Usługi telekomunikacyjne.

Usługi telekomunikacyjne

Operatorzy sieci telekomunikacyjnych mają obowiązek zapewnienia dostępności świadczonych usług dla osób z niepełnosprawnościami.

Ułatwienia obejmują między innymi dostosowanie biur obsługi do potrzeb klientów z niepełnosprawnościami, dostępność serwisów internetowych i oferowanie aparatów telefonicznych przystosowanych do używania przez osoby z niepełnosprawnościami.

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne
  • rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych.

Więcej informacji:

Mamprawodo.pl

Urząd Komunikacji Elektronicznej

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej