MS Word - Tabele

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. MS Word - Tabele

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Poznasz zasady przygotowywania tabel i określania ich właściwości.
  • Jak wstawiać funkcje w tabelach MS Word?
  • Jak kopiować tabele z Excela do Worda?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników biur obsługi klienta,
  • asystentów,
  • osób pracujących z dokumentacją,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Omówienie podstaw wstawiania tabel
  • 14:15 Tworzenie przykładowych tabel
  • 14:45 Wstawianie funkcji do tabel w MS Word
  • 15:15 Tabela na tekst, tekst na tabelę
  • 15:30 Kopiowanie tabel MS Excela z połączeniem
  • 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 31 maja 2024 r., godz. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: MS Word - Tabele | PFP

PROWADZĄCA

Edyta Łaczinian

EDYCJA EDYTA IRENA ŁACZINIAN

Prowadzę szkolenia od 1995 roku. Przez te lata przeprowadziłam wiele szkoleń wdrażającymi uczestników w tajniki pracy przy komputerze, pokazując, że nie jest to trudne i każdy może się nauczyć. W przyjaznej atmosferze spotkań on-line zachęcam do zapoznania się z możliwościami, jakie daje oprogramowanie MS Office. Poznaj moc słowa tworząc przejrzyste dokumenty w MS Word, zaprezentuję Ci triki, kombinacje klawiszy i przedstawię jak tworzyć ciekawe dokumenty.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

W dokumentach MS Word często informacje należy przedstawić w tabelce. Jeśli potrzebujesz porad, jak to zrobić najlepiej, jakich trików użyć aby przyspieszyć pracę z tabelami zapraszam na szkolenie "MS Word - Tabele".

GIMP - Wprowadzenie do edycji grafiki

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. GIMP - Wprowadzenie do edycji grafiki

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Poznasz różne rodzaje technologii wytwarzania grafik komputerowych.
  • Jak sztuczna inteligencja wpływa na rynek pracy grafików?
  • Poznasz podstawy grafiki rastrowej.
  • Poznasz zalety i wady różnych programów do wytwarzania grafiki rastrowej z wyszczególnieniem programu GIMP.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników biurowych,
  • nauczycieli,
  • wykładowców,
  • przedsiębiorców,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Czym są grafika rastrowa i wektorowa? Omówienie ich wad, zalet i zastosowania
  • 11:45 Formaty grafiki rastrowej
  • 11:45 Schematy kolorów
  • 12:00 Wpływ sztucznej inteligencji na tworzenie grafik. W jakim kierunku zmierza rynek? Przedstawienie prognoz na przyszłość
  • 12:15 Zalety, wady i zastosowanie GIMPa
  • 12:15 Najpopularniejsze programy konkurencyjne
  • 12:30 Prezentacja GIMPa w praktyce
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 29 maja 2024 r., godz. 11:30-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: GIMP - Wprowadzenie do edycji grafiki | PFP

PROWADZĄCY

Karol Kołodziejczyk

RED SPLASH SP. Z O.O.

Programista, webdeveloper i przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem. Instruktor programowania i informatyki w projektach aktywizacyjnych i podnoszących kwalifikację, finansowanych przez urzędy pracy i Unię Europejską we współpracy m.in. z firmami Notebook Masters i Nobleprog. W kursach i szkoleniach brały udział zarówno osoby początkujące jak i doświadczeni programiści. Nauczyciel kierunków technicznych - informatycznych w Zespole Szkół Elektryczno-Elektronicznych w Szczecinie. Współautor egzaminu certyfikującego Python Data Science PCAD dla Python Institute.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Na szkoleniu zapoznasz się z podstawami grafiki rastrowej.

Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy"

szkolenie online

Zapraszamy na szkolenie pt.: Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej - wprowadzenie do tematu "własnej firmy".

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do tematu "własnej firmy" - pojęcie działalności gospodarczej, pojęcie przedsiębiorcy.

2. Obowiązujące akty prawne.

3. Formy organizacyjno-prawne prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce - krótka charakterystyka. Wady i zalety poszczególnych form prawnych.

4. Procedura rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej

  • omówienie druku CEIDG-1 (wpis do CEIDG, zmiana wpisu, zawieszenie i wznowienie działalności gospodarczej oraz likwidacja firmy)
  • NIP - Urząd Skarbowy
  • REGON - Urząd Statystyczny
  • rejestracja firmy przez internet - Profil Zaufany ePUAP

5. Obowiązki przedsiębiorcy wobec ZUS

  • zgłoszenie do ZUS - omówienie obowiązujących druków
  • składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne

6. Obowiązki przedsiębiorcy wobec US

7. Źródła finansowania działalności gospodarczej - skąd czerpać pieniądze na własny biznes?

Termin: 28 maja 2024 r., godz. 10.00 - 13.00

Spotkanie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom. Link logujący na spotkanie zostanie Państwu przesłany w dzień spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie poprowadzą pracownicy Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP oraz II Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Poznaniu.

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/wlasna-firma-maj2024/

Serdecznie zapraszamy!

