Komunikacja i negocjacje w biznesie dla zaawansowanych

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z zasadami komunikacji interpersonalnej, uświadomienie barer komunikacyjnych oraz sposobów radzenia sobie z nimi a także rozwój kompetencji związanych z komunikacją werbalną i niewerbalną. Celem szkolenia jest również przekazanie praktycznych umiejętności związanych z kreowania atmosfery współpracy z klientami, kontrahentami. Zadaniem szkolenia jest jednak przede wszystkim podniesienie kompetencji uczestników w zakresie budowania wizerunku własnego oraz firmowego a także prezentowania ofert biznesowych i przekonywania do nich klientów. Celem jest także przygotowanie uczestników do efektywnego udziału w procesie negocjacji, ze szczególnym uwzględnieniem metod i technik negocjacyjnych.
Program szkolenia:
Dzień I
1. Komunikacja wewnętrzna w organizacji 2 godz
- Obszary komunikacji w organizacji
- Funkcje komunikacji wewnętrznej
- Kanały przekazywania informacji - dobór do potrzeb i oczekiwań
- Udzielanie informacji zwrotnej pracownikom
- Komunikacja w procesie zmiany
2. Komunikacja firmy z otoczeniem 3 godz
- Komunikowanie wartości firmy
- Relacje i komunikacja z klientami
- Publikacje wizerunkowe
- Networking
- Imprezy wizerunkowe
- CSR
- Komunikacja z mediami
Dzień II
1. Zdobywanie cennych informacji niezbędnych w negocjacjach - co i w jaki sposób zdobywać i wykorzystywać
2. Najtrudniejsze elementy negocjacji - analiza problemów w negocjacjach
3. Efektywne negocjacje czyli czynniki sprzyjające budowaniu siły negocjatora
4. Nasze interesy i potrzeby vs. potrzeby klienta?
- co nam chodzi, co jest dla nas najważniejsze
- Z czego możemy zrezygnować
- Obszary wspólnych interesów - obszar konfliktu
5. Argumentacja w przekonywaniu drugiej strony.
- logika, emocje a wartości
- zestaw przekonań osobistych i ich wpływ na skuteczność negocjacji
6. Dlaczego super oferta nie zawsze postrzegana jest jako korzyść dla kontrnegocjatora
7. Jak podtrzymać zainteresowanie naszą ofertą
8. Radzenie sobie z brakiem zainteresowania lub krytyka naszej oferty negocjacyjnej
9. Przewidywanie zachowań partnera na podstawie komunikacji niewerbalnej i mikro-ekspresji
10. Negocjacje w praktyce- praca z kamerą, analiza, wnioski
Termin: 3-4 października 2018 r., godz. 15.30 - 20.45
Miejsce: ul. 28 czerwca 1956 r., nr 406, sala A (parter)
Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację:
- e-mailowo, pod adresem: ods@um.poznan.pl
- telefonicznie, pod numerem: (61) 878 49 56, 61 878 47 95
Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.
Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Zapraszamy serdecznie!
Zobacz również

Grow in Poznan - międzynarodowa konferencja wspierająca przedsiębiorczość i rozwój kompetencji zawodowych

Działalność nierejestrowa - kwestie podatkowe. Bezpłatne szkolenie online w języku ukraińskim

Konferencja Szansa na więcej - rozwój, biznes, przyszłość
