O godzinie 13:00 przed poznańską publicznością pojawi się awatar Björk, na żywo, prosto z Islandii. Rozmowę z nim poprowadzi Piotr Metz z radiowej Trójki. Będzie także możliwość zadania pytań z widowni.
Przed nami najważniejszy weekend w rocznym kalendarzu Starego Browaru: Finał Art & Fashion Forum.
W sobotę od 11:00 do 16:00 na Szachownicy odbędzie się Open University.
W piątek i sobotę w Atrium odbywać się będą targi polskich projektantów New Market by Tutu. Warto je odwiedzić nie tylko ze względu na wystawców, ale i niezwykłą oprawę zainspirowaną tematem AFF - sztuczną inteligencją i cyberprzestrzenią - zobaczymy odmienioną rzeźbę Mitoraja, niezwykłe animacje, "Wielkie Zielone Oko", a to wszystko w laserowej sieci.
Case studies "Be first or follow the crowd"
Prezentacje success story, w których wykorzystanie nowych technologii miało kluczowe znaczenie. Dlaczego warto być liderem i przecierać szlaki?
Program:
11.00 - Powitanie, WP Onak, dyrektor artystyczny Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk i Magdalena Kowalak, Prezes spółki zarządzającej Starym Browarem
11.05 - E-commerce: now and in 5 years time, Aleksandra Kazimierska, współzałożycielka i CEO sellektor.com, Michał Szajbe, CTO i główny architekt silnika wyszukiwarki modowej sellektor.com
11.35 - Persistence & passion mixed with cyber life as a way to succeed, Jessica Mercedes Kirchner, autorka bloga o tematyce modowej i lifestylowej
12.10 - From vision to global recognized label, Natalia Maczek, współzałożycielka i właścicielka marki MISBHV
_
Being in cyber space
13.00 - Rozmowa z awatarem Björk z udziałem publiczności
Moderator: Piotr Metz, Trójka
_
Björk Digital "Why and How" ?
14.00 - Jak i dlaczego wystawa stała się rzeczywistością (z technologicznego i kreatywnego punktu widzenia). Rozmowa z twórcami wystawy Björk Digital
Moderator: Piotr Metz, Trójka
Uczestnicy: Marco Perry (sound), Andrew Melchior (VR)
_
Emotional data and wearable technologies
15.00 - Emotional data and wearable technologies, dr Aleksandra Przegalińska, filozofka, badaczka rozwoju nowych technologii i sztucznej inteligencji; MIT Center for Collective Intelligence/Uniwersytet Koźmińskiego
When digital meets luxury
16.00 - When digital meets luxury (Impact of AI on luxury product, Burberry case study), Agnieszka Pociecha, specjalistka w dziedzinie luksusowego rynku mody, obecnie Corporate Planning Manager Burberry, wykładowca London College of Fashion
_
Creative industry, will AI became our new way of creativity?
16.30 - Praktycy o wykorzystaniu AI w branży kreatywnej: jak zmienia ich zawód, rynek - perspektywa optymistyczna, czy pełna obaw?
Moderator: Karolina Sulej, Wysokie Obcasy/Wysokie Obcasy Extra
Uczestnicy panelu: Jeii Hong (współpracuje z luksusowymi markami sektorów modowych, beauty, life-style; pracowała dla Burberry i Stella McCartney jako Creative Service Director), Roma Gąsiorowska (aktorka i twórczyni artystyczno-edukacyjnej platformy W-Arte!), Karolina Pięch (projektantka mody, pracowała dla marki Alexander McQueen oraz tworzyła dla domu mody Balenciaga)