Zacznij montować. Montaż na żywo w aplikacji CapCut

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Zacznij montować. Montaż na żywo w aplikacji CapCut

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Co wpływa na jakość video przed i po obróbce?
  • Jak zaplanować miejsce nagrań i ustawić sprzęt?
  • Czym jest B-rolle/transitions?
  • Poznasz podstawowe funkcje aplikacji CapCut.
  • Jak edytować video w aplikacji?
  • Samodzielnie zmontujesz proste video.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców, którzy chcą pokazać swoją działalność na Instagramie,
  • pracowników działów marketingu,
  • osób chcących nagrywać video,
  • posiadaczy konta na Instagramie,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Co wpływa na jakość video? Jaką jakość wybrać?
  • 11:45 Planowanie nagrań, na co zwrócić uwagę
  • 12:00 B-rolle i transitions (planowanie nagrań)
  • 12:15 Podstawowe funkcje aplikacji CapCut
  • 12:30 Proste efektowne video (nagranie i montaż)
  • 12:45 Montaż video na żywo
  • 13:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 27 maja 2024 r., godz. 11:30-13:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Zacznij montować. Montaż na żywo w aplikacji CapCut | PFP

PROWADZĄCA

Monika Miśkowiec

VIDEO KOBIECYM OKIEM

Jestem absolwentką najbardziej prestiżowego kursu dla twórców mobile video w Polsce - kursu "Mobile Video PRO" realizowanego przez Natalię Sheveleva (@nataliastory). Od po ponad dwóch lat aktywnie działam w mediach społecznościowych. Ciągle poszerzam swoją wiedzę z zakresu: video, montażu, rozwoju marki osobistej, sprzedaży, Instagrama, reklam Facebook ADS, produktów cyfrowych. Uczę się i szkolę od najlepszych praktyków w Polsce m.in.: Natalii Sheveleva, Agaty Koman, Adriana Kołodzieja, Izabeli Makosz, Szymona Mierzwy, Agaty Łobody, Pauli Balickiej-Zańczak. Od roku jestem również mendżerem w agencji marketingowej. Na co dzień pracuję wspierając rozwój biznesów i marek osobistych w mediach społecznościowych. Tworzę angażujące treści i nowe trendy w mobie video. Wymyślam, nagrywam i montuje video: wizerunkowe, produktowe, reklamy oraz backstage'u pracy czy eventów. Uczę jak za pomocą mediów społecznościowych efektywnie pokazać profil swojej działalności. Jak zbudować profil, który będzie jasno informował co i dla kogo robisz, w czym i komu pomagasz. Zapisz się na moje szkolenia i rusz z kopyta w świat instagram video.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Każdego dnia, w każdej chwili ktoś gdzieś, nagrywa video. To już się nie cofnie. Nie ma lepszego momentu na rozpoczęcie nagrywania jak TERAZ.

PowerPoint - twórz animacje które przykuwają wzrok odbiorców

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. PowerPoint - twórz animacje które przykuwają wzrok odbiorców

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym są animacje? Co odróżnia je od przejść?
  • Jak dodawać animacje do wybranych obiektów?
  • Jakie znamy rodzaje animacji?
  • Jak dodać wiele animacji do jednego obiektu?
  • Jaka powinna być kolejność animacji?
  • Jakie są dobre i złe praktyki używania przejść i animacji?
  • Jak dobrać odpowiednią animację do typu prezentowanej informacji?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników działów handlowych,
  • pracowników działów personalnych,
  • pracowników sekretariatów,
  • wirutalnych asystentek,
  • pracowników e-commerce,
  • pracowników działów obsługi klienta,
  • planerów produkcji,
  • wszystkich osób przygotowujących cenniki,
  • osób rozliczających transakcje lub czas pracy w obrębie firmy,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Przejścia vs animacje - Czy to to samo?
  • 09:15 Podstawy pracy z animacjami
  • 09:45 Podstawy pracy z przejściami
  • 10:00 Twoja pierwsza prezentacja ze efektem WOW
  • 10:30 Jak wybrać odpowiednią animację lub przejścia do typu informacji?
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 27 maja 2024 r., godz. 09:00-11:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: PowerPoint - twórz animacje, które przykuwają wzrok odbiorców | PFP

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCY

Bartłomiej Samel

OGARNIJ KOMÓRKI

Uczę Excela i konsultuję od 3 lat. Mój cel to przekazanie wiedzy w taki sposób, by każdy zrozumiał i potrafił zastosować ją w codziennej pracy. Prościej i lepiej, na praktycznych przykładach. Cenię swój i Twój wolny czas, dlatego po szkoleniu ze mną wykorzystasz zdobytą wiedzę "tu i teraz". Co to oznacza? Kładę nacisk na praktykę, dzięki której dane w arkuszu będą pracowały dla Ciebie, bez ręcznego klikania w nieskończoność.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Microsoft PowerPoint to najpopularniejszy program do tworzenia prezentacji multimedialnych. Na przestrzeni lat znacząco się zmienił i rozrósł, lecz jego podstawowe zadanie wciąż jest takie samo. PowerPoint ma za zadanie ułatwić użytkownikowi stworzenie czytelnej, przejrzystej i zrozumiałej dla każdego prezentacji. Zamiast prezentować informacje w formie wyeksportowanego do PDFa dokumentu tekstowego z Worda- warto poświęcić trochę czasu i przygotować prezentację, która zawierać będzie dynamiczne przejścia. Zapraszam na pierwsze, testowe spotkanie z PowerPointem.

Podatek u źródła w praktyce

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz firma Advicero Nexia zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Podatek u źródła w praktyce.

