Miejski program usuwania azbestu

Wnioskodawca, który zdecyduje się na udział w miejskim programie usuwania azbestu może liczyć na:
- demontaż, zapakowanie, transport i unieszkodliwienie poprzez przekazanie na składowisko odpadów niebezpiecznych,
- zapakowanie odpadów zawierających azbest składowanych na nieruchomości, transport
i unieszkodliwienie tych wyrobów poprzez przekazanie na składowisko odpadów niebezpiecznych.
Kto może złożyć wniosek w ramach miejskiego programu usuwania azbestu z nieruchomości?
- Osoba fizyczna,
- osoba prawna,
- przedsiębiorca,
- jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
Skompletowane dokumenty można złożyć:
- osobiście w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, po uprzednim zarezerwowaniu wizyty,
- za pośrednictwem poczty na adres: Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a,
61-655 Poznań, - w formie elektronicznej przez ePUAP (/UMPoznan/SkrytaESP) - podpisane za pomocą Profilu Zaufanego
lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
W przypadku braków w dokumentach, wnioskodawca zostanie powiadomiony o koniecznych uzupełnieniach, które można złożyć w ciągu 7 dni od daty otrzymania wezwania.
Dodatkowych informacji o miejskim programie usuwania azbestu znajdą Państwo na stronie poznan.pl/azbest oraz pod numerem telefonu Biura Poznań Kontakt 61 646 33 44.
KR
Zobacz również

Życzenia Wielkanocne

Mała retencja

Przeprowadziliśmy już 9 000 000 rozmów
