Miejski program usuwania azbestu

Rozpoczał się nabór wniosków do bezpłatnego usunięcia przez Miasto Poznań wyrobów zawierających azbest
z nieruchomości. Wymagane dokumenty można składać w terminie do 31 marca 2023 roku.

Miejski program usuwania azbestu, fot. poznan.pl - grafika artykułu
Miejski program usuwania azbestu, fot. poznan.pl

Wnioskodawca, który zdecyduje się na udział w miejskim programie usuwania azbestu może liczyć na:

  • demontaż, zapakowanie, transport i unieszkodliwienie poprzez przekazanie na składowisko odpadów niebezpiecznych,
  • zapakowanie odpadów zawierających azbest składowanych na nieruchomości, transport
    i unieszkodliwienie tych wyrobów poprzez przekazanie na składowisko odpadów niebezpiecznych.

Kto może złożyć wniosek w ramach miejskiego programu usuwania azbestu z nieruchomości?

  • Osoba fizyczna,
  • osoba prawna,
  • przedsiębiorca,
  • jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Skompletowane dokumenty można złożyć:

  • osobiście w siedzibie Wydziału Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, po uprzednim zarezerwowaniu wizyty,
  • za pośrednictwem poczty na adres: Wydział Klimatu i Środowiska Urzędu Miasta Poznania, ul. Gronowa 22a,
    61-655 Poznań,
  • w formie elektronicznej przez ePUAP (/UMPoznan/SkrytaESP) - podpisane za pomocą Profilu Zaufanego
    lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

W przypadku braków w dokumentach, wnioskodawca zostanie powiadomiony o koniecznych uzupełnieniach, które można złożyć w ciągu 7 dni od daty otrzymania wezwania.

Dodatkowych informacji o miejskim programie usuwania azbestu znajdą Państwo na stronie poznan.pl/azbest oraz pod numerem telefonu Biura Poznań Kontakt 61 646 33 44.

KR