Urząd Miasta Poznania otrzymał certyfikat Investors in People (IIP)
Gospodarzem pierwszej w Polsce ceremonii wręczenia certyfikatu brytyjskiego standardu jakości w zarządzaniu kadrami "Invetsors in Poeple" była Brytyjsko Polska Izba Handlowa - jedna z najaktywniejszych bilateralnych izb handlowych w Polsce. Certyfikat IIP otrzymał również pięciogwiazdkowy warszawski hotel Le Royal Meridien Bristol.
Standard IIP, w odróżnieniu od standardu ISO 9001-2000, nie wymaga dokumentowania i nie narzuca też wdrażania i funkcjonowania konkretnych procedur czy rozwiązań. Każda organizacja musi sama je wypracować, by osiągnąć pożądany efekt wyrażony dowodami na swoje zaangażowanie we wspieranie rozwoju zawodowego pracowników. Organizacja, która stara się o certyfikat IIP musi udowodnić, że skutecznie poszerza wiedzę pracowników i zapewnia im możliwość nabywania nowych umiejętności tak, że mogą oni rozwijać się zawodowo i wykonywać swoje zadania na coraz wyższym poziomie. W Urzędzie Miasta Poznania oceny standardu jakości IIP dokonał w styczniu br. audytor z Quality Centre z Londynu, Rhys Madoc. W czasie pobytu w UMP przeprowadził 54 wywiady (tj.ok. 7% zatrudnionych), które miały na celu sprawdzenie, jak w urzędzie funkcjonują procesy związane z rozwojem pracowników. Ostateczną decyzję o przyznaniu certyfikatu Investors in People Urzędowi Miasta w Poznaniu, po rekomendacji audytora, podjął międzynarodowy Panel Certyfikacyjny.
W Wielkiej Brytanii certyfikat ten uzyskało już ponad 40 tys.firm. Aktualnie wdrażany jest w w 12 krajach, m. in we Francji, Szwajcarii i Japonii.
Zobacz również

Rusza Next Fest - 3 dni, 120 koncertów, 13 scen, tysiące ludzi [AKTUALIZACJA]

Urząd miasta otwarty 2 maja

Poznańska Nagroda Literacka - znamy laureata