Termin: 24 maja 2024 r. w godz. 12:00-13:00

Program szkolenia udostępnimy wkrótce! 

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/podatekuzrodla2024/

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Prowadzący

Tomasz Kotoliński- Tax Manager w Advicero Nexia; absolwent kierunku Prawo oraz kierunku Administracja na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu specjalizujący się w szeroko rozumianym prawie podatkowym krajowym jak i międzynarodowym. Wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobywał w podmiotach świadczących usługi doradcze, jak i polskich kancelariach podatkowych. Jego praktyka obejmuje w szczególności zagadnienia z bieżącego doradztwa podatkowego z zakresu podatków dochodowych (m.in. podatek u źródła, podatek minimalny, podatek od przerzucanych zysków, ulgi na działalność rozwojową), podatku VAT (m.in. grupy VAT, e-commerce, dostawy łańcuchowe, quick fixes), kwestie restrukturyzacyjne (powołanie, przekształcenia, likwidacje) spółek kapitałowych jak i osobowych, schematy podatkowe, procedury podatkowe (m.in. należyta staranność w VAT, procedura należytej staranności w podatku u źródła) oraz DAC7 i ESG.

Serdecznie zapraszamy!

Praca na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim i wychowawczym

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Praca na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim i wychowawczym.

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Jaki rodzaj pracy możesz podjąć na urlopach związanych z rodzicielstwem? W jakim wymiarze?
  • Czy działalność gospodarcza na urlopach związanych z rodzicielstwem jest dopuszczalna?
  • Jakie składki na ubezpieczenie będziesz opłacać pracując/prowadząc działalność na urlopach związanych z rodzicielstwem?
  • Poznasz zasady łączenia pracy z urlopem rodzicielskim u swojego pracodawcy (wymiar, wpływ na zasiłek i urlop).
  • Czy podjęcie pracy na urlopach ma wpływ na prawo do zasiłku macierzyńskiego?
  • Co oznacza "osobiste sprawowanie opieki nad dzieckiem" w kontekście pracy na urlopie wychowawczym?
  • Poznasz orzeczenia sądów oraz stanowisko ZUS i PIP.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • kobiet w ciąży,
  • kobiet planujących ciążę,
  • kobiet planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
  • rodziców na urlopach macierzyńskich, rodzicielskich, wychowawczych,
  • rodziców - pracowników,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Praca na urlopie macierzyńskim (rodzaj, wymiar, wpływ na zasiłek macierzyński)
  • 09:30 Praca na urlopie rodzicielskim (omówienie pracy u swojego pracodawcy oraz u innego pracodawcy)
  • 10:00 Praca na urlopie wychowawczym (rodzaj, wymiar, sankcje za trwałe zaprzestanie sprawowania osobistej opieki nad dzieckiem, zbieg tytułów do ubezpieczenia społecznego)
  • 10:30 Działalność gospodarcza na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim i wychowawczym (zbieg tytułów do ubezpieczenia społ.)
  • 11:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Słowo od prowadzącego

Przebywanie na urlopach związanych z rodzicielstwem nie musi oznaczać przerwy w życiu zawodowym. W tym okresie możesz podjąć pracę lub przetestować sposób na biznes. Poznaj zasady wykonywania pracy lub działalności gospodarczej podczas urlopu macierzyńskiego, rodzicielskiego oraz wychowawczego.

Prowadzący

Daria Gałenżeska

PROSTY PARAGRAF Daria Gałenżeska

Jestem prawnikiem i na co dzień udzielam konsultacji prawnych z zakresu prawa pracy. Doradzam jak skutecznie korzystać ze swoich praw w pracy, by łatwiej godzić obowiązki zawodowe i rodzicielskie. Pomagam także zaplanować pod kątem prawnym: ciążę, urlopy oraz powrót do pracy po urlopach związanych z rodzicielstwem. W styczniu 2021 r. stworzyłam blog prostyparagraf.pl, gdzie dzielę się wiedzą z zakresu prawa pracy - piszę prosto, bez cytowania przepisów, ale zawsze z podstawą prawną i praktycznymi przykładami. Jestem jednym z moderatorów grupy na Facebooku: "Mama w pracy - pytania i odpowiedzi", która aktualnie ma 23 tys. uczestników. Działam także w mediach społecznościowych, gdzie publikuję posty z zakresu prawa pracy, informuję o zmianach w prawie pracy oraz udostępniam najnowsze komunikaty ze stron ZUS czy Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej. Współpracuję z Fundacją "Rodzic w mieście" i jestem partnerem projektu "Pracuję i wychowuję" - udzielam konsultacji w ramach bezpłatnej poradni prawnej dla pracujących rodziców. Łączę wiedzę teoretyczną z praktyką - przez 12 lat pracowałam na etacie i w tym czasie dwukrotnie zostałam mamą (mam dwie córki: Emilię i Natalię). Dlatego z własnego doświadczenia wiem z jakimi problemami na co dzień spotykają się pracujący rodzice.

Zapisy: Praca na urlopie macierzyńskim, rodzicielskim i wychowawczym

Przebranżowienie - Jak zrobić to skutecznie?

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Przebranżowienie - Jak zrobić to skutecznie?

