Savoir vivre w różnych modelach pracy handlowca
Polska Fundacja Przedsiębiorczości oraz Poznań Biznes Partner zapraszają na szkolenie pt. Savoir vivre w różnych modelach pracy handlowca
Czego się dowiesz i nauczysz?
- Poznasz nowe formy pracy handlowca.
- Jakie są zasady związane z korespondencją biznesową (netykietą) oraz rozmowami telefonicznymi?
- Poznasz zasady savoir vivre w zdalnym kontakcie z kontrahentami.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- pracowników działów sprzedaży,
- handlowców,
- wszystkich osób zainteresowanych etykietą biznesową.
Agenda szkolenia
- 12:00 Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
- 12:00 Nowe formy pracy handlowca - praca zdalna i hybrydowa
- 12:15 Podstawowe zasady netykiety - początek i koniec korespondencji, zakazane znaki i zwroty, wyznaczanie terminu odpowiedzi ("zakazane godziny"), brak odpowiedzi
- 12:45 Rozmowy telefoniczne w pracy handlowca - etapy rozmowy telefonicznej, sztuka aktywnego słuchania, sztuka zadawania pytań, zwroty,których warto unikać, etykieta rozmów telefonicznych, najczęstsze błędy w rozmowie z klientem
- 13:15Zasady savoir vivre w zdalnej pracy handlowca - tele i videokonferencje (VC), planowanie VC, etykieta podczas tele i videokonferencji, czas pracy zdalnej (wyznaczanie i przestrzeganie granic)
- 14:00 Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Słowo od prowadzącej:
Z uwagi na wciąż trwającą sytuację pandemiczną wielu handlowców wykonuje swą pracę za pomocą narzędzi zdalnej komunikacji. Ważne jest, by w tej nowej formie współpracy z kontrahentami umiejętnie korzystać z dostępnych narzędzi komunikacji. Aby zachować profesjonalizm i skuteczność warto stosować zasady savoir vivre we wszystkich stosowanych modelach pracy.
Termin: 21 czerwca 2022 r., godz. 12:00 - 14:00
Osoby zainteresowane udziałem w spotkaniu proszone są o kontakt i rejestrację:
Ważne informacje:
Szkolenie odbędzie się przy pomocy aplikacji Zoom.
Kafelek "dołącz" pojawi się 5 minut przed spotkaniem.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Prowadząca:
Anita Gałek MOJE FLOW - ANITA GAŁEK - Ponad 13 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w polskiej i międzynarodowej organizacji. Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla kadr kierowniczych (umiejętności twarde i miękkie) oraz sprzedażowych. Autorka przeszło 150 publikacji eksperckich dla środowiska farmaceutycznego. Ponad 7 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszona siecią sprzedaży (wizyty operacyjne, optymalizacja kosztów, realizacja budżetu sprzedaży). W ostatnim czasie z powodzeniem bada kompetencje sprzedażowe narzędziem Finxs Sales Assessment. Posiada również uprawnienia do badania odporności psychicznej za pomocą narzędzia - MTQ48.