Prawne aspekty marki osobistej w mediach społecznościowych

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Prawne aspekty marki osobistej w mediach społecznościowych

Termin: 08.08.2024r.,  godz. 13:30-15:00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Prawne aspekty marki osobistej w mediach społecznościowych

Ważne informacje

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

Czego się dowiesz i nauczysz?

  • Jakie są najważniejsze aspekty prowadzenia legalnej marki osobistej?
  • W jakiej formie prawnej należy prowadzić markę osobistą?
  • Jak legalnie sprzedawać produkty i usługi online?
  • Jak nie naruszać praw autorskich tworząc treści w mediach społecznościowych?
  • Jak prowadzić legalny konkurs w mediach społecznościowych?
  • Jak zawrzeć bezpieczną umowę o współpracę z marką?
  • Jak oznaczać treści sponsorowane w mediach społecznościowych?

Do kogo skierowane jest szkolenie?

  • osób, które prowadzą lub planują prowadzić konto marki osobistej w social media,
  • przedsiębiorców,
  • osób prowadzących działalność nierejestrowaną,
  • przedstawicieli firm nawiązujących współpracę z osobami prowadzącymi marki osobiste,
  • wszystkich osób zainteresowanych rozwijaniem swoich kompetencji.

Agenda szkolenia

  • 13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 13:30 Od czego zacząć tworząc legalną markę osobistą?
  • 13:45 Formy prawne prowadzenia marki osobistej
  • 14:00 Sprzedaż własnych produktów i usług - Na co zwrócić uwagę?
  • 14:15 Prawa autorskie w mediach społecznościowych w pigułce
  • 14:30 Wizerunek osób trzecich w mediach społecznościowych
  • 14:30 Legalny konkurs w mediach społecznościowych
  • 14:45 Jak zawierać bezpieczne umowy z markami (Influencer marketing)?
  • 14:45 Jak oznaczać reklamy i prezenty
  • 15:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

PROWADZĄCA

Judyta Sobolak

Kancelaria Adwokacka Judyta Sobolak

Jestem prawniczką - adwokatem. Ze szczególnym zamiłowaniem pomaga przedsiębiorcom stawiać prawne ramy ich biznesów. Zajmuje się m.in. bezpiecznymi umowami, regulaminami, audytami prawnymi przedsiębiorców i zaangażowaniem gaszę prawne pożary - również w sądzie. Sama też prowadzę firmę, dlatego połączenie tych dwóch aspektów sprawia, że dobrze rozumiem swoich klientów a co za tym idzie, mogę im efektywnie pomóc. Posiadam 7 letnie doświadczenie pracy w Kancelariach Prawnych.

Słowo od prowadzącego

Budowanie własnej społeczności oraz prowadzenie własnego konta marki osobistej staje się bardzo popularne. Tam gdzie pojawia się dane zagadnienie, pojawia się również prawo. W tym przypadku ważne jest, aby osoba prowadząca markę osobistą wiedziała jak sprzedawać produkty, usługi czy współpracować z markami przygotowując dla nich reklamy czy otrzymując prezenty. Ważnym aspektem social mediów są również prawa autorskie a naruszenia mogą skutkować surowymi konsekwencjami. Dlatego tak istotne jest, aby poznać prawne aspekty prowadzenia marki osobistej.

sieci społecznościowe