Logotypy poszczególnych miast składają się one z oficjalnego logo UEFA EURO 2012 oraz unikalnego elementu związanego z danym miastem. Będą one kluczowym elementem wizualnym reprezentującym każde miasto-gospodarza. Logotypy łączone zostaną wykorzystane do celów promocyjnych przed UEFA EURO 2012TM i będą coraz bardziej widoczne w miarę zbliżania się mistrzostw.
W logo Gdańska znajduje się pomnik Neptuna, boga mórz. Warszawska tradycja jest odzwierciedlona w Syrence, a Wrocław pokazał słynny most Grunwaldzki. W logo Poznania wykorzystano gwiazdkę - element logo miasta - która symbolizuje wielowymiarowość i wszechstronności marki Poznań. W nawiązaniu do UEFA EURO 2012TM, z gwiazdek uformowana jest piłka.
Naszym logotypem chcemy pokazać to, z czego jesteśmy już znani, czyli naszą pracowitość i perfekcjonizm. Ale także pokazać się ze strony może mniej znanej - miasta zdolnego do odrobiny szaleństwa. Dlatego nasza poznańska gwiazdka wpisana jest w piłkę nożną - powiedział prezydent Poznania Ryszard Grobelny.