Konrad Zawadzki

Założyciel i Dyrektor Biura Poznań Kontakt - miejskiego centrum kontaktu poznańskiego Urzędu Miasta. Z wykształcenia prawnik, ukończył studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz podyplomowe studia w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a także studia Master Of Public Administration (MPA) na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Zasiada w jury ogólnopolskiego konkursu branży Call contact center PCCA - Polish Contact Center Awards. Pomysłodawca i założyciel pierwszego miejskiego call center zatrudniającego osoby z niepełnosprawnościami. Obecnie odpowiedzialny za budowę i rozwój serwisów POZnan*Kontakt - platformy usług teleinformacyjnych miasta Poznania. Jego zainteresowania zawodowe skupiają się na zarządzaniu informacją przy wykorzystaniu technologii CTI, w tym zastosowaniu technik uczenia maszynowego oraz AI. Specjalizuje się w organizacji usług masowych oraz promocji zatrudniania osób niepełnosprawnych w administracji publicznej. Prywatnie pasjonat rowerów holenderskich i amator żeglarstwa, należy do poznańskiego klubu miłośników Bałtyku.

Konrad Zawadzki podczas konferencji przeprowadzi prelekcję pt. "Boty i ludzie" na Speakers Corner.

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej