Turystyka biznesowa. Jak promować ofertę Poznania? [WIDEO]

Promocja Miasta to nasza wspólna sprawa, trzeba o niej głośno rozmawiać i stawiać pytania. Do jakiego wizerunku Poznania aspirujemy? Jakie stawiamy sobie cele? Czy hasło i logo Miasta są w ogóle potrzebne? Na jaką promocję nas stać? 

Poznań Convention Bureau - grafika artykułu
Poznań Convention Bureau

W przestrzeni publicznej toczy się obecnie dyskusja o promocji naszego Miasta. Jak promować Poznań? Czy powinna powstać zupełnie nowa koncepcja, a może kontynuować tę wdrożoną? A jeśli zmodyfikować, to jak? Różne są głosy ekspertów.

W kontekście tej dyskusji oraz publikacji Głosu Wielkopolskiego pt. "Wątpliwe faktury, czyli trupy z urzędniczej szafy", prezentujemy spot promocyjny, zrealizowany w celu promocji kongresowo-konferencyjnej oferty Poznania. Miasto z takim zapleczem do organizacji wydarzeń typu kongres czy konferencja powinno starać się, by przyciągnąć ich jak najwięcej. Turystyka biznesowa oznacza różnego typu przychody. Warto intensywnie zabiegać, by do Poznania przybywali tego typu goście. Stawiamy zatem pytanie - czy właśnie takimi narzędziami robimy to najlepiej?

/Biuro Prasowe/