#bądźwidoczny - rusza II edycja kampanii NPROFIT!
Panująca niestabilna sytuacja sprawia, że wiele firm dalej znajduje się w trudnym położeniu. W trakcie kampanii #bądźwidoczny, agencja marketingu internetowego NPROFIT, Terdeals (platforma agencji NPROFIT) oraz Adshock - nasz partner strategiczny - chce pomóc przedsiębiorcom zaistnieć na największym rynku - czyli w Internecie.
COVID-19 nie ustępuje i nie rozpieszcza przedsiębiorców. Wiele firm ogłosiło upadłość, a bardzo duża część cały czas walczy o przetrwanie. Swoimi działaniami mamy na celu wesprzeć firmy, poprawić ich widoczność, a przede wszystkim - umożliwić lepsze prosperowanie.
Podczas II edycji kampanii #bądźwidoczny (tak jak podczas poprzedniej) prowadzić będziemy webinaria, udzielać konsultacji oraz publikować poradniki dla firm.
Harmonogram webinariów:
21.01.2021r. Jak prowadzić i pozycjonować blog firmowy?
25.02.2021r. Współpraca z agencją SEM - czego oczekiwać?
25.03.2021r. Optymalizacja sklepu internetowego
26.09.2021r. Skuteczna optymalizacja Google Ads dla e-commerce
21.10.2021r. Facebook dla e-commerce - istotność remarketingu
09.12.2021r. Google Product Shop - poprawna konstrukcja oraz implementacja
NPROFIT stawia na jakość, a nie na ilość - wychodzimy z założenia, że więcej nie zawsze znaczy lepiej. Budujemy wizerunek stabilnej firmy, dzięki której przedsiębiorcy nie boją się nam zaufać. Gwarantujemy poczucie bezpieczeństwa budowane poprzez sprawdzone działania.
W 2020 roku przeprowadziliśmy webinaria, poradniki i konsultacje wprowadzające do tematu pozycjonowania i reklamy w Internecie. Naszym uczestnikom dawaliśmy wskazówki, z jakich bezpłatnych narzędzi mogą skorzystać, aby być lepiej widocznym w wyszukiwarce. Tłumaczyliśmy również jak wyróżnić swoją działalność lokalnie.
Cały zespół Agencji NPROFIT zaangażował się w inicjatywę. Przede wszystkim nasi pracownicy jeszcze mocniej zadbali o wysoką jakość i użyteczność tekstów publikowanych na blogu, z których korzystają przedsiębiorcy. Rozumiemy, że sytuacja, w której znajduje się tak wiele firm, nie jest łatwa, dlatego postanowiliśmy działać dla wspólnego dobra. Jeżeli dzięki naszej pracy firma, która miała upaść, przeniesie swoją działalność do Internetu i uda się jej przetrwać ten niepewny czas, będzie to dla nas ogromna satysfakcja i powód do dumy.