Oficer dyżurny tel. 986
Oficer dyżurny SMMP przyjmuje zgłoszenia od mieszkańców w systemie całodobowym
Zgłoszeń można dokonywać:
- telefonicznie - tel. 986 (połączenie bezpłatne)
- korzystając z formularza internetowego w systemie on-line
- wysyłając mms na adres - sm@um.poznan.pl
- na numer fax 61-646-05-90
- pocztą elektroniczną na adres - sm@um.poznan.pl
- za pomocą smartfonowej aplikacji Smart City Poznań
- listownie na adres: Straż Miejska Miasta Poznania, ul. Głogowska 26, 60-734 Poznań
Dla zapewnienia gwarancji sprawnej i merytorycznie właściwej obsługi interesantów Komendant Straży Miejskiej Miasta Poznania informuje, że tryb zgłoszenia skierowanego drogą:
- poczty elektronicznej liczony jest od dnia wprowadzenia wiadomości do systemu teleinformatycznego,
- drogą listową (pocztową) od daty wpływu,
- osobiście i telefonicznie od momentu przyjęcia zgłoszenia.
Zgodnie z obowiązującym prawem zgłoszenia o charakterze skarg, wniosków lub postulatów o charakterze porządkowym załatwiane są bez zbędnej zwłoki w terminie do 30 dni. Sprawy dotyczące bezpieczeństwa w komunikacji związane np. z koniecznością usunięcia pojazdu załatwiane są bezpośrednio po przyjęciu zgłoszenia.
*************************************************
Informujemy, że Straż Miejska Miasta Poznania udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która spełnia wymogi określone w art.63 par 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku, kodeksu postępowania administracyjnego. Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazaną osobę (imię i nazwisko) od której pochodzą, jej adres (kod pocztowy,miejscowość, ulica i nr domu) i żądania (przedmiot sprawy). Jeżeli w korespondencji nie wskazano adresu wnoszącego, podanie pozostawia się bez rozpatrzenia.