM:
1. Monitorowanie i badanie skuteczności prowadzonych działań
- Analityka za pomocą narzędzi Google
- Pomiar skuteczności działań w e-marketingu
- Monitoring i raporty zarządzanie kampanią online
2. Audyty pod kątem SEO, Content - narzędzia darmowe i płatne
3. Prowadzenie skutecznej kampanii Google Ads
- Analiza wyników
4. Frazy kluczowe
- zasady budowania długich ogonów
- analiza skuteczności
REJESTRACJA: do 02.10.2022
Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu:
https://forms.gle/9ZowiEipbJcp3Cy68
UWAGA:
Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Cel szkolenia:
Warsztat zapoznaje z możliwościami zwiększenia rozpoznawalności marki, sprzedaży i jej rentowności, dzięki wypracowaniu odpowiedniej propozycji wartości dla Klienta. Opisuje sposób w jaki firma powinna wykorzystać swoje zasoby organizacyjne w czasach pandemii, aby móc tę wartość na rynku zaproponować. Propozycją wartości będą produkty/usługi, które firma dostarcza określonej grupie klientów. Wartość dla Klientów stanowi poszukiwany przez nich zbiór korzyści.
Sylwetka trenera:
Bartosz Robaszkiewicz - Pasjonat nowych technologii komunikacji IT, programista oraz specjalista ds. e-marketingu. Twórca projektu CODNET. Full Stack Developer skutecznie zajmuje się projektowaniem, kodowaniem, debugowanien, wdrażaniem oraz utrzymaniem kompletnej aplikacji webowej. Odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań projektowych WWW (w tym 3D) oraz efektywne doskonalenie SEO dla przedsiębiorców z sektora MMŚP. Świadomie inicjuje, buduje, wdraża działania optymalizujące procesy wirtualnej komunikacji i wizualizacji oraz usprawniające procesy e-commerce. Programista oraz twórca BOT-Y, aplikacji usprawniających działania firm. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej na kierunku Informatyka/ programista. Doświadczenie w realizacji profesjonalnych stron WWW, SEO, prowadzenie kampanii e-reklamowych, Google Ads, social mediów dla MMSP i korporacji. Trener z zakresu skutecznych Social Mediów, dedykowanego e-marketingu, budowania zaangażowania na Instagramie, FB, YT.
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji
Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.