Wybór i opracowanie strategii marketingowej online
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji oraz Miasto Poznań zapraszają do udziału w praktycznych, bezpłatnych warsztatach
"Wybór i opracowanie strategii marketingowej online".
DATA: 21.11.2022 (poniedziałek)
Czas szkolenia online: 9:00 - 13:00
Indywidualne doradztwo/praca indywidualna: 13:00 - 17:00
WAŻNE!
Prosimy by każdy z Uczestników szkolenia przygotował:
- sprawny/ działający mikrofon - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- sprawną/ działającą kamerę - celem usprawnienia komunikacji, a w tym skuteczności szkolenia
- arkusz Microsoft Word/ lub podobny - celem wykonywania zadań
Link logujący na szkolenie zostanie Państwu przesłany dzień przed szkoleniem.
PROGRAM:
1. WYBÓR I OPRACOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ ONLINE:
1.1. Tradycyjny a wirtualny marketing
1.2. Praktyczne koncepcje e-marketingowe
1.3. Strategia e-promocji - optymalny zestaw narzędzi
1.4. Określenie celów i zdefiniowanie strategii firmy
1.5. Segmentacja rynku
1.6. Persona i archetypy
1.7. Planowanie kampanii reklamowej
1.8. Skuteczny brief - wybór agencji - model rozliczeń
REJESTRACJA: do 20.11.2022
Zgłoszenia przyjmowane są na formularzu:
https://forms.gle/8TSwz3pfNytNpAfR9
UWAGA:
Liczba miejsc jest ograniczona do 15 -20 uczestników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Organizator: Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji
Bliższych informacji udziela Pani Iwona Wesołek, e-mail: i.wesolek@pcc.org.pl
Projekt szkoleniowy jest dofinansowany ze środków budżetowych Urzędu Miasta Poznania przeznaczonych na realizację zadań publicznych.