Jak udzielać informacji zwrotnej? - praktyczny poradnik

szkolenie online

Poznań Biznes Partner i Polska Fundacja Przedsiębiorczości zapraszają na bezpłatne szkolenie pt. Jak udzielać informacji zwrotnej? - praktyczny poradnik

Termin: 30.07.2024r.,  godz. 13.30 - 15.00

Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu proszone są o kontakt i rejestrację pod adresem: Jak udzielać informacji zwrotnej? - praktyczny poradnik | PFP

WAŻNE INFORMACJE

Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.

CZEGO SIĘ DOWIESZ I NAUCZYSZ?

  • Jak zwrócić uwagę pracownikowi / współpracownikowi?
  • Poznasz podstawowe zasady udzielania korygującej informacji zwrotnej.
  • Poznasz techniki udzielania informacji zwrotnej.
  • Jak opanować emocje w związku z rozmową korygującą?

DO KOGO SKIEROWANE JEST SZKOLENIE?

  • przedsiębiorców,
  • osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej,
  • liderów,
  • członków zespołów,
  • wszystkich osób, które chcąc rozwijać swoje kompetencje.

AGENDA SZKOLENIA

  • 13:30 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
  • 13:30 Po co zwracamy komuś uwagę?
  • 13:45 Konstruktywna (?) korygująca informacja zwrotna
  • 14:00 Zasady - jak zwrócić uwagę / przyjąć uwagę?
  • 14:15 Techniki udzielania informacji zwrotnej
  • 14:45 Jak opanować emocje w rozmowie korygującej?
  • 15:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia

PROWADZĄCA

Katarzyna Klimek
Lepiej Katarzyna Klimek

Coach ICC. Black Belt Six Sigma. Mediator wpisany na listę mediatorów sądowych przy Sądzie Okręgowym we Wrocławiu. Menedżer z sukcesami i wieloletnim doświadczeniem w korporacji finansowej. Fanka wszelkich technik skutecznej komunikacji, ułatwiania sobie życia, upraszczania procesów. Wierzy, ze każdy kto chce może nauczyć się komunikować w taki sposób by osiągać swe cele i utrzymać relacje z ludźmi. Pomaga przedsiębiorcom w rozwiązywaniu konfliktów

SŁOWO OD PROWADZĄCEGO

Czy zdarza Ci się szukać odpowiedzi na pytanie "Jak mam mu to powiedzieć? Jak mam z nim porozmawiać? Przecież dłużej tak być nie może. Muszę coś z tym zrobić? "Jak często emocje biorą górę w Twoich rozmowach ze współpracownikami? Czy zdarza się, że nie zwracasz uwagi pracownikowi bo nie wiesz jak to zrobić by nie było mu przykro? To jest webinar dla Ciebie jeśli poruszają Cię te pytania. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zwrócić uwagę pracownikowi by ten usłyszał co mówisz, przyjął to i podjął decyzję czy chce wprowadzić zmianę - weź udział w tym szkoleniu. Umiejętność prowadzenia konstruktywnej rozmowy, wykorzystania procesu komunikacji do poprawy trudnej sytuacji jest dziś nie tylko cennym walorem szefa ale też coraz bardziej nieodzownym elementem efektywnego działania w zespole.

sieci społecznościowe