Obsługa klienta
Punkt Obsługi Klienta Biura Spraw Lokalowych znajduje się przy ul. Matejki 50 na parterze w pokoju nr 2.
Punkt Obsługi Klienta jest czynny w godzinach:
poniedziałek: 7:30 - 17:00
wtorek: 7:30 - 15:30
środa: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 15:30
piatek: 7:30 - 15:30
W sprawie uzyskania informacji o pomocy mieszkaniowej można skontaktować się z pracownikami Biura również telefonicznie, przez korespondencję tradycyjną lub elektroniczną.
- w przypadku kontaktu telefonicznego prosimy dzwonić pod numer 61 878 41 11 w godzinach pracy Punktu Obsługi Klienta. Informacje można uzyskać również przez Biuro Poznań Kontakt, które wspiera nas w standardzie call center - kontakt pod nr telefonu 61 646 33 44, od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 20.00
- w przypadku korespondencji tradycyjnej prosimy kierować ją na adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Spraw Lokalowych, ul. Matejki 50, 60-770 Poznań
- w przypadku formy elektronicznej korespondencję prosimy kierować przez platformę ePUAP na adres: /UMPoznan/SkrytkaESP lub e-mail: slk@um.poznan.pl
Informujemy, że istnieje możliwość osobistego odbioru korespondencji z Biura Spraw Lokalowych po wcześniejszych ustaleniach z osobą prowadzącą sprawę oraz po wyznaczeniu przez pracownika Biura terminu odbioru.