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jakie działania podjąć, gdy chcesz zmienić stanowisko?
  • Poznasz techniki, dzięki którym wyróżnisz swoje CV.
  • Od czego zacząć proces przebranżowienia?
  • Na co zwrócić szczególną uwagę, by nie popełnić popularnych błędów?
  • Odkryjesz w jaki sposób rekruterzy patrzą na osoby, które się przebranżawiają. Co zrobić aby zwrócić ich uwagę?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • osób poszukujących pracy,
  • osób chcących się przebranżowić,
  • osób, które się przebranżowiły ale nadal szukają stabilnego zatrudnienia,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 13:30 Przebranżowienie - od czego zacząć?
  • 13:45 Nie popełniaj tych błędów podczas zmiany stanowiska, jeśli chcesz szybciej znaleźć pracę!
  • 14:15 To może Ci pomóc podczas przebranżowienia!
  • 14:45 Jak wyróżnić CV podczas zmiany branży?
  • 15:15 Gdzie szukać opcji rozwoju, gdy myślisz o przebranżowieniu?
  • 15:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 22 maja 2024 r., godz. 13:30-15:30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Przebranżowienie - Jak zrobić to skutecznie?

PROWADZĄCA

Wiktoria Wiater

ZREKRUTOWANA WIKTORIA WIATER

Rekruterka i konsultantka kariery, która w swoim życiu przejrzała już setki tysięcy CV i przeprowadziła tysiące rozmów kwalifikacyjnych. Na Instagramie i Tik Toku, jako Zrekrutowana, uczy młodych ludzi jak wejść na rynek pracy i nie zwariować. Analizuje CV, przygotowuje do rozmów rekrutacyjnych i tłumaczy co robić, by wreszcie zdobyć wymarzone zatrudnienie. Jej celem jest, by "każdy pracował w miejscu, które wywołuje uśmiech na jego twarzy"!

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Chcesz zmienić pracę... na zupełnie inną? To oznacza tylko jedno - zaczynasz proces przebranżowienia! Nic się nie martw - przeprowadzę Cię przez to. Podczas najbliższego szkolenia pokażę Ci co zrobić, żeby uniknąć błędów popełnianych przez wiele osób na początku zmiany branży, a przede wszystkim - jak wykorzystać to, co już masz, żeby wyróżnić się w CV!

Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz Wielkopolski Oddział Krajowej izby Doraców Podatkowych zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie.

Termin: 22 maja 2024 r. w godz. 17:00-19:00

Program szkolenia pojawi się wkrótce!

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie

Szkolenie odbędzie przy pomocy platformy Zoom. Link logujący do szkolenia otrzymają Państwo w dniu spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Zapraszamy serdecznie!

Rozwój Marki Online: Najlepsze Praktyki w Social Mediach

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz firma Kolinko Legal zapraszają migrantki i migrantów z Ukrainy na bezpłatne szkolenie online pt. Rozwój Marki Online: Najlepsze Praktyki w Social Mediach (ukr. Розвиток бренду онлайн: Найкращі практики в соціальних медіа) 

Termin: 22 maja 2024 r. w godz. 10:00-13:00

Program szkolenia (poniżej w j. ukraińskim): 

1. Dlaczego Social Media są ważne dla rozwoju marki online

  • Analiza roli social media w dzisiejszym krajobrazie marketingowym
  • Przegląd korzyści płynących z aktywności w social mediach dla firm i marek

2. Najlepsze praktyki w budowaniu marki online 

  • Tworzenie spójnego wizerunku marki na różnych platformach
  • Strategie budowania zaangażowania i interakcji z publicznością
  • Wybór odpowiednich platform social media dla Twojej marki

3. Efektywne narzędzia i strategie 

  • Przegląd narzędzi do zarządzania social media i planowania treści
  • Omówienie strategii content marketingowych
  • Analiza metryk i monitorowanie efektywności działań w social mediach

4. Rozwijanie relacji z publicznością 

  • Budowanie zaufania i lojalności klientów
  • Reagowanie na opinie i komentarze użytkowników
  • Budowanie społeczności wokół marki

--------------------------------------------------------------------------------------

1. Чому соціальні медіа важливі для розвитку онлайн-бренду:

  • Аналіз ролі соціальних медіа в сучасному маркетинговому ландшафті
  • Огляд переваг активності в соціальних медіа для компаній та брендів

2. Найкращі практики у будівництві онлайн-бренду:

  • Створення однорідного образу бренду на різних платформах
  • Стратегії будівництва залучення та взаємодії з аудиторією
  • Вибір відповідних платформ соціальних медіа для вашого бренду

3. Ефективні інструменти та стратегії:

  • Огляд інструментів для управління соціальними медіа та планування контенту
  • Обговорення стратегій контентного маркетингу
  • Аналіз метрик та відстеження ефективності дій в соціальних медіа

4. Розвиток відносин з аудиторією:

  • Будівництво довіри та лояльності клієнтів
  • Реагування на відгуки та коментарі користувачів
  • Створення спільноти навколо бренду

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/rozwojmarki-ua/

Szkolenie odbędzie przy pomocy platformy Zoom. Link logujący do szkolenia otrzymają Państwo w dniu spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Szkolenie finansowane jest z darowizny przekazanej przez Taipei Representative Office in Poland. 

Serdecznie zapraszamy! 

Zmiany w prawie pracy w 2024 r.

