Mobilet w Poznaniu będzie działać!

Pasażerowie, którzy dotąd korzystali z usług Mobiletu, będą mogli - od 1 maja 2013 do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia przetargu i wyboru operatora - nadal nabywać bilety w tej formie.

mobilet - grafika artykułu
mobilet

Jest to możliwie dzięki dodatkowemu porozumieniu z firmą Mobilet. Na podobnych zasadach ZTM przedłużył współpracę z operatorem systemu Call Pay. System Call Pay również umożliwia nabywanie "mobilnych" biletów.

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu przeprasza za wszelkie niedogodności, które powstały w związku z niedostateczną informacją na temat usługi Mobilet, umożliwiającej kupowanie biletów jednorazowych za pośrednictwem telefonu komórkowego.

Jednocześnie informujemy, że niezależnie od tego, który z operatorów będzie w przyszłości sprzedawał bilety za pośrednictwem telefonu komórkowego (analizowane są 3 złożone oferty), ZTM zapewni pełną informację pasażerom, a jednocześnie - zapewni ciągłość w dostępie do biletów jednorazowych sprzedawanych tą drogą.

Zgodnie z procedurami jednostek budżetowych Miasta Poznania, w związku z kończącym się dotychczasowym kontraktem z operatorem usługi Mobilet, ZTM był zmuszony przeprowadzić przetarg na operatora usługi sprzedaży biletów za pośrednictwem telefonu komórkowego.