Oferta Biura Poznań Kontakt
ADRESACI USŁUG:
- Wydziały Urzędu Miasta Poznania
- Miejskie jednostki organizacyjne
- Spółki miejskie
ZAKRES OFEROWANYCH USŁUG:
- przejęcie pierwszej linii kontaktu telefonicznego;
- udzielanie ogólnej informacji na temat funkcjonowania jednostki, procedur oraz sposobu załatwienia sprawy;
- udzielanie informacji szczegółowej dotyczącej konkretnych spraw;
- umawianie klientów na wizyty;
- przyjmowanie zgłoszeń incydentów lub awarii;
- przyjmowanie zleceń na konkretne usługi;
- łączenie rozmów;
- realizację akcji badania opinii i zbierania informacji za pomocą ankiet internetowych;
- realizację telefonicznych i mailingowych akcji informacyjnych:
- powiadamianie klientów o ich zobowiązaniach wobec Miasta;
- powiadamianie klientów o zmianach w przepisach prawa;
- powiadamianie klientów o możliwości skorzystania z konkretnych usług lub rozwiązań;
- badanie opinii klientów.