Nie otrzymałem numeru konta! Mamy rozwiązanie.
Indywidualny numer rachunku bankowego do uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami wysyłany jest w zależności od sposobu złożenia deklaracji za odpady:
- za pośrednictwem skrzynki ePUAP, gdy deklaracja wpłynęła elektronicznie poprzez przyjazne-deklaracje lub
- drogą pocztową za potwierdzeniem odbioru, gdy deklaracja wysłana została pocztą lub przyniesiona osobiście.
Wydział Gospodarki Komunalnej dokłada wszelkich starań, by w jak najszybszym terminie wprowadzić wszystkie deklaracje do systemu, a Klientom przekazać indywidualny nr konta - niemniej skala deklaracji, które wpłynęły w ostatnim miesiącu minionego roku jest na tyle duża, że po konsultacji z innymi Wydziałami UMP podjęto decyzję o poinformowaniu Klientów, że w przypadku, gdy numer rachunku bankowego nie dotrze do 13 stycznia br. opłaty za styczeń należy dokonać na ogólny nr rachunku bankowego:
62 1020 4027 0000 1302 1697 6010
Prosimy zrobić to zgodnie z poniższymi wytycznymi. Dokonując wpłaty na ogólny numer rachunku należy wpisać w tytule: Opłata za odpady, podać imię, nazwisko i PESEL (wpisują osoby fizyczne) lub nazwę firmy i NIP (wpisują osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej) oraz adres nieruchomości - dokładny opis wpłaty pozwoli na jej prawidłowe zaksięgowanie oraz rozksięgowanie.
Jako odbiorcę przelewu należy wpisać: Urząd Miasta Poznania, Wydział Podatków i Opłat ul. Słowackiego 22, 60-823 Poznań.
Po otrzymaniu indywidualnego numeru rachunku bankowego kolejnych wpłat należy dokonywać już na ten rachunek.
Informacje z pierwszej ręki znajdziesz na stronie Wszystko o odpadach https://www.poznan.pl/odpady/