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner oraz Wydział Prawny Urzędu Miasta Poznania serdecznie zaprasza na bezpłatne szkolenie online pn. Zmiany w prawie pracy w 2024 r.

Termin: 21 maja 2024 r. w godz. 09:00-12:00

Program szkolenia pojawi się wkrótce!

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/zmianywprawiepracy/

Szkolenie odbędzie przy pomocy platformy Zoom. Link logujący do szkolenia otrzymają Państwo w dniu spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Zapraszamy serdecznie!

Akta osobowe i dokumentacja pracownicza w 2024 roku

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Akta osobowe i dokumentacja pracownicza w 2024 roku

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jakie zasady obowiązują w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowniczej i akt osobowych?
  • Ile części powinny liczyć akta osobowe?
  • Jakie dokumenty powinny, a jakie nie powinny znajdować się w aktach osobowych?
  • Jakie dokumenty/wnioski należy przechowywać? - omówienie na wybranych przykładach
  • Jakie dokumenty związane z RODO powinny znaleźć się w aktach osobowych pracownika?
  • Czy można prowadzić dokumentację pracowniczą zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej?
  • Jak powinno przebiegać wydawanie kopii dokumentacji, a w szczególności świadectwa pracy?
  • Jaka nowa dokumentacja jest wymagana w aktach osobowych po zmianie przepisów?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • pracowników działów kadr,
  • pracowników działów HR,
  • pracowników przedsiębiorstw,
  • pracowników biur księgowo-kadrowych,
  • przedsiębiorców działających w różnych branżach,
  • wszystkich osób zaineresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:30 Jakie zasady obowiązują w zakresie prowadzenia dokumentacji pracowniczej i akt osobowych? - z uwzględnieniem ostatnich zmian w przepisach. Ile części powinny liczyć akta osobowe?
  • 11:45 Jakie dokumenty powinny, a jakie nie powinny znajdować się w aktach osobowych?
  • 12:00 Gdzie i jakie dokumenty/wnioski należy przechowywać? - omówienie na wybranych przykładach
  • 12:15 Nowa dokumentacja w aktach osobowych po zmianie przepisów. Jakie dokumenty związane z RODO powinny znaleźć się w aktach osobowych pracownika?
  • 12:30 Czy można prowadzić dokumentację pracowniczą zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej? Kontynuacja dokumentacji pracowniczej w przypadku ponownego zatrudnienia pracownika
  • 12:45 Wydawanie kopii dokumentacji, a w szczególności świadectwa pracy
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 21 maja 2024 r., godz. 11:30-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Akta osobowe i dokumentacja pracownicza w 2024 roku

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Maja Grzegorczyk

KANCELARIA PRAWNA MAJA GRZEGORCZYK

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Wydziału Humanistycznego Katedry Filologii Angielskiej Uniwersytetu Szczecińskiego. Certyfikowany Compliance Officer, prawnik biznesowy, praktyk z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obsłudze prawnej przedsiębiorstw z różnych branż, trener i wykładowca akademicki. Niekwestionowana specjalistka prawa pracy oraz szeroko pojętego prawa w obszarze HR i ochrony danych osobowych (RODO). Partner merytoryczny oraz autorka publikacji wydawnictwa Wolters Kluwer i serwisu prawniczego LEX. Doradza podmiotom polskim i zagranicznym także w obszarze ochrony tajemnic przedsiębiorstwa, prawa gospodarczego, umów w obrocie gospodarczym, sukcesji i optymalizacji prowadzonej działalności, wdrożeń procedur compliance. Certyfikowany audytor wewnętrzny systemów bezpieczeństwa informacji PN-ISO/IEC 27001. Wieloletni wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydziału Ekonomicznego w Szczecinie. Autorka i prelegent popularnych szkoleń prawniczych dedykowanych dla biznesu, podczas których w ciekawy i przystępny sposób oswaja zawiłości aktów prawnych. Prywatnie, zapalona triathlonistka.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Zmiany przepisów zawsze generują obowiązki po stronie pracodawców oraz zleceniodawców, a przede wszystkim konieczność wdrożenia i poprawnego stosowania nowych regulacji. Ostatnie zmiany przepisów Kodeksu pracy przyniosły także liczne zmiany dotyczące zarówno zasad prowadzenia dokumentacji pracowniczej i akt osobowych pracowników, ale też zasad sporządzania świadectwa pracy, a przede wszystkim wygenerowały mnóstwo zupełnie nowych wniosków / oświadczeń. czy informacji kierowanych do pracownika. O wszystkich najważniejszych zmianach w tym obszarze, o tym jak prawidłowo prowadzić dokumentację pracowniczą w 2024 r., jakich dokumentów w niej nie umieszczać porozmawiamy podczas szkolenia. Jak zawsze solidna i przystępna dawka wiedzy.

