Strona mobilna - 11 elementów ważnych dla e-commerce
Poznań Biznes Partner oraz Firmy Jutra zapraszają na szkolenie pt.Strona mobilna - 11 elementów ważnych dla e-commerce
Termin: 26 maja 2022 r., godz. 11:00 - 12:00
Rejestracja: https://app.evenea.pl/event/ecommercefirmyjutra/
Szkolenie odbędzie się za pomocą aplikacji ZOOM. Link do szkolenia zostanie Państwu przesłany w dzień szkolenia.
Sugerujemy uczestnictwo w wydarzeniu korzystając ze stabilnego połączenia internetowego najlepiej przewodowego.
Google, PFR i OChK zapraszają na szkolenie w ramach programu Firmy Jutra, w trakcie którego uczestnicy dowiedzą się o jakie elementy trzeba zadbać na stronie mobilnej sklepu internetowego, aby zrobić dobre wrażenie na użytkowniku oraz jak korzystać z analityki, aby zacząć sprzedawać więcej.
Zagadnienia, które będą omawiane na szkoleniu:
● testy UX;
● szybkość ładowania strony - dlaczego jest ważna i jak ją mierzyć;
● jak zadbać o elementy strony aby usprawnić działanie strony;
● narzędzia i skrypty, które pomogą usprawnić stronę mobilną.
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie dla przedsiębiorców i osób chcących rozpocząć działalność gospodarczą, dzięki któremu uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób przygotować stronę mobilną sklepu internetowego, aby zachęcała klientów do zakupu.
Co zyskuje uczestnik spotkania?
W trakcie spotkania doradca Google z programu Firmy Jutra koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi, które pomogą rozwinąć sprzedaż za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.
Wykładowca:
Ewa Wójcik Doradca
Google w programie Firmy Jutra
Entuzjastka szeroko pojętego marketingu internetowego i budowania zyskownych biznesów w sieci. Szczególnie interesuje się tematyką budowania i optymalizacji stron internetowych, pozycjonowaniem, content marketingiem oraz tworzeniem skutecznych kampanii reklamowych Google Ads. Na co dzień pomaga przedsiębiorcom w zakresie wykorzystania narzędzi marketingu online w celu zwiększania sprzedaży i budowania silnego wizerunku marki. Prywatnie kocha sport, podróże i ludzi z ironicznym poczuciem humoru.
Zapraszamy!