Remont Punktu Obsługi Klienta ZTM na Dworcu Śródka

ZTM w Poznaniu systematycznie podnosi jakość obsługi pasażerskiej w Punktach Obsługi Klienta. Tym razem do remontu przewidziany jest POK na Dworcu Śródka. Planowane jest m.in. podniesienie wysokości okienek w celu ułatwienia obsługi klienta oraz montaż szerszego blatu do wypełniania dokumentów.
Pasażerowie, którzy we wnioskach o wydanie karty PEKA wskazali jako miejsce ich odbioru POK na Dworcu Śródka mogą odebrać swoje karty w najbliższym Punkcie Obsługi Klienta znajdującym się na Dworcu Rataje (czynnym od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-20.00).
W najbliższej odległości od remontowanego POK ZTM znajdują się dwa Punkty Sprzedaży Biletów oraz automat biletowy:
Eurokiosk - przystanek tramwajowy Rondo Śródka (kierunek Garbary), czynny od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-17.00 i w soboty w godz. 7.00-14.00. Możliwość doładowania karty PEKA (bilety okresowe i tPortmonetka) i zakupu czasowych biletów jednorazowych.
Eurokiosk - przystanek tramwajowy Rondo Śródka (kierunek rondo Rataje), czynny od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-18.00 i w soboty w godz. 7.00-13.00. Możliwość doładowania karty PEKA (bilety okresowe i tPortmonetka), zakupu czasowych biletów jednorazowych oraz karty PEKA na okaziciela.
Automat biletowy nr 929 - przystanek tramwajowy Rondo Śródka (kierunek rondo Rataje), czynny 24h. Możliwość doładowania karty PEKA (bilety okresowe i tPortmonetka) i zakupu czasowych biletów jednorazowych.
Lokalizacje innych PSB oraz biletomatów można łatwo znaleźć na mapie na stronie: www.peka.poznan.pl (zakładka "punkty sprzedaży biletów").
ZTM/el
Zobacz również

Rusza Next Fest - 3 dni, 120 koncertów, 13 scen, tysiące ludzi [AKTUALIZACJA]

Urząd miasta otwarty 2 maja

Poznańska Nagroda Literacka - znamy laureata
