Jak budować rozpoznawalną markę w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Facebooka, Instagrama i LinkedIna - szkolenie online

W imieniu Polskiej Izby Gospodarczej Importerów, Eksporterów i Kooperacji serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w warsztatach on-line pt.

Jak budować rozpoznawalną markę w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Facebooka, Instagrama i LinkedIna.

Jak budować rozpoznawalną markę w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Facebooka, Instagrama i LinkedIna - grafika artykułu
Jak budować rozpoznawalną markę w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Facebooka, Instagrama i LinkedIna

Kiedy?

22.10.2024 (wtorek)

Organizator: POLSKA IZBA GOSPODARCZA IMPORTERÓW, EKSPORTERÓW I KOOPERACJI

Czas szkolenia online: 10:00-13:30

Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:30-17:30

5 korzyści dla uczestników:

  1. Zwiększenie rozpoznawalności marki: Dzięki poznaniu narzędzi mediów społecznościowych, uczestnicy będą wiedzieli, jak skutecznie zwiększyć świadomość marki.
  2. Zrozumienie specyfiki różnych platform społecznościowych: Uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie korzystać z Facebooka, Instagrama i LinkedIna, dostosowując strategie do swoich marek i biznesów.
  3. Rozwój umiejętności w zakresie content marketingu: Uczestnicy zobaczą, jak tworzyć angażujące i wartościowe treści, które przyciągną i zaangażują ich docelowych odbiorców.
  4. Udoskonalenie umiejętności budowania silnej marki online: Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat budowania spójnego wizerunku marki na różnych platformach.
  5. Zwiększenie sprzedaży: Dzięki zastosowaniu omówionych strategii, uczestnicy będą wiedzieć, jak poszerzyć zasięg działania i dotrzeć do nowych klientów.

Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.

Rejestracja do 21.10.2024

Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu: https://forms.gle/KY93sz3Ekszyov9Q9

Uwaga: Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Sylwetka trenera:

Joanna Bogielczyk - Trener biznesu, ekspert w dziedzinie mediów społecznościowych. Doradza jak skutecznie rozwijać siebie i własną firmę. Realizuje projekty w obszarze strategii budowania marki i rozwoju biznesu. Pomaga w tworzeniu silnych marek, w promocji i w zwiększaniu sprzedaży. Uczy jak skalować i automatyzować biznes za pomocą mediów społecznościowych. Współpracuje z setkami przedsiębiorstw, organami administracji samorządowych i organizacjami biznesowymi. Autorka kilku e-booków, min. "Jak zbudować silną markę w social mediach. 10 skutecznych porad". Klienci cenią jej pragmatyzm, bo poleca tylko skuteczne rozwiązania. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się na:

Instagramie: https://www.instagram.com/joannabogielczyk/,

Projekt szkoleniowy jest sfinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.

Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl