Jak udzielać informacji zwrotnej? - praktyczny poradnik - szkolenie online
Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie online pt. Jak udzielać informacji zwrotnej? - praktyczny poradnik.
Szkolenie online: sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego, najlepiej przewodowego.
Data: 25 kwietnia 2025
Godzina: 9:00-10:30
Czego się dowiesz i nauczysz?
- Jak zwrócić uwagę pracownikowi / współpracownikowi?
- Poznasz podstawowe zasady udzielania korygującej informacji zwrotnej.
- Poznasz techniki udzielania informacji zwrotnej.
- Jak opanować emocje w związku z rozmową korygującą?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- przedsiębiorców,
- osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
- liderów,
- członków zespołów,
- wszystkich osób, które chcąc rozwijać swoje kompetencje.
Agenda szkolenia
- 09:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
- 09:00 Po co zwracamy komuś uwagę?
- 09:15 Konstruktywna (?) korygująca informacja zwrotna
- 09:30 Zasady - jak zwrócić uwagę / przyjąć uwagę?
- 09:45 Techniki udzielania informacji zwrotnej
- 10:15 Jak opanować emocje w rozmowie korygującej?
- 10:30 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącego
Czy zdarza Ci się szukać odpowiedzi na pytanie "Jak mam mu to powiedzieć? Jak mam z nim porozmawiać? Przecież dłużej tak być nie może. Muszę coś z tym zrobić? "Jak często emocje biorą górę w Twoich rozmowach ze współpracownikami? Czy zdarza się, że nie zwracasz uwagi pracownikowi bo nie wiesz jak to zrobić by nie było mu przykro? To jest webinar dla Ciebie jeśli poruszają Cię te pytania. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zwrócić uwagę pracownikowi by ten usłyszał co mówisz, przyjął to i podjął decyzję czy chce wprowadzić zmianę - weź udział w tym szkoleniu. Umiejętność prowadzenia konstruktywnej rozmowy, wykorzystania procesu komunikacji do poprawy trudnej sytuacji jest dziś nie tylko cennym walorem szefa ale też coraz bardziej nieodzownym elementem efektywnego działania w zespole.
Zapisy: Jak udzielać informacji zwrotnej? - praktyczny poradnik