Nowy IVR Biura Poznań Kontakt

Nowe rozwiązanie polega na zmianie dotychczasowego systemu IVR, w którym klienci musieli wybierać odpowiednie numery klawiszy, by trafić do właściwego działu. Teraz wystarczy, że powiedzą, w jakiej sprawie dzwonią, a sztuczna inteligencja poprowadzi ich dalej, automatycznie przekierowując do odpowiedniego konsultanta.

Obraz przedstawia rękę trzymającą smartfon na którym widnieje logo Biura Poznań Kontakt oraz informacje jaka usługa znajduje się pod jakim klawiszem w telefonie - grafika artykułu
Nowy IVR Biura Poznań Kontakt

Ta zmiana to odpowiedź na rosnące potrzeby mieszkańców, którzy oczekują szybszego i prostszego kontaktu z administracją miejską. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii, proces obsługi stanie się jeszcze bardziej efektywny, a czas oczekiwania na połączenie
z odpowiednią osobą ulegnie skróceniu.

Przemiany te stanowią element dążenia do  ciągłego doskonalenia jakości usług miejskich oraz ich dostosowania do potrzeb współczesnych użytkowników. To kolejny krok w kierunku cyfryzacji naszego Miasta, który z pewnością pozytywnie wpłynie na komfort mieszkańców korzystających z infolinii.

Nowy IVR Biura Poznań Kontakt składa się obecnie z czterech klawiszy:

1. Informacje miejskie - po rozpoznaniu intencji klienta, połączenia będą przekierowywane przez automat do odpowiedniego konsultanta;

2. For English - obsługa w języku angielskim;

3. Yкраїнськa мовa - obsługa w języku ukraińskim;

4. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - odczyt klauzuli.

Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 20:00 pod numerem telefonu: 61 646 33 44.

APS