Szukanie pracy na LinkedIn

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Szukanie pracy na LinkedIn

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak prawidłowo zbudować profil na LinkedIn? Na co zwrócić szczególną uwagę poszukując pracy?
  • Jak wykorzystać swój profil na LinkedIn do poszukiwania pracy?
  • Jakie strategie poszukiwania pracy na LinkedIn możesz zastosować?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • osób, które chcą wykorzystać swój profil na LinkedIn do poszukiwania pracy,
  • wszystkich osób, które chcą założyć profil na LinkedIn i wykorzystać go do budowania marki i poszukiwania pracy,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

AGENDA SZKOLENIA

  • 14:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 14:00 Jak zbudować profil na LinkedIn pod kątem nowej pracy i planowanych zmian zawodowych?
  • 14:30 Jak rozwijać konto na LinkedIn, gdy chcesz zmienić pracę lub się przebranżowić?
  • 15:00 "Open to work", czy rekrutacja ukryta?
  • 15:30 Jak poszukiwać pracy marzeń?
  • 15:45 Strategie poszukiwania pracy
  • 16:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 20 maja 2024 r., godz. 14:00-16:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Szukanie pracy na LinkedIn

PROWADZĄCA

Iwona Caputa

BLACK CAT COMPANY IWONA CAPUTA

Przedsiębiorca, trener biznesu, akredytowany coach ICF, doradca biznesowy. Inspiruje ludzi i firmy do podążania własną ścieżką. Wspiera w budowaniu silnych i konkurencyjnych marek w oparciu o autentyczność, wartości i indywidualne potrzeby klientów. Szkoli, prowadzi warsztaty oraz webinary z kilku dziedzin: budowania marki, strategii rozwoju firmy, budowania marki pracodawcy, sztuki komunikacji, budowania wizerunku, autoprezentacji oraz budowania modeli biznesowych.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

LinkedIn to portal społecznościowy nastawiony na budowanie kontaktów zawodowo - biznesowych. Pozwala na efektywne budowanie marki specjalisty oraz marki osobistej. Ułatwia nawiązywanie szerokich i wartościowych kontaktów zawodowych i biznesowych w branży, w której się specjalizujesz. To właśnie na LinkedIn możesz znaleźć pracę lub "praca znajdzie Ciebie". Podczas szkolenia będziesz mieć możliwość zaplanowania i analizy tego, na co zwrócić szczególną uwagę budując lub rozwijając swój profil. Poznasz sposoby, jak wykorzystać LinkedIn do poszukiwania pracy. Dowiesz się, jak aktywnie wykorzystać sieć LinkedIn do budowania swojej marki i poszukiwania pracy. Przedstawię ci kilka aktywnych sposobów na poszukiwanie pracy na LinkedIn.

Negocjacje - poznaj triki i techniki

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Negocjacje - poznaj triki i techniki

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym są negocjacje?
  • Jakie są rodzaje negocjacji?
  • Jakie są style negocjacji?
  • Poznasz przydatne techniki negocjacyjne.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców,
  • osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczą,
  • osób chcących dowiedzieć się na czym polegają negocjacje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 11:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 11:00 Negocjacje - co to jest?
  • 11:15 Style negocjacji
  • 11:30 Techniki negocjacyjne czy triki negocjacyjne?
  • 11:45 Rodzaje technik negocjacyjnych
  • 12:15 Jak stosować techniki negocjacyjne?
  • 12:30 Jak stosować techniki negocjacyjne?
  • 12:45 Podsumowanie szkolenia
  • 13:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 17 maja 2024 r., godz. 11:00-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Negocjacje - poznaj triki i techniki

PROWADZĄCA

Katarzyna Klimek

LEPIEJ KATARZYNA KLIMEK

Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sądowych przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów, wdrażaniu strategii komunikacyjnej i rozwijaniu kompetencji miękkich.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

W dzisiejszym świecie negocjacje są już powszechnym narzędziem poszukiwania porozumienia. Mamy z nimi do czynienia rozmawiając o cenie usługi lub produktu, o podwyżce, o warunkach prowadzenia projektu czy warunkach kontraktu jaki zamierzamy podpisać. Szkolenie pozwoli Ci poznać style negocjacji i podstawowe techniki negocjacyjne, dzięki czemu Twoje kolejne negocjacje będą przeprowadzone bardziej świadomie. Dzięki wiedzy dokonasz lepszych wyborów, a wybór właściwej techniki negocjacyjnej może pomóc Ci osiągnąć swój cel w negocjacjach.

ABC przedsiębiorczości - optymalne decyzje na starcie

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. ABC przedsiębiorczości - optymalne decyzje na starcie

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak wybrać najlepszą formę opodatkowania działalności gospodarczej?
  • Jaka będzie wysokość składki zdrowotnej i składek społecznych?
  • Co i w jakiej kwocie jest kosztem podatkowym?
  • Jakie obowiązkowe elementy musi zawierać faktura?
  • Kiedy wystąpi obowiązek wystawienia faktury zaliczkowej?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • mikro,małych i średnich przedsiębiorców,
  • osób rozpoczynających własną działalność gospodarczą,
  • każdego,kto ceni wartość wiedzy.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Omówienie form opodatkowania - zalety, wady i różnice
  • 09:30 Zasady podlegania i opłacania składek ZUS z uwzględnieniem ulgi na start
  • 10:00 Wydatek a koszt podatkowy - zasady diagnozowania, rozliczania oraz limity i wyłączenia
  • 10:30 Podstawowe zasady dokumentowania obrotu - faktura, korekta, nota, faktura zaliczkowa
  • 10:45 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 16 maja 2024 r., godz. 9:00-10:45

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: ABC przedsiębiorczości - optymalne decyzje na starcie

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCA

Beata Kuśmierek

TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK

Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z trzydziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Przedsiębiorca to zawód, do wykonywania którego należy się przygotować i zdobyć kompetencje. W trakcie tego szkolenia przedstawię podstawowy zakres informacji niezbędnych do dobrego startu. Jako "praktykujący przedsiębiorca", a zarazem doradca gospodarczy , na podstawie przykładów z życia gospodarczego wytłumaczę zawiłe przepisy i przygotuję uczestników do świadomego podejmowania decyzji.

