Turystyka biznesowa. Jak promować ofertę Poznania? [WIDEO]

W przestrzeni publicznej toczy się obecnie dyskusja o promocji naszego Miasta. Jak promować Poznań? Czy powinna powstać zupełnie nowa koncepcja, a może kontynuować tę wdrożoną? A jeśli zmodyfikować, to jak? Różne są głosy ekspertów.
W kontekście tej dyskusji oraz publikacji Głosu Wielkopolskiego pt. "Wątpliwe faktury, czyli trupy z urzędniczej szafy", prezentujemy spot promocyjny, zrealizowany w celu promocji kongresowo-konferencyjnej oferty Poznania. Miasto z takim zapleczem do organizacji wydarzeń typu kongres czy konferencja powinno starać się, by przyciągnąć ich jak najwięcej. Turystyka biznesowa oznacza różnego typu przychody. Warto intensywnie zabiegać, by do Poznania przybywali tego typu goście. Stawiamy zatem pytanie - czy właśnie takimi narzędziami robimy to najlepiej?
/Biuro Prasowe/

Poznań Convention Bureau
2015-10-12
Czas trwania: 03:36
Zobacz również

Rusza Next Fest - 3 dni, 120 koncertów, 13 scen, tysiące ludzi [AKTUALIZACJA]

Urząd miasta otwarty 2 maja

Poznańska Nagroda Literacka - znamy laureata
