Powiększ tekst

Szkolenie #ShortyTreningowe. Marka osobista na LinkedIn, czyli jak zdobyć wymarzoną pracę i prowadzić biznes

05.04.2023
13:00
Bilety płatne
Opis

Witaj w Domu Trenerów! #ShortyTreningowe, czyli szkolenie otwarte w formacie krótkich warsztatów nastawionych na zdobywanie konkretnych umiejętności i kompetencji.

Temat: Marka osobista na LinkedIn, czyli jak zdobyć wymarzoną pracę, prowadzić biznes i kreować wizerunek eksperta.

Cel szkolenia: nauczyć się wykorzystywać LinkedIn do swoich celów biznesowych i osobistych.

Efekty: Dowiesz się w jaki sposób LinkedIn przyda Ci się w rozwoju zawodowym. Zbudujesz profesjonalny wizerunek w sieci. Zwiększysz swoją atrakcyjność dla przyszłych pracodawców Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn do rozwoju własnego biznesu Poznasz podstawy efektywnego budowania sieci kontaktów.

Program:

  • Garść faktów o LinkedIn
  •  LinkedIn w liczbach
  • Kogo znajdę na LinkedIn? Czy warto korzystać z LinkedIn?
  • Konfiguracja profilu - kluczowe elementy
  • Mistrzowski nagłówek i wizualizacja
  • Opis - kluczowy punkt profilu Wiarygodność - doświadczenie zawodowe, umiejętności i rekomendacje
  • Personalizacja URL profilu Profil Premium - czy i kiedy warto?
  • Budowanie sieci kontaktów
  • Zdefiniowanie celu kontaktu i grup docelowych
  • Jak wyszukać i pozyskiwać odpowiednie osoby
  • W jaki sposób zachęcić do kontaktu - pasywne pozyskanie
  • Zasady i ograniczenia budowania sieci
  • W jaki sposób pisać wiadomości - na co zwrócić uwagę
  • Personalizacja - gwóźdź programu
  • Wiadomosć InMail - co to i czemu to służy
  • Ćwiczenia praktyczne - skonstruowanie nagłówka, utworzenie szablonu wiadomości, wykorzystanie wyszukiwarki i poszerzenie sieci kontaktów z grupy docelowej
  • Social selling index - sprawdzimy atrakcyjność profilu

Trener: Igor Subocz - Właściciel i strateg trójmiejskiej zu.agency. Członek Klubu Inteligencji Biznesu, Business Centre Club oraz kapituły Top Influencer LinkedIn. Pracuje z markami osobistymi, NGOsami oraz dużymi i małymi firmami z branż B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach Premium Brands Ambassador i Key Acoount Manager w korporacji oraz Head of Marketing w spółce technologicznej rozwijającej oprogramowanie VR. Jego agencja wykorzystuje narzędzia no/low-code oraz AI do kreowania marek na wielu płaszczyznach związanych z brandingiem, designem i digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem stron internetowych. W życiu kieruje się transparentnością i odpowiedzialnością. Stanowi to również fundament jego działalności biznesowej. Za cel stawia sobie i współpracownikom kreowanie długofalowych relacji opartych o empatię, asertywność i wspólny interes. Uważa, że kluczem do sukcesu jest nieprzerwana analiza otoczenia biznesowego, szukanie wyróżników na różnych polach, elastyczność w odpowiadaniu na realne potrzeby oraz nieustająca żądza rozwoju. Jako strateg łączy kropki na makropoziomie skutecznie diagnozując trendy, szanse oraz zagrożenia. Prywatnie szczęśliwy ojciec, fan rugby i gier strategicznych.

Szkolenie odbędzie się w formule online. Po rejestracji i opłaceniu uczestnictwa otrzymasz na maila link do szkolenia (MS Teams).

Zobacz www.domtrenerow.pl/szkolenie-linkedin/

Drukuj tekst
Pokaż kod QR