Kompetencje liderskie - zarządzanie pozytywne

szkolenie online

Poznań Biznes Partner oraz firma Get Better Beata Zięba zapraszają na bezpłatne szkolenie online pn. Kompetencje liderskie - zarządzanie pozytywne. 

CEL SZKOLENIA:

Celem szkolenia jest rozwinięcie praktycznych umiejętności związanych z rozwijaniem kompetencji liderskich, kształtowania przestrzeni do pracy zespołowej oraz wdrażania modelu efektywnego zarządzania. Szkolenie ma także ułatwić określanie własnego stylu zarządzania i strategicznego planowania działania.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności związane ze stosowaniem indywidualnego stylu zarządzania, nabędą umiejetność prowadzenia trudnych rozmów i współpracy z podległym zespołem. Dzięki udziałowi w szkoleniu będą potrafili wejść w rolę lidera i efektywnie realizować swoje obowiązki.

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?
Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców z sktora MSP i osób, które planują podjęcie działalności gospodarczej, zainteresowanych podniesieniem swoich kompetencji liderskich.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Role i zadania lidera

2. Style zarządzania

3. Pewność siebie lidera

4. Efektywna komunikacja - prowadzenie trudnych rozmów

5. Zarządzanie, kierowanie czy współpraca?

6. Strategiczne planowanie pracy zespołu

Termin: 15-16 maja 2024 r. w godz. 16:30-20:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/kompetencjeliderskie2024/

Szkolenie jest praktycznym warsztatem i wymaga aktywności uczestników i pracy w grupach, stąd prośba by do szkolenia dołączyć z włączoną kamerą i mikrofonem.

Liczba miejsc jest ograniczona! O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń.

Szkolenie odbędzie przy pomocy platformy Zoom. Link logujący do szkolenia otrzymają Państwo w dniu spotkania.

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

PROWADZĄCA

Socjolog, trener biznesu i administracji, doradca MSP. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie szkoleniowe. Współpracuje jako trener, wykładowca, konsultant z wielkopolskimi uczelniami, firmami szkoleniowymi oraz instytucjami rynku pracy. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla administracji publicznej, osób bezrobotnych i poszukujących pracy oraz środowiska biznesowego: przedsiębiorców, pracodawców i kadry menadżerskiej. Bazując na zdobytych doświadczenia prowadzi również z sukcesami doradztwo dla mikro, małych i średnich firm m.in. w zakresie tworzenia strategii firm, budowania strategii marketingowych, budowania sieci trwałych kontaktów biznesowych, tworzenia standardów obsługi klienta, wdrażania koncepcji Flexicurity oraz w zakresie selekcji i rekrutacji pracowników.

Szkolenie finansowane jest ze środków budżetowych Miasta Poznania.

Zapraszamy serdecznie!

Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jakie znaczenie dla rozliczania wydatków ma tytuł na podstawie którego wykorzystywany jest samochód w firmie?
  • Kiedy podatnikowi przysługuje pełne zaliczenie do kosztów podatkowych oraz pełne odliczenie podatku VAT?
  • Jak rozliczać leasing i najem?
  • Z jakimi obciążeniami wiąże się sprzedaż, wycofanie i darowizna samochodu?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • obecnych i przyszłych przedsiębiorców,
  • pracowników działów księgowości,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Warianty funkcjonowania samochodu w firmie
  • 09:30 Zasady i limity rozliczania wydatków samochodowych w kosztach podatkowych oraz odliczenie podatku naliczonego
  • 09:45 Rozliczanie rat leasingowych i wykup samochodu po zakończeniu umowy
  • 10:15 Sprzedaż, wycofanie z działalności i darowizna samochodu
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 15 maja 2024 r., godz. 9:00-13:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Rozliczenie kosztów samochodowych w firmie

PROWADZĄCA

Beata Kuśmierek

TAX DEAL BEATA KUŚMIEREK

Doświadczony doradca gospodarczy, trener z obszarów podatkowych, certyfikowana księgowa z trzydziestoletnim doświadczeniem, przedsiębiorca - właścicielka firmy TAX DEAL, wykładowczyni Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości posiadająca Europejski Certyfikat Kompetencji Biznesowych.

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Samochód jest jednym z podstawowych narzędzi pracy przedsiębiorcy, z jego wykorzystywaniem łączy się ponoszenie wydatków, które nie w pełni mogą być traktowane jako podatkowe koszty uzyskania przychodu. W trakcie szkolenia zostanie przedstawiony pakiet wiedzy niezbędny do prawidłowego podatkowego rozliczania kosztów samochodowych w firmie.

Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

ul. 28 Czerwca 1956 r. 404

Poznań Biznes Partner zaprasza na bezpłatne szkolenie online pt. Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.

