Customer Experience - warsztaty z zakresu tematyki Customer Discovery oraz Interpreting the Customer z elementami UX
Dwudniowe warsztaty z zakresu tematyki Customer Discovery oraz Interpreting the Customer z elementami UX.
Warsztaty skierowane są głównie do naukowców, innowatorów oraz przedstawicieli firm technologicznych. Dla tych, którzy mają produkt lub pomysł, ale brakuje im wiedzy lub umiejętności, aby poprowadzić go biznesowo. Podczas warsztatów prowadzący pokażą, jak zidentyfikować i poznać potrzeby swoich klientów. Szkolenie przybliża umiejętności biznesowe, daje także narzędzia oraz wiedzę jak je wykorzystać. Działania i program warsztatów realizowany jest w ramach międzynarodowej współpracy z takimi instytucjami, jak np. St John's Innovation Centre/ Uniwersytet w Cambridge.
Na dwudniowe warsztaty Customer Experience, składa się:
- Dzień 1. Customer Discovery
- Dzień. 2 Interpreting the Customer z elementami UX
Można wziąć udział w obu lub tylko w wybranym dniu warsztatów. Rekrutacja trwa do 24.03.2019.
Tożsame spotkania odbędą się Poznaniu i Warszawie
Warsztaty Customer Experience są bezpłatne i realizowane w ramach programu Merlin. Szczegółowy program warsztatów i formularz rejestracyjny dostępne są na stronie Organizatora