Powiększ tekst
.

WEBINAR: Wprowadzenie regulaminu COVID-19, prawo czy obowiązek Pracodawcy, ryzyka i odpowiedzialność

02.12.2020
11:00
webinar online Zobacz na mapie
Wstęp wolny
Opis

Agenda:

1. Czy Pracodawca powinien wprowadzić regulamin COVID-19?

- Ryzyka prawne związane z COVID-19, w tym m.in.:

Utrudnienia w prowadzeniu działalności
Ograniczenia nakładane przez Sanepid
Odpowiedzialność odszkodowawcza wobec pracowników

2. Środki stosowane w celu zapobiegania zakażeniom wśród pracowników
w tym m.in.:

- Czy praktyka mierzenia temperatury pracownikom i gościom jest zgodna z prawem?
- Czy pracodawca może odmówić dopuszczenia do pracy pracownika, u którego podejrzewa się zakażenie, a który nie jest skierowany na izolację lub kwarantannę?
- Jakie problemy prawne wiążą się z praktyką odbierania oświadczeń (od pracowników, od osób trzecich) dotyczących ryzyka zakażenia i ich gromadzenia?

3. Postępowanie w przypadku wystąpienia zakażenia u pracownika lub osoby z zewnątrz, która przebywała na terenie zakładu pracy

4. Problemy z zakresu ochrony danych osobowych - pracowników i osób z zewnątrz

5. Regulacje koncernowe a krajowe wymogi dotyczące COVID-19

Prelegenci

Magdalena Włodarska - radca prawny w Kancelarii Kacprzak, posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie na rzecz międzynarodowych korporacji, między innymi z zakresu prawa pracy.

Anna Bobrowska - radca prawny w Kancelarii Kacprzak, specjalizuje się w szczególności w sprawach z zakresu pra

Zobacz https://ahk.pl/pl/wydarzenia/event-details-pl/webinar-wprowadzenie-regulaminu-covid-19-prawo-czy-obowiazek-pracodawcy-ryzyka-i-odpowiedzialnosc

Baner
. Pobierz baner (JPEG, 24,51 kB)
Drukuj tekst
Pokaż kod QR