Termin: 15 maja 2024 r. w godz. 10:00-13:00 

Zakres szkolenia: 

  • rodzaje zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
  • dokumentacja niezbędna do wydania zezwoleń 
  • wszystkie sprawy związane z korzystaniem z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Spotkanie odbędzie się w formule stacjonarnej w siedzibie Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa Urzędu Miasta Poznania (ul. 28 Czerwca 1956 r. 404) w sali C na II piętrze. 

Szkolenie poprowadzą pracownicy Oddziału Obsługi Zezwoleń Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa UMP

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone sa o kontakt i rejestrację pod adresem: https://app.evenea.pl/event/zezwoleniawdgr/

Serdecznie zapraszamy!

Można prościej - efektywna komunikacja w biznesie

szkolenie on-line

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Można prościej - efektywna komunikacja w biznesie

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Czym jest standard prostego języka?
  • Jak prosty język zmienił komunikację polskich firm?
  • Jak wykorzystać zasady prostego języka w komunikacji własnej firmy?
  • Jakie inne kompetencje komunikacyjne są potrzebne?
  • Jak tworzyć efektywnie różne typy tekstów biznesowych?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • uczestników projektu MOCni w biznesie,
  • osób prowadzących działalność gospodarczą,
  • osób planujących rozpoczęcie własnej działalności,
  • pracowników firm tworzących teksty korespondencji i regulacji,
  • wszystkich osób chcących rozwijać swoje kompetencje komunikacyjne.

AGENDA SZKOLENIA

  • 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 09:00 Prostota to klucz do efektywnej komunikacji
  • 09:30 Metamorfozy, czyli dobre praktyki rynkowe
  • 09:45 Jak pisać efektywne mejle i pisma?
  • 10:00 Jak tworzyć efektywne teksty prawne (np. regulaminy)?
  • 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

Termin: 14 maja 2024 r., godz. 9.00 - 10.30

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Można prościej - efektywna komunikacja w biznesie | PFP

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

PROWADZĄCY

dr hab. Tomasz Piekot

Gość specjalny projektu MOCni w biznesie Językoznawca, komunikolog, popularyzator nauki, nauczyciel akademicki w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Autor poradników z zakresu sztuki pisania. Od 2012 roku kieruje Pracownią Prostej Polszczyzny UWr, która wspiera urzędy w upraszczaniu pism oraz certyfikuje uproszczone dokumenty firmowe. Obecnie prowadzi badania dotyczące metodyki upraszczania tekstu (ze szczególnym uwzględnieniem technik upraszczania regułowego i automatycznego). Jest także przedsiębiorcą, współtwórcą aplikacji Logios oraz indeksu prostego języka (PLI).

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Prosty język to opracowany naukowo styl pisania, który w roku 2023 stał się normą ISO. Standard ten sprawia, że informacje przetwarzamy szybko i lepiej je zapamiętujemy. Proste teksty są dostosowane do dzisiejszego kontekstu cywilizacyjnego (pośpiech, przeładowanie informacji) i technologicznego (urządzenia mobilne). Są przyjazne i szczere, a zatem budują trwałe relacje z czytelnikiem. Lepiej też wyrażają tożsamość marki. Prosty język zalecany jest zarówno w komunikacji wewnętrznej, w kontakcie z klientem indywidualnym, jak i w świecie B2B. Tą metodą można pisać mejle, listy, treści WWW, a nawet prawnicze regulaminy. Na webinarze opowiem o przyczynach, które wywołały potrzebę upraszczania języka firm i urzędów. Przedstawię też teksty zaprojektowane w tym nurcie. A co najważniejsze - pokażę, jak pisać efektywniej w biznesie.

Pożyczka na rozpoczęcie działalności gospodarczej "Wsparcie w Starcie" - szansą na założenie i rozwój przedsiębiorstwa

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Pożyczka na rozpoczęcie działalności gospodarczej "Wsparcie w Starcie" - szansą na założenie i rozwój przedsiębiorstwa.

Polska Fundacja Przedsiębiorczości zaprasza na szkolenie z zakresu:

I. możliwości skorzystania z

Pożyczki na podjęcie działalności gospodarczej "Pierwszy Biznes - Wsparcie w Starcie", przez osoby nie uzyskujące żadnego dochodu na moment składania wniosku:

- bezrobotne,

- poszukujących pracy,

- studentów ostatniego roku studiów wyższych,

- poszukujących pracy,

- poszukujących pracy opiekunów osoby z niepełnosprawnością.

W ramach projektu udzielane są niskooprocentowane pożyczki z opcją umorzenia nawet do poziomu 6 - krotności przeciętnego wynagrodzenia, bez dodatkowych opłat i prowizji.

Kwota pożyczki - jednostkowa wartość pożyczki nie może przekroczyć 20-krotnej wysokości przeciętnego wynagrodzenia

Okres karencji: do 1 roku

Okres spłaty: do 7 lat

Cel finansowania: finansowanie wydatków związanych z otwarciem działalności, realizowanych na terenie województwa wielkopolskiego, mających na celu uruchomienie własnego biznesu

Program szkolenia:

1. omówienie grupy docelowej dla których dedykowany jest ww. program

2. możliwości przeznaczenia środków z pożyczki

3. warunki finansowania

Termin: 14 maja 2023 r., godz. 09.00 - 10.30

Osoby zainteresowane udziałem prosimy o kontakt i rejestrację pod adresem: https://tiny.pl/dwln9

Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.

Serdecznie zapraszamy!

Strona 1 2