WYNIKI POMIARÓW STANOWIĄCYCH PODSTAWĘ SPORZĄDZENIA MAPY AKUSTYCZNEJ - 2012

Stosownie do ust. 3 pkt. 1 załącznika do rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 23 listopada 2010 r. w sprawie sposobu i częstotliwości aktualizacji informacji o środowisku (Dz. U. z 2010 r., Nr 227, poz. 1485) niniejszym załączamy wyniki pomiarów stanowiących podstawę sporządzania map akustycznych dla aglomeracji o liczbie mieszkańców większej niż 100 tysięcy.

Mapa obejmuje zasięgi oddziaływania dla następujących źródeł hałasu:

-        samochodowego,

-        kolejowego,

-        tramwajowego,

-        lotniczego,

-        przemysłowego.


Hałas samochodowy

Pomiary hałasu drogowego zostały wykonane w 2011 oraz 2012 roku w otoczeniu dróg gminnych, powiatowych oraz krajowych na terenie miasta Poznania.

Wyniki pomiarów hałasu samochodowego znajdują się w Systemie Informacji Przestrzennej miasta Poznania, tutaj.


Hałas tramwajowy

Pomiary hałasu tramwajowego zostały wykonane w 2012 roku w 30 punktach pomiarowych.

  • Wyniki pomiarów hałasu tramwajowego znajdują się w Systemie Informacji Przestrzennej miasta Poznania, tutaj

Hałas kolejowy

  • Wyniki pomiarów hałasu kolejowego znajdują się w Systemie Informacji Przestrzennej miasta Poznania, tutaj

Hałas lotniczy

  • wyniki pomiarów - lotnisko Krzesiny znajdują się w Systemie Informacji Przestrzennej miasta Poznania, tutaj
  • wyniki pomiarów - lotnisko Ławica znajdują się w Systemie Informacji Przestrzennej miasta Poznania, tutaj

Hałas przemysłowy

Mapa akustyczna uwzględnia oddziaływanie 18 zakładów dla których wydano pozwolenie zintegrowane oraz Tor Poznań (ze względu na specyfikę działalności oraz powodowaną uciążliwość hałasową). Wyniki pomiarów dla zakładów:

  • Lisner Sp. z o.o.
  • Huta Szkła Antoninek O-I Produkcja Polska S.A.
  • Kompania Piwowarska S.A. Browar w Poznaniu
  • Dalkia Poznań ZEC S.A. Elektrociepłownia Garbary

znajdują się znajdują się w Systemie Informacji Przestrzennej miasta Poznania, tutaj

Ten artykuł ma więcej niż jedną stronę. Wybierz poniżej kolejną, żeby czytać dalej