Nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM na Ogrodach

Inna lokalizacja i znacznie wyższy standard pomieszczeń - Punkt Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego na Ogrodach będzie przyjmował klientów w znacznie lepszych warunkach. Nowa siedziba mieści się na parterze budynku przy placu Waryńskiego 8 i zostanie otwarta w poniedziałek, 21 września, o godzinie 6.00.

UMP 2015 - grafika artykułu
UMP 2015

Przypomnijmy, że do tej pory klienci miejskiej komunikacji na Ogrodach mieli do dyspozycji jedynie niewielki kiosk, w którym klienci czekali pod gołym niebem i było tylko jedno stanowisko obsługi. Teraz będą mieli do dyspozycji trzy stanowiska, w dodatku pod dachem i w nowocześnie urządzonym wnętrzu. W punkcie znajduje się też mini-poczekalnia z ławeczką oraz stołem, przy którym wygodnie będzie można wypełnić druk lub napisać dokument. Punkt jest przystosowany do obsługi osób niepełnosprawnych.

Jest tu też miejsce na ulotki informacyjne, dzieki którym pasażer będzie na bieżąco z  aktualnie obowiązującymi promocjami biletowymi czy wydarzeniami związanymi z transportem publicznym. Jest i czytnik, na którym każdy będzie mógł sprawdzić stan swojej karty PEKA.
- Punkt przy placu Waryńskiego 8 w porównaniu do poprzedniego to zupełnie inna, dużo wyższa jakość - mówi z dumą Bogusław Bajoński, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu.
- Żeby dotrzeć z informacją do pasażerów na obecnym punkcie zostanie umieszczona mapka, ponadto przedstawiciele z ZTM będą informować klientów, gdzie znajduje się nowa lokalizacja oraz najbliższe punkty sprzedaży biletów - dodaje Bernard Zapatka, Zastępca dyrektora ZTM.

POK ZTM są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 20.00, a oprócz dodładowania karty czy kupna biletów jednorazowych można w nich także złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA, a później ja odebrać, kupić kartę PEKA na okaziciela, zapisać uprawnienie do ulgi na imiennej karcie PEKA, zapłacić opłatę dodatkową, uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach biletowych, a także złożyć reklamację w formie pisemnej (za wyjątkiem POK ZTM mieszczącego się przy ulicy Matejki 59, gdzie reklamacje można złożyć w Biurze Obsługi Klienta ZTM znajdującym się w pomieszczeniu obok POK).

ZTM/el