Call Center przyjmuje zgłoszenia awarii parkomatów

Miejskie Call Center pod numerem 61 646 33 44 przyjmuje zgłoszenia awarii parkomatów oraz informuje o podstawowych zasadach korzystania ze strefy płatnego parkowania.

. - grafika artykułu
.

Dokonanie zgłoszenia oraz uzyskanie informacji możliwe jest w godzinach pracy Urzędu, czyli w poniedziałek od 7.30 do 17.00, a w pozostałe robocze dni tygodnia od 7.30 do 15.30. W godzinach późniejszych oraz w sprawach skomplikowanych związanych ze strefą płatnego parkowania można, jak dotychczas, kontaktować się ze specjalistami Zarządu Dróg Miejskich pod numerem:61 659 01 15.

Do zadań pracowników Call Center należy informowanie o miejscu, czasie, trybie, koniecznych dokumentach/drukach i opłatach związanych z załatwieniem sprawy w Urzędzie Miasta Poznania. Aktualna lista obsługiwanych przez nich wydziałów merytorycznych UMP znajduje się TUTAJ.