Zmiany dla klientów Wydziału Podatków i Opłat
Obsługa klientów Wydziału Podatków i Opłat przy ul. Gronowej 22A będzie odbywać się do 12 czerwca. Wolne pomieszczenie w ciągu kilku miesięcy zostanie zagospodarowane pod obsługę klientów Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych oraz Wydziału Klimatu i Środowiska.
Obsługa klientów Wydziału Podatków i Opłat z ul. Gronowej 22A zostanie przeniesiona do sali przy ul. Za Bramką 1. Oprócz tej lokalizacji sprawy z zakresu działalności tego wydziału można nadal załatwiać także przy ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 404.
Aby umówić się na wizytę w urzędzie, w tym - w Wydziale Podatków i Opłat, należy najpierw się zapisać. Można to zrobić online, poprzez stronę www.poznan.pl lub telefonicznie, kontaktując się z Biurem Poznań Kontakt pod numerem 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30-20:00, w dni powszednie).
Wydział Podatków i Opłat obsługuje klientów w zakresie m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego, od środków transportowych oraz księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami.
JZ