Poznan.pl, oficjalna strona Miasta Poznania

Pominąłeś menu

menu

Poznański Lider Przedsiębiorczości - poszukiwany

Do 28 lutego poszukujemy Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości w kategorii średni, mały i mikroprzesiębiorca oraz startup z Poznania i powiatu poznańskiego.

Fresh - grafika artykułu
Fresh

Jedną z nagród jest dwudniowe szkolenie z cyklu FRESH BRAND ACADEMY DLA PRAKTYKÓW zatytułowane: "Jak zbudować wyróżniającą się na rynku markę?" ufundowanej przez Fresh Brand Design, która została Laureatem w IX edycji Konkursu!

"Po raz kolejny z przyjemnością ufundujemy nagrodę dla laureatów konkursu Poznański Lider Przedsiębiorczości. Będą to praktyczne dwudniowe warsztaty z zakresu budowania marki i trendów w marketingu. Ogromnie cieszy nas zaangażowanie uczestników warsztatów w poprzednich latach, którzy chwalą sobie przede wszystkim ich formę - praktyczne ćwiczenia i symulacje decyzyjne. Mamy nadzieję, że w tym roku szkolenie będzie równie udane." - Adam Michańków, Partner Zarządzający Grupy Fresh.

To już drugi raz, gdy Fresh Brand Design sponsoruje szkolenie dla uczestników Konkursu o tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości. Oto ich opinie: 

- Bardzo dynamiczne i inspirujące warsztaty o nowych trendach. Podobała mi się forma "burzy mózgów" oraz rzeczowa analiza wizerunku firmy i dróg jej rozwoju, dzięki czemu każdy mógł wymienić doświadczenia i wysłuchać praktycznych wskazówek - powiedziała po spotkaniu Elżbieta Dunowska, Project Manager, Inter-Mark Group Sp. z o.o.

- Strzałem w dziesiątkę był pomysł z analizą stron internetowych firm reprezentowanych przez osoby uczestniczące w tym szkoleniu. Z satysfakcją stwierdzam, że był to czas optymalnie wykorzystany - uzyskałam bowiem potwierdzenie, co do słuszności dotychczas intuicyjnie wyznaczonego kierunku działań marketingowych. Równocześnie zostałam zainspirowana do wdrożenia nowych pomysłów - potwierdziła Bogna Narożna, Wiceprezes Zarządu Poznańskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego, która uczestniczyła w warsztatach. 

- Zdobyłem naprawdę praktyczną wiedzę i narzędzia, które wierzę, że pozwolą mi rozwinąć swoją firmę. Opuszczając salę szkoleniową czułem przede wszystkim satysfakcję, ale też lekki niedosyt spowodowany tym, że to już koniec, a zapewne jest jeszcze tak wiele wiedzy do przekazania - przyznał Jarosław Sajko, CEO z firmy Pentesters Sp. z o.o.

Informacje o firmie:

Grupę Fresh tworzy pięć spółek specjalizujących się w komunikacji marketingowej realizujących kompleksowe projekty zgodnie z ideą marketingu 360°. Wśród Klientów agencji warto wymienić takie marki jak: Nestle CPP (program 14 dni), Komputronik, Klose, Amica SA, Billa, Centra Exide, Kliniki Okulistyczne Lexummedica, Feuvert, Cymes, ESKK, Immergas, PBG SA, PBG Dom, VW, Wrigley, Polmed. Łącznie spółki należące do Grupy obsłużyły budżety ok. 180 marek. Firmy należące do Grupy Fresh zostały nagrodzone wieloma nagrodami branżowymi m.in. nagrodą za najlepszą stronę internetową spółki giełdowej w Polsce za serwis www.pbg-sa.pl w roku 2009 i ponownie w roku 2010 czy nagrodą Rebrand Global Award za projekt rebrandingowy dla marki Polmed w 2012 roku oraz dla marki WSL w 2013 roku. 

Zapraszamy na nasz profil FB: Poznań Biznes Partner

Załączniki