Jest to możliwie dzięki dodatkowemu porozumieniu z firmą Mobilet. Na podobnych zasadach ZTM przedłużył współpracę z operatorem systemu Call Pay. System Call Pay również umożliwia nabywanie "mobilnych" biletów.
Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu przeprasza za wszelkie niedogodności, które powstały w związku z niedostateczną informacją na temat usługi Mobilet, umożliwiającej kupowanie biletów jednorazowych za pośrednictwem telefonu komórkowego.
Jednocześnie informujemy, że niezależnie od tego, który z operatorów będzie w przyszłości sprzedawał bilety za pośrednictwem telefonu komórkowego (analizowane są 3 złożone oferty), ZTM zapewni pełną informację pasażerom, a jednocześnie - zapewni ciągłość w dostępie do biletów jednorazowych sprzedawanych tą drogą.
Zgodnie z procedurami jednostek budżetowych Miasta Poznania, w związku z kończącym się dotychczasowym kontraktem z operatorem usługi Mobilet, ZTM był zmuszony przeprowadzić przetarg na operatora usługi sprzedaży biletów za pośrednictwem telefonu komórkowego.
Zobacz także
Zobacz również

Rusza Next Fest - 3 dni, 120 koncertów, 13 scen, tysiące ludzi [AKTUALIZACJA]

Urząd miasta otwarty 2 maja

Poznańska Nagroda Literacka - znamy laureata
